کفش های بچگانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

کفش سی سی – کفش های بچگانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ تغییر و توسعه مداوم دنیای مد، علاوه بر کودکان، والدین را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. محصولاتی که هم سالم و هم دلخواه بچه ها باشد و آن‌ها را خوشحال کند، بسیار مهم است.

به طور کلی نمی‌توان گفت کفش هایی که از نظر ظاهری شیک و بسیار گران هستند، حتما تاثیر مثبت بر سلامت پاها دارند. کفش هایی که نا مناسب هستند، می توانند باعث تغییر شکل جدی در پاها شوند. کفش هایی که کف آن‌ها از مواد غیر طبیعی ساخته شده است، انعطاف پذیر نیست و بسیار نازک است. این گونه کفش ها می تواند باعث آسیب بر رباط ها و مفاصل شود. این مشکل می تواند در آینده باعث درد و حتی مشکلات مختلف مفصلی شود.

کفش های باریک باعث تغییر شکل در انگشتان می شوند. کفش هایی که ساختار ارتوپدی ندارند باعث پیچ خوردگی پا می شوند. به همین دلیل برای سلامت بچه ها هنگام انتخاب کفش علاوه بر ظاهر به مواد، ساختار و حتی نحوه تولید آن توجه کنید. امروزه مارک های زیادی وجود دارند که کیفیت، سلامت، راحتی و البته ظرافت را ارائه می دهند. برند Pegia کفش ها و بوت های بچگانه که از چرم اصل ساخته شده، طراحی و تولید می‌کند.

کفش هایی که داخل آن ها از خز واقعی ساخته شده است، به دلیل ساختار طبیعی، پای کودکان را در سخت ترین شرایط آب و هوایی گرم نگه می دارد. همچنین اینگونه کفش ها عرق نمی کند و از ایجاد رطوبت، قارچ و بوی بد جلوگیری می‌کند. همچنین از ایجاد بوی بد جلوگیری می کند. اینگونه کفش ها برای استفاده در فصل سرد بسیار مناسب است.

کفش های بچگانه

چگونه کفش مناسب برای کودکان انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب کفش مناسب برای کودکان، اول از همه، باید راحت باشند. همچنین دارای کفی مناسب باشد. باید بین نوک کفش و نوک انگشت شست 1.5 سانتی متر فاصله باشد تا حرکات پاها را محدود نکند. کفش ها باید از چرم طبیعی و مواد با کیفیت ساخته شده باشد.

کفش های مناسب برای بچه هایی که تازه راه رفتن را یاد گرفتند

این کفش ها مناسب کودکانی است که تازه راه رفتن را یاد گرفته اند. این کفش ها عمدتا تا مچ پا بلند هستند و پاشنه سفتی دارند. وقتی کودک بدون حمایت شروع به راه رفتن راحت می کند، نباید از کفش های بلند استفاده کرد. پاهای کودکان در 2 الی 3 سالگی شروع به شکل گیری می کند.

به همین دلیل متخصصان کفش هایی با ساختار طبیعی را توصیه می کنند. کفش های خز و چرم دارای ساختار طبیعی است و به به عنوان یک بالشت ارتوپدی عمل می کند و از ساختار پا پشتیبانی و باعث می‌شود پاهای کودکان زود خسته نشود. این کفش ها باعث می‌شود کودکان در آینده با مشکلات مختلفی مانند مشکلات نخاع و مفصلی مواجه نشوند.

منبع: derimarket

دیدگاهتان را بنویسید