کتانی های سفید را با چه لباس هایی ست کنیم؟

کفش سی سی – کفش های کتانی در سال های اخیر به اندازه ای محبوب شده اند که حتی از کفش های پاشنه بلند هم پیشی گرفته اند و تاج و تخت را از آن ها گرفته اند. کفش های کتانی علاوه بر لباس های راحتی، با لباس های مجلسی هم می‌توان ترکیب کرد. کفش های کتانی سفید انتخاب کسانی است که می‌خواهند علاوه بر راحتی، شیک هم به نظر برسند.

خیلی از از ستارگان مشهور جهان اغلب مواقع از کفش های کتانی سفید استفاده می‌کنند. این امکان وجود دارد که با کفش های کتانی سفید خود هم سبک کلاسیک و هم یک سبک اسپورت ایجاد کنید.

شما می توانید کفش های کتانی سفید خود را با شلوار اسپورت و ژاکت های بلیزر استایلی شیک ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از کیف های کمری که اخیرا مد شده، استفاده کنید. شما می توانید کتانی زنانه سفید را با شلوار کشی و کمربند و یک کاپشن بلیزر ترکیب و یک استایل زیبا ایجاد کنید. کت های بلیزر بهترین انتخاب برای کفش های کتانی است. شما می توانید رنگ های فصل را در کت ها انتخاب کنید و با کفش های سفید کتانی ترکیب کنید.

کتانی های سفید

کتانی های سفید مردانه

کفش های کتانی سفید علاوه بر خانم ها، آقایان را نیز مجذوب خود کرده است. آقایان علاوه بر استایل های اسپورت و راحتی، در استایل های رسمی هم می‌توانند از این کفش ها استفاده کنند. کفش های کتانی که بیشتر در لباس های ورزشی آن را می‌بینیم، فراتر از قالب خود رفته و با کت و شلوار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیب کت و شلوار با کتانی های سفید را می‌توانید در یک قرار دوستانه و یا در جلسات رسمی به کار ببرید. این کفش ها را می‌توانید با یک شلوار جین آبی ساده و یا شلوار کتانی و پارچه ای مورد استفاده قرار دهید.

چگونه کفش کتانی سفید را تمیز کنیم؟

مانند هر محصولی که استفاده می کنید، کفش های کتانی نیز باید در فواصل منظم تمیز شوند.

جوش شیرین

ابتدا بند کفش ها را دربیاورید سپس با شوینده ملایم آن ها را بشویید. سپس در کاسه ای صابون و جوش شیرین را با مقداری آب مخلوط کنید و سپس داخل و بیرون کفش ها را خود را با مسواک بسابید و تمیز کنید. سپس آن ها را در محلی که در معرض مستقیم آفتاب نیست خشک کنید تا کاملاً خشک شود.

سرکه سفید

یکی دیگر از موادی که برای تمیز کردن کتانی های سفید مورد استفاده قرار می‌گیرد، سرکه سفید است. می توانید قسمت های لاستیکی کفش های کتانی سفید که نزدیک به کف هستند را با کمک چند قطره سرکه سفید کنید.

کتانی های سفید

استفاده از شامپو، استون، گلیسیرین، پارچه میکروفیبر از سایر روش های تمیز کردن کتانی های سفید است.

چگونه عمر کتانی های سفید را افزایش دهیم؟

  • تمیز کردن به صورت منظم
  • دوری از رطوبت
  • تعویض بند ها در صورت کثیف شدن
  • تمیز کردن به کمک فرچه نرم

منبع: derimarket

دیدگاهتان را بنویسید