بهترین مدل های دمپایی راحتی مردانه

کفش سی سی – یکی از کارآمد ترین وسیله جهت محافظت و نگهداری از پا در خانه، دمپایی خانگی است. اغلب این دمپایی های مردانه در بازار از جنس پلاستیکی، ابری و حوله ای می باشند. اما در میان آن ها، دمپایی طرح طبی از پر طرفدار ترین نوع دمپایی محسوب می شود.

اولین نکته ای که هنگام خرید دمپایی مردانه باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب نوع آن است که می تواند با توجه به زمینه کاربردی شما از آن شامل دمپایی های سرویس بهداشتی و حمام، دمپایی های مخصوص استخر، دمپایی عادی و روزانه و همچنین دمپایی های روفرشی و ساحلی شود.

مدل های دمپایی راحتی مردانه

دمپایی های پاندوف

مدل های پاندوف که اخیراً در دنیای مد آقایان جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. این مدل ها علاوه بر اینکه هم راحتی شما را در خانه تان فراهم می‌کند، پاهای شما را به ویژه در روز های سرد، گرم نگه می‌دارد. این دمپایی ها بسیار شیک هستند. زیرا از چرم واقعی ساخته شده و بسیار با دوام است. ایده آل ترین گزینه برای آقایانی که به راحتی علاقه دارند، مدل های پاندوف بسیار مناسب است زیرا روی آن از چرم و داخل آن از خزهای نرم ساخته شده است. با امتحان این دمپایی های زیبا، دمپایی های بی فایده خود را که همیشه در گوشه ای از خانه تان قرار دارد، دور می‌اندازید.

دمپایی مردانه مدل پاپا

دمپایی مردانه پاپا مدل دیزل با ظاهری زیبا و شیک و کفی کاملا طبی کار بسیار مناسب برای استفاده بر روی فرش و استفاده برای بیرون می باشد. نوع مواد استفاده شده در زیره این کار از مواد EVA می باشد که مناسب استفاده بر روی سطوح صاف و لغزنده است.

مدل های دمپایی راحتی مردانه

دمپایی طبی

از میان انواع مختلف دمپایی مردانه، دمپایی طبی جایگاه ویژه ای دارد چراکه علاوه بر داشتن تمام خصوصیات یک دمپایی مناسب خاصیت درمانی نیز داشته و به محافظت از پا در برابر بیماری های مرتبط با آن کمک می کند. این موضوع سبب شده تا کشور های زیادی به تولید این دمپایی بپردازند و کشور هایی نیز که قابلیت تولید ندارند خواهان واردات آن از کشور های تولیدکننده باشند. از آنجایی که کشور ایران جزو کشور های تولید کننده این محصول می باشد دمپایی تولیدی خود را به سایر کشور ها صادر می کند.

دمپایی مردانه اسپرت

دمپایی‌های مردانه مدل اسپرت از آن دسته دمپایی‌های شیک و به‌روز هستند که مخصوص افراد شیک پوش و جوان پسند طراحی شده است. اگر شما هم از جمله آقایانی هستید که در انتخاب دمپایی مردانه دقت زیادی دارید و حتماً می‌خواهید طرح و رنگ آن با تیپ و استایل شما هماهنگی و همخوانی داشته باشد، هنگام خرید حتماً به سراغ دمپایی مردانه مدل اسپرت بروید.

مدل های دمپایی راحتی مردانه

یک دمپایی چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  • وزن سبکی داشته باشد.
  • از جنس مرغوبی برخوردار باشد.
  • سایز آن مناسب باشد.
  • زیره آن نرم و راحت باشد.
  • کفی آن دارای ضخامت خوبی باشد.
  • از قابلیت شستشو برخوردار باشد.
  • از لحاظ ظاهری دارای طرح زیبایی باشد.
  • با توجه به مدل آن از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

منبع: derimarket

دیدگاهتان را بنویسید