توصیه های استایل تابستانی از نگاه سی سی

کفش سی سی – اگر می خواهید در روزهای گرم تابستان سبک، شیک و راحت باشید، چند استایل زیبا و پر انرژی برایتان معرفی خواهیم کرد. تابستان امسال طراحان مد ترکیب رنگ های گرم و سفید و طلایی توسط طراحان مد گرد هم آورده است. هماهنگی رنگ های گرم با سفید و طلایی بسیار جذاب است که با پارچه های با کیفیت و بافت های مختلف تصویری باشکوه ایجاد می کند.

شما می توانید با این لباس های زیبا ظرافت خود را دو چندان کنید. رنگ های نارنجی و زرد از رنگ های زیبا و پر انرژی هستند که در پیراهن ها و مانتو های تابستانی بیشتر به چشم می‌خورند. شلوارهای گشاد و رنگ روشن نیز جز محبوب ترین شلوارهای تابستانی هستند. همچنین اکسسوری های زیبا تکمیل کننده این استایل های زیبا هستند که ظاهری جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد.

استایل تابستانی

بهترین پیشنهادات برای ایجاد استایل تابستانی

شما می توانید از تیشرت های مختلف با رنگ های جذاب که دارای طرح گل، حیوانات و غیره هستند استفاده کنید زیرا هم جذاب و هم راحت هستند. این تیشرت های زیبا با قواره های بزرگ را می‌توانید در فعالیت های روزمرگی و ایجاد استایل های اسپورت و شیک، استفاده کنید.

عطر مناسب برای فصل تابستان

برای کسانی که هنوز در مورد رایحه تابستانی خود تصمیم نگرفته اند، توصیه می‌کنیم از رایحه های سرد و رایحه ترنج و کهربا استفاده کنید. این رایحه ها، ماندگاری بسیار مناسبی دارند.

لباس راحتی

لباس های دامنی و چین چینی و بلند برای هوای گرم بسیار مناسب هستند و شما را خنک نگه می‌دارند. این لباس‌ها برای هر سلیقه ای طراحی شده و دارای رنگ های شاد و زیبا هستند. به این لباس ها پیراهن های ساحلی نیز گفته می‌شود.

کفش تابستانی

در حالی که برای این فصل لباس های رنگارنگ انتخاب می کنید، حتما باید کفش مناسب بپوشید. صندل ها به عنوان یک کفش تابستانی زیبا، بهترین گزینه هستند که ظرافت و راحتی را برای شما به ارمغان می آورند.

استایل تابستانی

کیف مناسب

استایل تابستانه باید طوری باشد که در فصل گرما جذابیت خود را داشته باشد. مثلا بارزترین نکته در ایجاد استایل تابستانه، استفاده از رنگ های متنوع و ترجیحا شاد است. انتخاب یک کیف مناسب می تواند تاثیر شگرفی در ظاهر شما داشته باشد. کیف های بافتی، پارچه ای، چین دار، دسته چوبی، حصیری از جمله کیف های مناسب برای فصل تابستان هستند که بسیار کاربردی و راحت است.

منبع: yasemin

دیدگاهتان را بنویسید