اکسسوری های محبوب زنان در سال 2021

کفش سی سی – اکسسوری ها تکمیل کننده استایل خانم ها است. این اکسسوری ها از مواد مختلفی ساخته شده است. ممکن است چرم و یا از طلا و جواهرات ساخته شده باشد. امسال تغییراتی در جواهرات، به ویژه گردنبندها و انگشترها وجود دارد که ظرافت آن ها را افزایش می دهد.

امسال در جواهرات، طرح های مدرن به کار برده شده است که در استایل های روزانه و اسپورت می‌توانید به راحتی استفاده کنید. رنگ نقره ای و برنزی که مدت ها در جواهرات غالب بود، دوباره جای خود را به روکش طلا داده است. برخی از مارک ها جواهرات با روکش طلا با قیمت پایین را روانه بازار کرده اند. اما جواهرات خود را حتما از جاهای معتبر خریداری کنید.

هنگام استفاده از جواهرات و اکسسوری ها به چند نکته توجه کنید.

هنگام استفاده از جواهرات در یک ناحیه، از اکسسوری های اضافی در آن ناحیه خودداری کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید از حلقه استفاده کنید، بگذارید آن حلقه تنها انگشتری باشد که روی انگشت شما قرار دارد. حتی از ساعت یا دستبند هم استفاده نکنید.

امسال گوشواره ها در سایز مینیمال بسیار محبوب است. از سوی دیگر چون امسال مدل موها کوتاه است، خانم ها با این گوشواره می‌توانند زیبایی و ظرافت خود را چندین برابر کنند.

اکسسوری های محبوب زنان در سال 2021

برترین مدل های اکسسوری زنانه 2021

امسال گردنبندهای بلند فلزی و ضخیم کوتاه مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند که این مدل‌ها یا روی لباس و یا روی مانتو قرار می‌گیرند. جنس این گردنبندها از سنگ، فلز و مروارید است که هر کدام جلوه خاصی به شما می‌دهند. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از گردنبند ضخیم و بزرگ از سایر زیورآلات مانند گردنبندهای معمولی استفاده نکنید.

گوشواره‌های حلقه در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته بود و پیش بینی می‌شد که این گوشواره‌ها امسال هم ترند می‌شود. حلقه های کوچک گزینه های بسیار مناسبی هستند. بنابراین اگر علاقه به گوشواره دارید، باید به سراغ گوشواره‌های حلقه‌ای بروید.

اکسسوری های محبوب زنان در سال 2021

در سال ۲۰۲۱ شاهد بازگشت برخی از ترندهای خاص خواهیم بود و یکی از این موارد، زنجیرهای بزرگ و ضخیم هستند. گردنبندها الزاما همیشه ظریف و ساده نیستند و حتی پیچیده ترین نقش های پارچه و طرح های لباس ها می توانند از وجود یک گردنبند پیچیده و پر جزئیات بهره ببرند. گردنبند های زنجیری در هر جنسی، اعم از نقره، طلا و یا برنز، می توانند یکی از مهم ترین زیورآلات در سال ۲۰۲۱ باشند.

منبع: yasemin

دیدگاهتان را بنویسید