آشنایی با کفش های اسپادریل

کفش سی سی– تابستان امسال کفش های متنوعی برای این فصل طراحی و تولید شده است. در میان این همه تنوع کفش‌های اسپادریل جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده و بسیار محبوب است. این کفش های زیبا را می‌توانید هم با دامن و هم با شلوار ترکیب کنید.

طرح این کفش ها، به اسپانیا برمیگردد. این کفش ها اغلب در فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس کفش های اسپادریل از نخ کتان و سایر نخ ها است. این کفش های کاربردی و راحت را که در رنگ ها و مدل های مختلف تولید می‌شود، می‌توانید از فروشگاه ها و مغازه های مختلف خریداری کنید. این کفش ها، انتخاب خانم هایی هستند که به سلامت و راحتی پاهای خود اهمیت می‌دهند.

همچنین خانم های شیک پوش هم نمی‌توانند نسبت به زیبایی این کفش ها بی تفاوت باشند. کفش های اسپادریل جز برترین های سال 2021 است و در طرح های دانتل، چرم و بافت طراحی می‌شود.

این کفش ها دارای مدل های تخت و پاشنه بلند هستند که می‌توانید به راحتی با هر استایلی که تمایل دارید، ترکیب کنید و ظاهری جذاب داشته باشید. رنگ های خاکی و شتری و مدل های پاشنه بلند اسپادریل بیشتر جلب توجه می‌کند. البته سایر رنگ ها را نیز می‌توانید با توجه به سلیقه خود خریداری کنید.

یکی از ویژگی های بارز این کفش های تابستانی، کف طنابی و پارچه فوقانی آن که از پنبه یا کتان تولید شده است. تولیدکنندگان علاوه بر پنبه و کتان، از سایر الیاف های مصنوعی استفاده می کنند.

کفش های اسپادریل

شاید در نگاه اول به این نتیجه برسیم که این کفش ها زود خراب خواهند شد، اما با دوام بودن اسپادریل یکی از ویژگی های آن است. اسپادریل به عنوان کفش فقرا از اسپانیا ظاهر شد. نام این کفش با نام یک گونه علفی که در کاتالونیا می روید، همسان است. کشاورزان از چمن طبیعی طناب می بافتند و کفش درست می کردند.

ایو سن لوران اولین کسی بود که در اواسط قرن بیستم این کفش ها را تولید کرد. اکنون چنین کفش هایی هم توسط مارک های اقتصادی و هم لوکس تولید می شود. اسپانریل های شنل به راحتی قابل تشخیص هستند. رنگ اسپادریل مارک شنل نسبت به سایر برند ها متفاوت است.

کفش های اسپادریل

قبل از خرید این کفش ها به چند نکته باید توجه کنید. این قوانین ساده را بخاطر بسپارید. اسپادریل باید متناسب با پا باشد و به آن فشار وارد نکند. کفی های داخلی باید از مواد طبیعی مانند قسمت بالای کفش، ساخته شوند.

بهتر است از کفش ها به خوبی مراقبت کنید زیرا مجبور می‌شوید مدام آن ها را بشویید. به دلیل بافت پارچه ای این کفش ها، نمی‌توان کثیفی های روی کفش را به کمک دستمال پاک کرد و حتما باید شسته شوند.

منبع: yasemin

دیدگاهتان را بنویسید