بهترین ترکیب دامن چرم در زمستان

کفش سی سی – هر زمان که بخواهم یک لباس را گران تر یا لوکس تر نشان دهم، از چرم استفاده می کنیم. در چند ماه گذشته مدام شلوار های چرم مصنوعی و اسلش می پوشیدیم. امروزه چرم را طراحی های مدرن تر مورد استفاده قرار می‌دهند.

دامن های چرمی اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دامن های چرمی را می‌توان در همه رنگ ها، اشکال و اندازه ها پیدا کرد. دامن چرمی یک ترکیب عالی با جوراب، کفش، بلوز یا پیراهن ایجاد می‌کند. فصل زمستان مانعی برای استفاده از دامن چرمی نیست. یکی از خاص ترین لباس هایی است که می توانید در همه جا شیک به نظر برسید.

بهترین ترکیب دامن چرم در زمستان

ترکیب پیراهن با دامن چرمی

ترکیب یک بلوز و دامن چرمی باعث می شود، هنگام بیرون رفتن زیبا و شیک به نظر برسید. پیراهن خود را حتما در داخل دامن قرار دهید تا ظاهری زیبا تر داشته باشید. بهتر است به طرح و جزئیات بلوز بیشتر توجه کنید و سعی کنید طرح های ساده انتخاب کنید. دامن های بلند انتخاب کنید تا قد شما را بلند تر نشان دهد. اگر دامن شما کمی چاک دار باشد شیک تر به نظر می‌رسید. اگر ریزه اندام هستید و قصد مهمانی رفتن دارید، حتما دامن چرم کوتاه و چاک دار بپوشید.

ترکیب دامن چرم و تی شرت

تی شرت یکی از ساده ترین پوشاک است. به ویژه هنگامی که می خواهید ظاهری ساده داشته باشید. تی شرت و دامن چرمی یک ظاهر جذاب و ساده برای شما ایجاد می‌کند. می توانید تی شرت خود را روی دامن چرمی یا داخل آن قرار دهید. می توانید آن را با کفش های کتانی برای استایل های روزانه و یا با کفش های پاشنه بلند در مهمانی ها، ترکیب کنید.

ترکیب دامن چرمی و کت چرمی

بهترین لباسی که می‌تواند با دامن چرمی ترکیب شود، یک کت چرمی است. اگر دامن چرمی شما کوتاه است، پوشیدن جوراب را فراموش نکنید. معمولاً جوراب های ضخیم یا نازک مشکی با دامن های چرمی پوشیده می‌شود. دامن های چرمی را می توانید در مجموعه های زمستانی مارک های معروف پیدا کنید.

منبع: kadinveblog

دیدگاهتان را بنویسید