ست دامن چرمی با سایر لباس ها

کفش سی سی – هر زمان که بخواهیم لباسی را گران‌تر یا لوکس‌تر نشان دهیم، معمولا از لباس های چرمی استفاده می‌کنیم. چه کت، چه شلوار یا کفش و کیف. سالیان درازی است که با سرد شدن هوا لباس های چرم وارد دنیای مد می شوند. دامن چرم یکی از بهترین گزینه ها برای مجالس و مهمانی های رسمی است. دامن چرم تاثیر بسزایی در خاص شدن استایل شما دارد.

نکاتی که هنگام پوشیدن دامن چرمی باید رعایت کنیم

آیا دامن چرمی دارید و نمی دانید چگونه آن را ترکیب کنید؟ بهتر است این مطلب را دنبال کنید تا اطلاعات کافی به دست آورید. فصل زمستان مانعی برای استفاده از دامن های چرمی نیست و یکی از خاص ترین لباس هایی است که می توانید همه جا شیک به نظر برسید. هوای سرد در انتظار ماست اما می توانید با دامن های چرمی استایل جذاب بسازید.

ترکیب دامن چرمی با کت بلیزر

کت بلیزر را می توان به راحتی با دامن چرمی ست کرد. اگر می‌خواهید در مجالس رسمی شرکت کنید، این ترکیب یک ترکیب ایده آل است. پوشیدن کت ساده ترین راه برای شیک تر کردن یک لباس است. این نوع کت ها با هر تیپ بدنی هماهنگ است. اگر دامن چرمی دوست دارید حتما قبل از پوشیدن به طرح و جزئیات آن بیشتر توجه کنید. اگر قد شما کوتاه است، از دامن بلند استفاده نکنید زیرا قد شما را کوتاه تر نشان خواهد داد. می توانید از دامن چاک دار انتخاب کنید. اگر ریزه اندام هستید و قد شما متوسط است از دامن چرمی کوتاه استفاده کنید.

ست دامن چرمی با سایر لباس ها

ترکیب دامن چرمی با تیشرت

تی‌شرت ساده‌ترین لباسی است که در هر کمد لباسی وجود دارد. مخصوصاً وقتی که می‌خواهید ظاهری غیررسمی داشته باشید. وقتی تی شرت را با لباس براقی مانند دامن چرمی ترکیب می‌کنید، یک استایل جذاب و اسپورت خواهید داشت. می توانید تی شرت خود را داخل دامن قرار دهید یا روی آن بیندازید. در صورت تمایل می‌توانید این استایل را با کفش‌های کتانی تکمیل کنید تا ظاهری اسپورت داشته باشید یا کفش‌های پاشنه‌دار را انتخاب کنید و در مهمانی ها یک استایل زیبا و راحت داشته باشید.

ترکیب دامن چرم و کت چرم

سازگارترین لباس با دامن چرمی، کت چرم است. اگر دامن شما کوتاه است، فراموش نکنید که از جوراب شلواری برای تکمیل آن بپوشید. جوراب مشکی یک انتخاب ایده آل است.

دامن چرم دکمه دار

این دامن نیز یک انتخاب بسیار عالی است که با مد این روزها هماهنگی دارد. این سبک از دامن ظاهرتان را کمی راک و شیک نشان می دهد. می توانید دامن دکمه دار را با بلوز سفید ست کنید. برای شیک بودن لازم نیست حتما ست و همرنگ بپوشید، اگر دامن چرم کوتاهی به رنگ مشکی دارید برای کامل کردن آن می‌توانید از یک شومیز آبی زنانه استفاده کنید. اگر این ترکیب با یک کت زرد هم همراه شود زیبایی آن چندبرابر خواهد شد و دامن شما جلوه بیشتری خواهد داشت.

ست دامن چرمی با سایر لباس ها

دامن چرم پلیسه

یکی از گزینه هایی است که برای دختر خانم ها بسیار مناسب است. می توانید دامن تان را با یک بلوز بافتنی ست کنید.

منبع: kadinveblog

دیدگاهتان را بنویسید