پنج کفش کلاسیک مردانه در سال 2021

کفش سی سی – خرید یک جفت کفش مناسب فقط برای ایجاد استایل شیک نیست، بلکه یک ضرورت است. کفش های مختلفی در دنیای امروزی تولید و طراحی می‌شود که مطمئنا هرکدام جایگاه خاص خود را دارند. اما همه نوع کفشی را برای هر مکانی نمی‌توان پوشید.

به عنوان مثال در عروسی یا تشییع جنازه، مصاحبه شغلی یا ملاقات با رئیس و یا محیط کاری، شما باید کفش های مخصوص داشته باشید. کفش های کلاسیک شما را در تکمیل استایل تان یاری خواهد کرد. خوشبختانه گزینه هایی برای هر سبک و استایلی وجود دارد.

اگر توانایی خرید کفش کلاسیک خوب را دارید، از خرید آن نترسید. این بدان معنا نیست که شما بیشتر از بودجه خود خرج کرده اید. پرداخت هزینه بیشتر برای کیفیت به این معنی است که شما یک جفت کفش خواهید داشت که می توانید سال‌ها از آن استفاده کنید. اگر یک کفش با کیفیت انتخاب کنید، مطمئن باشید که ضرر نخواهید کرد.

کفش کلاسیک مردانه

آکسفورد

اگر قرار است فقط یک جفت کفش در کمد خود داشته باشید، آکسفورد را در نظر بگیرید. این کفش می تواند با رسمی ترین استایل های شما همخوانی داشته باشد. این موضوع به دلیل جنس کفش ها است که از چرم خالص ساخته شده است و تمام کفش را در بر می‌گیرد.

دربی ها

دربی ها کمتر از کفش های آکسفورد رسمی هستند اما اجازه ندهید این مسئله شما را نگران کند. یک جفت کفش دربی خوب می تواند با هر نوع کت و شلواری مطابقت داشته باشد. دور این کفش ها و بند های آن چرمی است. اگر شما به دنبال کفش هایی هستید که در مهمانی های خودمانی هم بتوانید از آن ها استفاده کنید، کفش های دربی گزینه بسیار مناسبی هستند.

کفش کلاسیک مردانه

کفش های Brogues (کفش بروگز)

جزئیاتی که در قسمت رویه این کفش ها وجود دارد، با طراحی خاصی ایجاد شده و بسیار شیک به نظر می‌رسد. سوراخ های موجود بر روی این کفش ها علاوه بر ایجاد زیبایی، با هدف دیگری نیز ایجاد شده است. این سوراخ ها گردش هوا در داخل کفش را ممکن می‌سازند. این کفش ها از سال های گذشته تا کنون یکی از پایه های اصلی استایل کلاسیک است.

کفش لوفر

کفش لوفر یک مدل کفش راحتی است که بند و سگک برای بسته شدن ندارد. این مدل کفش معمولا از جنس چرم یا جیر طراحی می‌شود که بدون پاشنه است. این کفش‌ها کار خود را با لباس‌های روزمرگی و کژوال شروع کردند ولی امروزه با طیف بیشتری از لباس‌ها پوشیده می‌شوند. تاریخچه کفش‌های لوفر از اسکاندیناوی به سایر نقاط جهان معرفی شدند. کفش های لوفر در استایل های کلاسیک هم می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.

کفش کلاسیک مردانه

بوت های چوکا

از بین تمام نام‌های انواع کفش مردانه، بوت چوکا مطمئناً نامی غیرمعمول دارد. برخی دیگر معتقدند چکمه چوکا در واقع برای بازی چوگان استفاده می‌شد اگرچه به‌نظر می‌رسد شواهد کمی برای حمایت از این نظریه وجود دارد. خود این اصطلاح از واژه هندی «چوکار» به معنی دایره یا چرخش گرفته شده است. بوت چوکا به‌دلیل شباهت به چکمه‌های بازیکنان چوگان که «جادپور» نام دارد، به این اسم خوانده می‌شود.

کفش کلاسیک مردانه

این کفش ها از چرم گوساله ساخته شده که می‌توانید هم در موارد رسمی و هم غیر رسمی آن ها را بپوشید.

منبع: esquire

دیدگاهتان را بنویسید