مردان کوتاه قد باید چه نوع لباس دامادی بپوشند؟

کفش سی سی – قد کوتاه یکی از مشکلاتی است که بسیاری از آقایان نسبت به آن وسواس دارند. هنگام انتخاب کت و شلوار دامادی ابتدا به طول کت توجه کنید. طول کت در افراد کوتاه قد دقیقاً باید در سطح لگن به پایان برسد. اگر طولانی تر باشد، شما را کوتاه نشان می دهد.

بهتر است کت هایی با یک یا دو دکمه انتخاب کنید. چه کوتاه قد باشید و چه قد بلند، کت و شلوار داماد باید دقیقاً برای بدن شما دوخته شود. در غیر این صورت نمی توانید یک داماد شیک باشید. یکی دیگر از مواردی که قد شما را بلند می کند پارچه های راه راه عمودی است. به یاد داشته باشید، خطوط عمودی همیشه شما را بلندتر نشان می دهد.

دامادهای چاق چه کت و شلواری باید بپوشند؟

ممکن است قبل از عروسی چند کیلو اضافه وزن داشته باشید. با این حال با ترفندهای کوچک، می‌توانید لاغرتراز آنچه هستید به نظر برسید. یکی از این ترفندها، انتخاب رنگ سیاه است. برای پنهان کردن وزن اضافی خود، باید کت و شلوار مشکی انتخاب کنید. همچنین می توانید از کمربند استفاده کنید. کمربند کمر شما را لاغر تر نشان خواهد داد و بهتر است رنگ آن هم مشکی باشد.

مردان کوتاه قد

زیرا استفاده از رنگ‌های روشن مانند سفید، ممکن است توجه همه را به آن ناحیه جلب کند. کت و شلوار خود را باز نگه دارید و جلوی آن را نبندید. در غیر این صورت شکم شما بیشتر نمایان خواهد شد. پیشنهاد می کنم با ورزش و رژیم برای سلامتی خود وزن کم کنید.

آقایان لاغر اندام چه کت و شلواری باید انتخاب کنند؟

آقایان لاغر اندام معمولاً در یافتن تاکسیدو مشکل دارند. در این مطلب چند پیشنهاد برای شما داریم. هنگام انتخاب کت و شلوار دامادی، باید به دنبال مدل‌های اپل دار باشید. البته این اپل ها نباید خیلی بزرگ باشد. این اپل ها اندام شما را حجیم تر نشان خواهد دا. اندازه کت نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد. شما باید مدلی را انتخاب کنید که دقیقاً در سطح باسن قرار بگیرد. مدل های بلند می توانند شما را ضعیف تر نشان دهند. برای ایجاد ظاهری شیک بهتر است از جلیقه استفاده کنید.

برای حل مشکل طاسی در دامادها چه باید کرد؟

طاسی و موهای نازک یکی از بزرگترین مشکلات آرایشگران است. می توانید چند ماه قبل از عروسی خود راه حلی برای این مشکل بیابید. مطمئن ترین روشی که می توانید اعمال کنید، کاشت مو است و باید 9 ماه قبل از عروسی این روش را انجام دهید. اگر زمان زیادی ندارید ، روشهای دیگری برای حل این مشکل وجود دارد. رنگ ها و پودرهای مخصوص که در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است، می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. پروتز های مو نیز می‌تواند طاسی سرتان را پوشش دهد. این پروتز ها ظاهری بسیار طبیعی دارند.

مردان کوتاه قد

داماد هایی که مشکل تعریق دارند باید چه کنند؟

تابستان باشد یا زمستان، وقتی هیجان و استرس دارید، مطمئناً عرق خواهید کرد. مطمئن هستم که نمی خواهید عرق شما در عکس‌ها دیده شود. چندین روش وجود دارد که می توانید از این امر جلوگیری کنید. این روش ها شامل کرم های ضد تعریق و خوشبو کننده است. از آنجا که این محصولات سطح پوست شما را می پوشانند، از تعریق شما جلوگیری می کنند.

روش دیگری که می توانید امتحان کنید، پدهای زیر بغل است. این پدها که از داخل به زیر بغل شما چسبانده می‌شود که هنگام تعریق، عرق شما را جذب کرده و از دیده شدن آن جلوگیری می کند. اگر به دنبال راه حل طولانی مدت هستید، توصیه می کنم از بوتاکس زیر بغل بهره ببرید که اثر آن حدودا 6 ماه است.

مردان کوتاه قد

دامادانی که موی بسیاری در بدن خود دارند، باید چه کنند؟

یکی از مسائلی که اکثر آقایان با آن مواجه هستند، مشکل موهای زائد است. اما لازم نیست نگران باشید. می توانید با مراجعه به لیزر و یا اپیلاسیون این مشکل را تا حد زیادی کاهش دهید یا حتی آن را از بین ببرید. با این حال ، اگر زمان زیادی ندارید و می خواهید نتایج فوری داشته باشید، کرم های مو بر موثر خواهند بود.

دامادهایی که پوست صورتشان دارای آکنه و لک است، چه کنند؟

آکنه و لکه های پوستی نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان نیز مشکل ساز است. اگر چنین مشکلاتی روی پوست خود دارید، ابتدا از متخصص پوست کمک بگیرید. با چند ماه درمان، می توانید پوست خود را بازسازی کنید. روش دیگری که پیشنهاد می‌کنیم، این است که در روز عروسی گریم سبک داشته باشید.

مردان کوتاه قد

بسیاری از افراد مشهور در دنیا در مناسبت های خاص از گریم استفاده می کنند. راز آن عکس‌های عالی از اینجا سرچشمه می گیرد. شما می توانید آکنه و لکه های پوستی خود را با گریم پنهان کنید. در عین حال، این کار به شما کمک می کند در عکس های عروسی خود بهتر ظاهر شوید.

منبع: dugun

دیدگاهتان را بنویسید