گران ترین کفش های جهان از نگاه سی سی (بخش دوم)

کفش سی سی – در هر زمان کفش های کتانی جز محبوب ترین ها بوده و روز به روز در طرح های زیبا و جذاب وارد بازار می‌شود و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. برخی از این کفش ها قیمت بسیاری دارند. در تولید این کفش ها از پارچه های با کیفیت بالا استفاده می‌شود و با ظرافت و طراحی منحصر به فرد خود توجه افراد را به خود جلب می کند. در این مطلب گران‌ترین کفش های جهان به شما معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: گران ترین کفش های جهان از نگاه سی سی (بخش اول)

7) کفش های مایکل جردن نایک ایر

این کفش ها که ارزش آن 100 هزار دلار است، کفشی است که مایکل جوردن بسکتبالیست معروف برای بازی های شیکاگو بولز و لس آنجلس لیکرز در فصل 1984-1985 آن ها را پوشید. این کفش ها دارای لوگوی نایک بر روی چرم سفید است. مایکل جوردن در یکی از مسابقات خود پس از برنده شدن کفش خود را به یکی از جمع کننده های توپ با سن کم به نام خالد علی هدیه داد و آن را امضا کرد. این مدل که یکی از کفش های مورد علاقه جردن است، به کفش گران قیمتی تبدیل شده است. خالد علی پس از 30 سال کفش خود را به قیمت 200 میلیون تومان به فروش رساند.

گران ترین کفش های جهان

8) کفش های Nike Air Zoom Kobe 1

این کفش ها با قیمت سی هزار دلار یکی از گران ترین کفش هایی است که می توان آن را خرید. این کفش ها توسط نایک تولید شده و توسط کوبه برایانت، اسطوره لیکرز امضا شده است. این کفش ها در تعداد محدود عرضه شد و در عرض چند دقیقه به فروش رسید. ده درصد از پول فروش هر یک جفت کفش به موسسات خیریه اختصاص داشت. این کفش ها یکی از گران‌ترین کفشهای ورزشی آن دوره است.

گران ترین کفش های جهان

9) کفش های نایک ایر مگ Power Laces

این کفش توسط برند نایک تولید شده و در یک از فیلم های سینمایی استفاده شده است. در سال 2011 این کفش به قیمت 6000 دلار فروخته شد. شرکت نایک که از این فروش آن ها راضی بود، تصمیم گرفت که این کفش را تولید کند و از تکنولوژی پیشرفته استفاده کند. این کفش که به طور خودکار بندهایش را می بندد. فقط در تعداد محدود به بازار عرضه شده و افراد ثروتمند توانایی خرید آن‌ها را دارند. این کفش حیرت انگیز با قیمت 104 هزار دلار در حراج ، به عنوان یکی از گرانترین کفش های جهان نیز در تاریخ ثبت شد.

گران ترین کفش های جهان

10) کفش Nike Air Yeezy 2

این مدل هم توسط کانیه وست و شرکت نایک روانه بازار شد و قیمت آن 245 دلار بود که تنها در 11 دقیقه به فروش رسید و قیمت آن در بازار دست دوم به نقاط باورنکردنی رسیده بود. در این بین یک فروشنده که این کفش را در اختیار داشت، به قیمت شانزده میلیون دلار فروخت و به بزرگترین فروش کفش در تاریخ تبدیل شد. بنابراین “Air Yeezy II Red October” به عنوان گرانترین کفش تاریخ ثبت شد.

گران ترین کفش های جهان

11) کفش های کتانی با الماس 100 میلی

این کفش به عنوان چشمگیرترین مدل برند “Buscemi” تولید شده است. این کفش ها با طراحی لوکس باورنکردنی خود، از سایر کفش های ورزشی متمایز است. این کفش های چشم نواز از چرم مرغوب ساخته شده و دارای الماس است. این کفش که به تعداد محدود تولید شده دارای جزئیات طلای 18 عیار و مجهز به الماس به وزن 11.5 قیراط است و با قیمت 132 هزار دلار در اروپا برای فروش عرضه شده است. به این ترتیب این کفش عنوان گرانترین کفش ورزشی را به خود اختصاص داده است. کفش های مایکل جوردن که در دوران دانشجویی در اولین بازی خود در تیم دانشگاه کارولینای شمالی و مسابقه ایالات متحده آمریکا مقابل اسپانیا در فینال بازی های المپیک 1984 به تن کرد، با قیمت 190 هزار دلار فروخته شد. البته بعد از سی سال.

12) کفش های کتانی Fire Monkey

این کفش های کتانی توسط برند “Li-Ning Way of Wade” مخصوص بازیکن بسکتبال معروف Dwayne Wade طراحی شد که دارای طراحی بسیار لوکس است. دلیل گران بودن این کفش ورزشی این است که حاوی صد قیراط الماس سفید، بلورهای یاقوت آبی و طلای 18 عیار است. این کفش منحصر به فرد همچنین دارای یک نشان طلایی است و 4 میلیون دلار ارزش دارد.

گران ترین کفش های جهان

منبع: yasemin

دیدگاهتان را بنویسید