برجسته ترین مدل پارچه های Patchwork

کفش سی سی – شاید این کلمه به گوش شما نخورده باشد و از وجود این نوع پارچه ها بی اطلاع باشید. این نوع پارچه ها اولین بار در دهه 60 تولید شد که در همه فصول مورد استفاده قرار می گرفت.

در زمان های گذشته به دلیل فقر و نبود امکان خرید لباس های نو، پارچه لباس های مختلف را باهم ترکیب کرده و لباس جدیدی می‌دوختند. اما امروزه یک این الگو در دنیای مد بسیار سر و صدا کرده و به عنوان یک اثر هنری تلقی می‌شود که هر کشوری آن را مطابق با فرهنگ خود تفسیر می کند.

پارچه های patchwork چه پارچه هایی هستند؟

پارچه های مختلفی که تناسبی باهم ندارند، اما در صورت تلفیق با یکدیگر یک اثر هنری خلق می‌کنند و مهم‌ترین طراحان مد در دوخت لباس از این پارچه ها استفاده می کنند. این سبک که یادآور سبک بوهمی است، ابتدا در طرح شلوار شلوار وارد زندگی ما شد. این پارچه ها توسط برند های معروف مانند Bottega Veneta و The Row مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید پارچه های مخملی و نرم patchwork را انتخاب کنید که در هوای سرد، شما را گرم کند. چه در قالب کت و چه در قالب لباس.

مدل پارچه های Patchwork

تاریخچه این پارچه ها به دوران باستان برمی گردد. به زمانی که بشریت شروع به ساخت لباس می کند. اما امروزه هم بسیار محبوب است. در گذشته این پارچه ها به صورت دستی به هم وصل می‌شدند اما با تکنولوژی مدرن امروزی، چندین پارچه مختلف توسط دستگاه های خیاطی، در کوتاهترین زمان ممکن باهم ترکیب می‌شود.

طراحی انواع لباس ها با بارچه های patchwork (پچورک)

لباس هایی که با این پارچه ها تولید می شوند، به سبک بوهمی شباهت دارند و نه تنها در فعالیت های روزمرگی و کاری، بلکه در مناسبت های خاص و مهمانی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیبایی این لباس ها جذابیت شما را در هر مکانی که هستید، دو چندان خواهد کرد. از لباس های پچورک می‌توانید در همه فصول استفاده کنید و لذت ببرید.

مدل پارچه های Patchwork

شلوار جین وصله دار

اگر می خواهید شلوار جین متفاوت خریداری کنید، به خریدن شلوار جین وصله دار فکر کنید. در این نوع شلوارها تکه های رنگی از پارچه های مختلف بر روی شلوار ها دوخته می‌شود. اگر از پوشیدن شلوارهای همیشگی و قدیمی خسته شده اید، می‌توانید با انتخاب این شلوار ها سبک جدیدی ایجاد کنید.

مدل پارچه های Patchwork

این طرح با ظاهری چشمگیر و تازه، نه تنها در شلوار بلکه در مانتو و دامن های جین هم استفاده شده است. اگر این طرح ها را انتخاب کردید، حتما دقت داشته باشید که سایر لوازم و لباسی که با آن می‌پوشید، ساده باشد. لباس های وصله دار را می‌توانید هم در استایل کلاسیک و هم در استایل اسپورت به کار ببرید.

مدل پارچه های Patchwork

لباس های پچورک به دلیل راحتی و کاربردی بودن آن، در انتخاب لباس به شما کمک می کند و از سر درگمی نجات می‌دهد. به عنوان مثال در روزهای سرد شما می توانید این لباس ها را با کت های چرمی یا کت های بلند ست کنید و ظاهری یکدست داشته باشید. کفش های پاشنه بلند و انواع بوت ها کاملاً با لباس های وصله دار مطابقت دارد.

منبع: seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید