لگ های مخصوص فصل پاییز

کفش سی سی – روش های زیادی برای پوشیدن و ترکیب یک لگ وجود دارد. با استفاده از لگ ها می توانید ظاهری شیک داشته باشید. لگ ها و جوراب شلواری ها جز لوازمی هستند که می توانید به راحتی با سبک های مختلف ترکیب کنید. اما لازم است بدانید چگونه از آن استفاده کنید. لگ ها با کت چرمی بسیار زیبا به نظر می رسند. در عین حال کت های بلند، ژاکت ها نیز با لگ ها بسیار هماهنگ هستند.

لگ های طرح دار

شما می توانید با لگ های طرح دار و رنگی، استایل های شیک ایجاد کنید. در پاییز، این لگ ها را با کت های زیبا ترکیب کنید و از بوت های کوتاه بر روی لگ خود استفاده کنید.

لگ ها و جوراب شلواری های مشکی

لگ ها و جوراب شلواری های مشکی مهم‌ترین وسیله ای است که باید در کمد لباس خود داشته باشید. پوشیدن جوراب شلواری مشکی باعث ایجاد استایلی راحت و شیک می شود. بسیاری از سبک های مختلف را می توان با جوراب شلواری مشکی ترکیب کرد. به همین سادگی می توانید یک سبک راحت و اسپورت، استایل مدرن و جذاب و را به تصویر بکشید.

لگ های مخصوص فصل پاییز

لگ راه راه

بهترین ترکیبی که می‌توان با لگ های راه راه ایجاد کرد، استفاده از کت های بلند و ساده است.

ترکیب کت های بلیزر با لگ

کت های بلیزر بهترین انتخاب برای یک محیط کاری است. می توانید یک لگ مشکی را با یک بلیزر مشکی بپوشید. البته بلیزر با رنگ روشن و پیراهن سفید هم می‌تواند یک ترکیب شیک و زیبا ایجاد کند.

ترکیب ژاکت چرم و لگ

در پاییز، ژاکت چرمی به عنوان یک لباس مهم و کاربردی تلقی می‌شود. با یک کت چرمی فورا می توانید یک استایل شیک ایجاد کنید. ترکیب لگ و کت چرمی و یک کفش کتانی، پاشنه بلند، می‌تواند بسیار جذاب باشد.

لگ های مخصوص فصل پاییز

ترکیب ژاکت بلند و لگ

امکان ترکیب لگ در سبک های بسیار متفاوت با کت های بلند، وجود دارد. کت ها و بارانی های بلند و گشاد برای ترکیب با لگ بسیار مناسب هستند. امسال رنگ های نوت و ملایم بسیار محبوب هستند. با انتخاب یک بارانی بلند و لگ براق و خوش‌رنگ، می‌توانید استایل پاییزی زیبا ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید