استایل ماسکولین چه استایلی است؟

کفش سی سی – ماسکولین در لغتنامه به معنی مردانگی است و این تعریف بی‌ربط به این استایل نیست. استایل ماسکولین یعنی شما یک کت و شلوار مردانه را با طراحی زنانه در تن بانوان ببینید. ماسکولین یک سبک مردانه بسیار جذاب برای زنان و دختران با دیسیپلین است که دارای روحیه پرقدرت، رهبر خوب و پردل و جرات هستند.

استایل ماسکولین از سبک‌هایی هست که امروزه مشتاقان بسیار زیادی در تمامی فرهنگ‌ها پیدا کرده، مدیران و زنانی که یک مسئولیت بزرگ و مهم را به عهده دارند اصولا افرادی هستند که این سبک استایل را انتخاب می‌کنند؛ ماسکولین‌ها همیشه در برخورد خود از یک رفتار جدی و محکم استفاده می‌کنند و کمتر از شوخی و صدای خنده بلند استفاده خواهند کرد، در واقع این مسئله ویژگی بارز هر ماسکولین است که سنگین رفتار کند.

استایل ماسکولین چه استایلی است؟

استایل ماسکولین از استایل تام بوی الهام گرفته شده ولی با این تفاوت که به عنوان یک استایل رسمی نام برده می‌شود، ولی مانند استایل تام بوی، بانوان در این استایل مانند آقایان لباس می‌پوشند.

انتخاب رنگ در استایل ماسکولین

رنگ های تیره مانند سبز، سرمه ای، قهوه ای و خاکی جز رنگ هایی هستند که در این استایل مورد استفاده قرار می‌گیرند. پیراهن بدون دکمه و کت های اورسایز در این استایل، ظاهری شیک ایجاد می‌کنند. استفاده از کلاه هم می‌تواند در این ترکیب بسیار جالب به نظر برسد. ترکیب خاکستری روشن و سفید، یک ترکیب ایده آل است.

استایل ماسکولین در محل کار

این استایل برای محیط های کاری بسیار مناسب است. یک شلوار پارچه ای مشکی، یک تی شرت سفید و کت بلیزر را با هم ترکیب کنید و ظاهری شیک و رسمی ایجاد کنید. اگر می‌خواهید زیاد تیپ مردانه نداشته باشید، زیر کت بلیزر یک پیراهن گلدار یا طرح‌دار بپوشید. بوت های بند دار یا کفش های تخت برای تکمیل این استایل بسیار مناسب خواهد بود. اکسسوری های مناسب نیز می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال کمر یکی از این اکسسوری ها است که استایل شما را تکمیل می‌کند.

استایل ماسکولین چه استایلی است؟

آرایش شما در استایل ماسکولین چگونه باید باشد؟

در میان ایده های آرایش این استایل، مهم‌ترین آن، تمرکز بر آرایش چشم است. می توانید سایه چشم خود را همرنگ لباستان انتخاب یا کنتراست ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر پیراهن سفید پوشیده اید، می توانید خط چشم مشکی بکشید و با استفاده از سایه چشم سفید در زیر چشم، استایل خود را تکمیل کنید. آخرین نکته هنگام آرایش، انتخاب رنگ رژ لب است. مهم نیست که چقدر استایل شما مردانه است، از استفاده رژ لب قرمز نترسید.

این پست دارای ۴ نظر است

  1. نامی

    این مردسالاری مدرن به شدت حال انسان رو بهم می‌زنه! فقط یه ذهن بیمار فکر می‌کنه که قدرت و رهبری و دل و جرات یک ویژگی مردانه است و باید بخاطرش تیپ مردانه زد.
    چه جهان ناآگاه و قابل تاسفی داریم که باید شاهد این متن‌ها و این تفکرات تاریخ مصرف گذشته باشیم.

    1. اوینا

      وقتی که میگن در غرب بین زن و مرد برابری وجود داره و اصلا تبعیضی وجود نداره میخوام بگم که من اصلا صحبت هام ربطی به سیاست نداره و نظر شخصیه خودم اینکه جامعه اروپا و غرب ظاهرا این حرفا رو میزنه اما پشت سر این ماجرا میخواد مردان رو الگو قرار بده که همینطور هم شده در فظای مجازی هم کلیپ ها و فیلم هایی که درست میشه و وقتی جوانان و نوجوان ها به اون ها نگاه میکنن و چون قدرت نرم اونها بالاتره کم کم علاقه مند میشن یکی از این مثال ها تبلیغ استایل مسکولین و تامبوی و طرح کرذن این لباس ها

دیدگاهتان را بنویسید