بهترین مارک های کفش زنانه در جهان

کفش سی سی – کفش های پاشنه بلند با تغییر مد به تدریج جذابیت خود را از دست می دهند. اخیرا بوت های چرمی که داخل آن ها از خز ساخته شده، محبوبیت خاصی پیدا کرده است. امسال با کفش های استیلتو خداحافظی و به کفش های راحتی سلام می کنیم. امسال بوت های خزدار که ورود بسیار قاطعی برای فصل زمستان داشته، در هر برند مدل های متفاوتی را از خود نشان می دهد.

مارک هایی مانند Valentino ، Fendi و Jimmy Choo در زمینه تولید این بوت ها بسیار محبوب است. اما مارک های Cool Moon و Pegia نیز بوت های شیک تولید می‌کنند. وقتی به کفش های زنانه فکر می کنیم، اولین چیزی که به ذهن ما خطور می کند کفش های پاشنه بلند است. اما امروزه کفش های تخت با نوک مربعی جای آن ها را گرفته است.

بهترین مارک های کفش زنانه در جهان

  • برند Dolce & Gabbana
  • برند Jacobs
  • برند Yeezy
  • برند pegia
  • برند cool moon
  • برند dior
  • برند Valentino

این مارک ها کفش های شیک تولید و به سراسر جهان عرضه می‌کنند. این طرح ها مد جهانی را رهبری می کنند. Dolce & Gabbana همیشه بخاطر طراحی های ظریف و ساده اش مورد تحسین قرار گرفته است. برند پرادا با طراحی های خلاقانه و مدرن و برند Aquazzura و Jimmy Choo با کفش های پاشنه بلند، توجه خانم ها را به خود جلب می‌کند. همچنین برند های Pegia و Cool Moon بوت های چرم شیک و زیبایی را تولید می‌کند. این برندها در هر فصل جدید مدل های جدیدی را طراحی می‌کند.

بهترین مارک های کفش زنانه

برند Jaggar Footwear

این برند اولین برند اکسسوری در استرالیا است. همان‌طور که انتظار می‌رود این برند سبک‌هایی مجلل از کفش که با استفاده از ترکیبی لوکس از موادی مانند پنبه، چرم جیر، نئوپرن، خز مصنوعی و چرم ساخته شده است، ارائه می‌دهد.

برند Wanted Shoes

از کفش‌های پاشنه‌بلند تا کفش‌های کلاسیک پاشنه تخت این برند طیف متنوعی از طراحی‌های با مد روز را عرضه می‌کند. در عین تنوع همه‌ی آن‌ها دارای ساختاری با کیفیت بالا، سبکی جذاب و با قیمت مناسب هستند.

منبع: derimarket

دیدگاهتان را بنویسید