گران ترین کفش های جهان از نگاه سی سی (بخش اول)

کفش سی سی – در هر زمان کفش های کتانی جز محبوب ترین ها بوده و روز به روز در طرح های زیبا و جذاب وارد بازار می‌شود و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. برخی از این کفش ها قیمت بسیاری دارند. در تولید این کفش ها از پارچه های با کیفیت بالا استفاده می‌شود و با ظرافت و طراحی منحصر به فرد خود توجه افراد را به خود جلب می کند. در این مطلب گران‌ترین کفش های جهان به شما معرفی خواهد شد.

1) کفش های Nike Air Mag ( نایک اِیر مگ)

این کفش ها از سری Back to the Future این برند الهام گرفته شده که در دوره خود بسیار محبوب بوده است. کفش های نایک اِیر مگ با چراغ های LED خود که در جلو و کناره ها قرار دارد، توجه افراد را به خود جلب می کند. این لامپ ها که می توانند خاموش و روشن شوند، از مهمترین ویژگی های کفش است. این کفش ها به تولید انبوه نرسیده و فقط 1500 عدد از آن در بازار موجود است. کفش های افسانه ای که در اینترنت به حراج گذاشته شد، هر جفت آن 6 هزار دلار قیمت داشت و به طرز شگفت آوری در عرض چند ساعت خریداری شد.

گران ترین کفش های جهان

2) کفش های نقره ای Air Jordan (ایر جردن)

اولین بار این کفش ها توسط برند نایک برای شخصی به نام Michaek Jordan طراحی و تولید شد. در سال 1985 این کفش ها که دارای جزئیات نقره ای بود، به بازار عرضه شد و محبوبیت خاصی پیدا کرد. قیمت این کفش ها آن هم دست دوم، با وزن 4.5 کیلوگرم حدودا 60 هزار دلار است.

گران ترین کفش های جهان

3) کفش های Air Jordan نسخه دریک

این کفش که با قیمت 100 هزار دلاری همه را حیرت زده می کند، با همکاری شرکت معروف لباس ورزشی و خواننده مشهور کانادایی به نام Drake، به بازار عرضه شد. قیمت این کفش کاملاً غیرمعمول است.

گران ترین کفش های جهان

4) کفش های 1 Nike Air Yeezy

حوزه دیگری که کانیه وست به غیر از دنیای موسیقی در آن فعالیت می‌کند، تولید کفش های کتانی فوق لوکسی است که او به همراه شرکت های معروف کفش سازی، به بازار ارائه کرده اند. نخستین کفشی که توسط این چهره معروف به بازار عرضه شد، مدل Air Yeezy II Red بود که او با همکاری nike منتشر کرد و به قیمت 245 دلار فروخته شد. کفش Yeezy 1 اولین برای خود کانیه وست برای استفاده کانیه وست در مراسم اهدای جوایز گرمی طراحی شده بود. سپس تعدادی از این کفش ها را برای فروش تولید کردند که قیمت آن به 50 هزار دلار افزایش یافت.

گران ترین کفش های جهان

5) کفش های اصل Air Jordan

اگر عاشق کفش هستید و در گذشته یک جفت از کفش را را خریداری نکرده اید، مطمئنا آرزو می کنید از این به بعد این کفش ها را داشته باشید. این کفش های کتانی که فقط 12 عدد از آن تولید شده و مایکل جوردن آن را با خودکارهای ضد آب امضا کرده است، با طراحی قرمز و سفید یکی از پرطرفدارترین کفش های آن دوره بود.

6) کفش های GeoBasket ریک اووِنز

این کفش ها توسط یک برند مشهور به نام Rick Owens تولید شده است. افراد بسیار مشهور اعم از ریحانا، مدونا و نیکول ریچی از طرفداران پر و پا قرص این برند هستند. این کفش با قیمت 5 هزار و 152 دلار همه را حیرت زده کرده است. آنچه این کفش را بسیار گران می کند ساخت آن از چرم ایگوانا است. همانطور که می‌دانید این کفش ها سفارشی تولید شده و چندین هفته پس از سفارش به دست شما خواهد رسید. این کفش ها به تعداد محدود تولید می شود.

گران ترین کفش های جهان

منبع: yasemin

دیدگاهتان را بنویسید