درست خریدن بهترین راه داشتن استایل زیبا

کفش سی سی – ممکن است بعضی اوقات ناخواسته از نظر برنامه ریزی، بودجه یا انتخاب لباسی که نشان دهنده سبک شخصی شما باشد، دچار افراط گری شویم. امروزه بسیاری از افراد تقریباً تمام خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهند زیرا درگیر مشغله های زندگی شده و بیشتر وقت خود را صرف کار کردن می‌کنند و نمی خواهند برای خرید از فروشگاهی به فروشگاه دیگر بروند.

بنابراین بیشتر افراد می تمایل دارند بدون اتلاف وقت، خرید خود را سریع تر انجام دهند. این خرید های سریع، منجر به خرید نا آگاهانه و در نتیجه ناسالم می شود. وقتی کمد خود را باز می کنید، با لباس هایی روبه رو شوید که روی هم تلنبار شده باشد و هنوز در تلاش برای خرید لباس هستید یا حتی جایی برای قرار دادن آن پیدا نمی کنید، قطعاً این بهترین دلیل برای یک خرید ناسالم است. اگر فکر می‌کنید عادات خرید خود را باید تغییر دهید، حتما به این مطلب توجه کنید.

داشتن استایل زیبا

1) خریدن لباس های مشابه

البته هیچ چیز عادی تر از خرید لباس متناسب با سبک و استایل هر شخص نیست. برای خانم هایی که شاغل هستند، مطمئناً خرید کردن به یک امر ضروری تبدیل می شود. با این حال نباید در خرید لوازم مختلف افراط گری کرد زیرا موجب می‌شود شما لباس تکراری بخرید و شاید دقیقا مشابه لباسی باشد که در کمدتان دارید. ممکن است همیشه موقع خرید لباس، تنها یک سبک را برای خرید انتخاب کنید. این کار هم شما را دچار مشکل خواهد کرد.

پوشیدن مداوم لباس های یکسان، شما را به یک فرد با استایل و شیک پوش تبدیل نمی کند برعکس، باعث می شود که شخصی با ظاهر خسته کننده به نظر برسید که تمام مدت لباس یکسانی می پوشد. البته هرکسی سبک و سیاق خاص خود را دارد و لباس هایی با مدل های مختلف ولی در همان سبک، باید انتخاب شود. اگر قصد خرید لباس دارید، باید مدلی بخرید که در کمد شما نباشد اما سبک شما را منعکس کند.

داشتن استایل زیبا

2) وسواس خرید لباس های مارک

وسواس خریدن لباس های مارک، متأسفانه یکی از بزرگترین مشکلات جوانان است. البته یک لباس مارک در بسیاری از موارد می تواند گران باشد. با این حال، مارک بودن یا گران بودن یک کالا به معنای کیفیت بالای آن محصول نیست و حتما باید بررسی شود که آیا واقعاً پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود یا خیر. مطمئناً همه می خواهند لباس هایی با مارک های خوب و با کیفیت بپوشند و از اشیای زیبا و گران قیمت استفاده کنند.

بعضا شاید نتوانیم این لوازم مارک را تهیه کنیم. این مسئله مربوط به بودجه شخص است. بسیاری از افراد لباس مارک می‌خرند اما از آن استفاده نمی‌کنند و یا هرگز نمی پوشند و بعد از مدتی آن را دور میندازند و این یک افراط گری است. آن چه در خرید حائز اهمیت است، کیفیت پارچه، دوخت مناسب و مدل آن است.

داشتن استایل زیبا

3) سعی کنید کمد لباستان منظم باشد

بعضی اوقات به دلیل نامرتب بودن کمد، لباس ها روی هم تلنبار می‌شود و حتی نمی توانیم ببینیم چه لباس هایی در آن وجود دارد. تا زمانی که چیدمان کمد شما تغییر نکند، متأسفانه شما مرتباً این جمله را تکرار خواهید کرد. “من چیزی برای پوشیدن ندارم”. همچنین افرادی هم وجود دارند که برخی از لباس هایشان دارای اِتیکت و دست نخورده در کمد مانده است، اما بی خبر هستند. البته برخی لباس هستند که حتما باید مشابه آن را در کمد خود داشته باشید.

تی شرت ها و شلوارهای جین جز لباس هایی است که ما همیشه می پوشیم. این لباس ها که برخلاف لباس مهمانی که فقط چند بار در سال می توانیم از آن استفاده کنیم، تقریباً هر روز می پوشیم. بهتر است قبل از افزودن کالایی به سبد خرید، نگاهی به کمد خود بیندازید.

4) خرید هر چیزی به دلیل ارزان بودن آن

همانطور که صرف هزینه های زیاد برای خرید لباس به معنای خرید لباس با کیفیت نیست، خرید لباس های ارزان هم به معنای صرف هزینه کمتری نیست. شاید بسیاری از چیزهایی که به دلیل ارزان بودن خریداری می کنیم، بار مالی بیشتری بر دوش ما می گذارد. متأسفانه این بزرگترین تصور غلط در جامعه است. تصور می‌شود با خرید لوازم ارزان سود می برند. اما متأسفانه اوضاع آنطور که شما فکر می کنید نیست. همیشه خرید محصولات با کیفیت در تعداد محدود از خرید محصولات ارزان به تعداد زیاد، بسیار منطقی تر است. زیرا ماندگاری و کیفت لباس موضوعی است که نیاز به توجه دارد.

داشتن استایل زیبا

5) پرداخت همه چیز با کارت اعتباری

می توان گفت یکی از بزرگترین مشکلات جامعه استفاده ناخودآگاه از کارت اعتباری است. به گونه ای رفتار می‌کنیم که گویی پول خرج نمی کنیم. کارت اعتباری یکی از عواملی است که باعث می شود خرید بیشتری داشته باشید. بنابراین هنگام خرید از پول نقد استفاده کنید.

منبع: seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید