رنگ سبز مریم گلی، رنگ غافلگیر کننده سال 2021

کفش سی سی – رنگ سبز، نماد طبیعت، حیات و سرزندگی است. همه ما می‌دانیم که رنگ سبز از ترکیب آبی و زرد بدست می‌آید. از لحاظ روانشناسی نیز در این رنگ ترکیبی از حس آرامش آبی و خوش بینی رنگ زرد وجود دارد. در صنعت مد چندین نظریه در مورد رنگ سال، وجود دارد.

از یک طرف رنگ خاکستری به عنوان رنگ سال انتخاب شده است. از طرف دیگر رنگ های زرد و سبز که از طبیعت الهام گرفته شده است، ویترین مغازه ها را تزئین کرده است. البته شما می توانید از هر رنگ روشنی در فصل تابستان استفاده کنید. نحوه ترکیب رنگ سبز مریم گلی و سایر رنگ ها را می توانید در این مطلب بیابید. یکی از رنگ های مورد توجه در فصل تابستان، رنگ سبز و تناژ های مختلف آن است. رنگ سبز که به خصوص در تابستان بسیار محبوب است، سمبل طبیعت است که در شلوار، کت، تی شرت و غیره استفاده شده است.

رنگ سبز مریم گلی

نحوه ترکیب لباس های سبز مریم گلی در انواع استایل ها

رنگ سبز بر ظرافت شما می‌افزاید. شما می‌توانید یک کت سبز تیره با زیره سبز کمرنگ انتخاب کنید. این کار هم به جذابیت ظاهری شما تاثیری بسزایی خواهد داشت و هم شما را از سردرگمی های انتخاب لباس هماهنگ، نجات خواهد داد.

اگر در تابستان بیشتر لباس های یکسره و بلند می پوشید، رنگ سبز را حتما امتحان کنید. هم شما را خنک نگه می‌دارد و هم باعث ظرافت شما خواهد شد. این مدل لباس ها که دارای رنگ های مختلفی هستند، می توانید هنگام انجام فعالیت های روزمرگی یا مهمانی های آخر هفته بپوشید. همچنین شما می توانید با ترکیب پیراهن یا تونیک های سبز رنگ با کفش های کانورس، زیبایی خود را دو چندان کنید. این تونیک ها هم شما را خنک نگه می‌دارند و هم باعث راحتی خواهند شد.

رنگ سبز مریم گلی

اگر کیفتان سبز رنگ است، توصیه می‌کنیم مانتویی که انتخاب می‌کنید به رنگ بنفش باشد.بنفش از ترکیب رنگ قرمز و آبی بدست می آید. استفاده از دو رنگ آبی و قرمز به صورت مجزا در کنار رنگ سبز توصیه نمی‌شود. اما بکار بردن ترکیب آنها، یعنی رنگ بنفش در ست رنگ سبز یکی از گزینه های خوب برای محافل و مهمانی هاست. ترکیب این دو رنگ اغلب بدون طرح خاص از اشکال بر روی پارچه، در لباس های زنانه مثل کت و دامن و یا کت و شلوار بکار می‌رود. اگر می‌پرسید چه رنگی به سبز میاد بهتر است بدانید بنفش یکی از بهترین پاسخ‌ها خواهد بود.

اگر قرار است به محیطی نیمه رسمی بروید و انتخاب اصلی شما رنگ سبز است، بهترین مکمل شما برای این رنگ، رنگ آبی است. تقریبا بیشتر رنگ های آبی برای ست با رنگ سبز مناسب هستند اما پیشنهاد ما آبی تیره و یا آبی کربنی است.همچنین اگر برای حضور در محیط رسمی، مثل یک قرار کاری، دوست دارید از رنگ سبز استفاده کنید.

رنگ سبز مریم گلی

ما به شما رنگ سورمه ای را پیشنهاد می‌کنیم. انتخاب کفش قهوه ای با مانتو و یا کت سبز، انتخابی مناسب برای محیط های رسمی است. پیشنهاد دیگر ما برای حضور در مهمانی های رسمی اما مجلل، انتخاب رنگ سفید و مشکی در کنار رنگ سبز است که می‌تواند رنگ سبز را بسیار به چشم افراد حاضر زیبا کند.

منبع: Yasemin

دیدگاهتان را بنویسید