استایل شیک و مردانه با بوت های چند فصله

کفش سی سی – بوت ها و چکمه های مردانه نه تنها در فصل زمستان، بلکه دیگر در فصل بهار و تابستان هم ترجیح داده می شوند. بوت ها تکمیل کننده استایل شما هستند.

بوت های مردانه بافت محکم و با کیفیتی دارد و خاصیت ضد آب بودن از مزایای این کفش ها است که در باران و گل شرایط بسیار خوبی برایتان فراهم می کند. به دلیل ساختار مقاوم این کفش ها، به راحتی می‌توانید بر روی سطوح سخت و نا مساعد راه بروید. بوت های با کیفیت علاوه بر راحتی پاها، سلامت پاهای شما را فراهم می کند.

بوت های چند فصله

بوت های مردانه دارای طرح های متنوعی است که می‌توانید با انواع لباس ها ترکیب کنید و استایلی شیک داشته باشید. می توان از این کفش ها به راحتی در محیط های اداری، مسافرت، پیاده روی و فعالیت های روزمرگی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: چرم سی سی؛ کیف پول های چرمی

بوت ها علاوه بر این که انتظارات شما را از یک کفش برآورده می کند، هرگز از مد نمی افتد و می‌توانید چندین سال از آن استفاده کنید. در روزهای بهاری می‌توانید بوت های خود را با یک ژاکت و در روزهای زمستانی با بلوز بافت یقه اسکی و پالتو و شلوار تنگ ترکیب کنید. اگر تمایل دارید کت و شلوار جین بپوشید، بوت های بلند انتخاب کنید.

بوت های چند فصله

اگر می خواهید ظاهری جذاب ایجاد کنید، بوت های سربازی و کت چرمی مشکی، گزینه بسیار خوبی خواهد بود و به جذابیت شما کمک می کند. همچنین این مدل بوت ها را می‌توانید هنگام طبیعت گردی یا شرایط سخت آب و هوایی بپو‌شید.

بوت ها انواع مختلفی دارند که بعضی از آن ها بند دار یا زیپ دار و چسبی است. بعضی از بوت ها دارای طرح اسپورت هستند، سبک اسپورت شما را تکمیل می کنند. این مدل ها را می‌توانید با پیراهن های شطرنجی و راه راه ترکیب کنید.

بیشتر بخوانید: کفش های جدید چرمی مردانه در سی سی

بوت های مناسب برای آقایانی که استایل کلاسیک دارند

برای آقایانی که تمایل دارند در محیط اداری از بوت ها استفاده کنند، بوت های طرح کلاسیک را پیشنهاد می‌کنیم. بوت های چلسی را که به آن “بوت کت و شلوار” نیز می گویند، می‌توانید در محل کار بپوشید. مدل های چرمی آکسفورد نیز جز مدل های کلاسیک است.

بوت های چند فصله

ترکیب کت و شلوار طوسی به همراه بوت های مشکی چلسی و کمربند مشکی، ظاهر شما را متفاوت خواهد کرد. معمولا در سبک کلاسیک رنگ کت و شلوارها به صورت مشکی، قهوه ای، خاکستری و طوسی است که می توانید آن ها را بوت های همرنگ چرمی یا جیر کامل کنید. کف بوت های کلاسیک از موادی ساخته شده که راحتی شما را فراهم می‌کند.

چه مواردی باید هنگام استفاده از بوت های مردانه رعایت شود؟

لباس و تطابق رنگ:

لباس و رنگ باید با مدل و رنگ بوت مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت ظاهری ناخوشایند ایجاد خواهد شد. همچنین بهتر است در هوای بارانی بوت های تیره رنگ را به جای بوت های روشن ترجیح دهید زیرا در رنگ روشن لکه های باران بر روی کفش مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفش سی سی؛ انتخاب کفش مناسب برای پاها

بوت های چند فصله

تمیز کردن و نگهداری:

همانطور که قبل از پوشیدن سایر کفش ها، آن ها را تمیز می‌کنیم، رسیدگی به بوت ها قبل از پوشیدن یک امر ضروری است. این کار هم سبب زیبایی کفش هایتان خواهد شد و هم عمر آن ها را زیاد خواهد کرد.

پاچه شلوار:

هنگام پوشیدن بوت ها، حتما به نوع پاچه شلوار خود دقت کنید. زمانی که می‌خواهید یک شلوار جین تنگ بپوشید، بهتر است پاچه های شلوارتان کاملا در داخل بوت قرار بگیرد. با این حال بعضی از پاچه های شلوار دارای برش متفاوتی است و نمی‌توان داخل بوت یا روی بوت قرار داد. به همین دلیل، باید پاچه شلوار خود را طوری تا کنید که منطبق با مچ بوت شما شود.

استایل شیک و مردانه با بوت های چند فصله

طول ایده آل شلوار:

بهتر است طول شلواری که می‌پوشید، منطبق با مچ کفش باشد یا اندازه آن کمی بلندتر باشد تا روی کفشتان بیفتد. شلوار کوتاه به هیچ وجه ترکیب مناسبی با بوت ها نیست

بوت های مردانه یکی از محصولاتی است که در زمستان، بهار و حتی هوای گرم تابستان می توانید بپوشید. پوشیدن کفش های اسپورت یا اسنیکرز ها از نظر سلامت پا می توانند مشکلات جدی ایجاد کنند زیرا باعث مرطوب شدن پاها و احساس سرما خواهد شد. همچنین باعث مشکلات پوستی و بوی بد پاها می شود. به همین دلیل هر فردی باید حداقل یک جفت بوت در کمد لباس خود داشته باشد.

منبع: nevzatonay

دیدگاهتان را بنویسید