انتخاب کفش تابستانی از نگاه سی سی

کفش سی سی – سرانجام فصل زیبای تابستان رسید. در این مطلب مدل های مختلف کفش تابستانی و دمپایی آورده شده است که می توانید در هوای گرم از آن‌ها استفاده کنید. وقتی هوا روبه گرم شدن است، پوشیدن جوراب شاید آزار دهنده باشد زیرا هم باعث گرم شدن پاها و هم باعث تعریق و بوی بد پاها می‌شود. فصل تابستان به خط جدیدی از کفش های شیک نیاز دارد. چه شلوار کوتاه بپوشید و چه شلوار بلند، می‌توانید از صندل ها استفاده کنید.

اگر در این فصل جلسه های بین شهری دارید به یک جفت صندل خوب احتیاج پیدا خواهید کرد. در تابستان کفش های قابل تنفس برای غلبه بر گرما ضروری است. باید بگوییم ترکیب جوراب و صندل اصلا گزینه خوبی نیست. در این هوا می توانید مدل هایی با زیره چرمی و زیره اسپرت انتخاب کنید.

کفش کتانی سفید

شاید برایتان سوال باشد که چرا در فصل گرما از کفش های کتانی سفید استفاده کنیم. چه چیز دیگری همانند کفش های کتانی می‌تواند هنگام کار در دفتر و یا قدم زدن در شب های تابستان، زیبا و خوب به نظر برسد. یک جفت کفش ورزشی سفید و کلاسیک، حتما باید در کمدتان وجود داشته باشد. زیرا این کفش ها بسیار کاربردی هستند. این کفش ها پاهای شما را گرم نمی‌کند و می توانید از قدم زدن لذت ببرید.

صندل و دمپایی چرمی

یکی از قدیمی ترین اشیاها شناخته شده در تاریخ بشر، کفش ها و صندل های چرمی است. صندل های چرمی از عصر رومیان باستان الهام گرفته شده است. این کفش های تابستانی ارزش امتحان کردن را دارند. صندل های چرمی علاوه بر این که راحتی پاهای شما را فراهم می کند، امکان نفس کشیدن به پوست پاهایتان می دهد.

رنگ های قهوه ای تیره یا مشکی مناسب آقایان است. همچنین قابلیت تطبیق پذیری با سایر لباس های تابستانی نیز یکی از ویژگی های صندل ها است.

کفش های طرح موکاسن

موکاسن یکی از بهترین مدل های کفش است که هر شخصی باید داشته باشد. شیک و در عین حال راحت است. این کفش تابستانی مناسب زمان هایی است که نمی خواهید چیزی بپوشید که باعث تعریق پاهایتان شود. برای فعالیت های روزمرگی رنگ های روشن تر و برای مجالس و مهمانی ها می‌توانید رنگ های تیره انتخاب کنید.

موکاسن های کلاسیک نیز برای افراد کلاسیک پسند نیز موجود است. به عنوان یک قاعده کلی شلوار شما نباید روی کفش های موکاسن بیفتد. بهتر است از شلوارک استفاده کنید.

کفش های جیر دربی

همه روزهای تابستان در کنار ساحل یا پارک نمی گذرد. به همین دلیل باید کفشی انتخاب کنید که در همه شرایط به کار شما بیاید. کفش دربی جیر بهترین گزینه است. یک کفش خوش پا است و اگر به درستی از آن مراقبت شود، عمر طولانی خواهد داشت.

همچنین توصیه می شود که یک برس جیر داشته باشید تا کفش هایتان را با آن تمیز کنید. زیرا بافت پارچه جیر به گونه ای است که نباید از آب استفاده شود. دربی های قهوه ای و مشکی با شلوارهای کتانی و پنبه ای و شلوارک ها، به خوبی ست می‌شود.

منبع: nevzatonay

دیدگاهتان را بنویسید