کدام کفش های مردانه در بهار و تابستان 2021 جزو ترند های برتر خواهند بود؟

کفش سی سی – طراحان کفش مردانه، امسال بیشتر بر روی کاربردی و راحت بودن کفش ها تمرکز کرده اند. این روند لزوما به این معنی نیست که شما کفش های کلاسیک و چرمی خود را که در سال های گذشته خریداری کرده اید، فراموش کنید. در این مطلب به چند نوع کفش مردانه اشاره خواهیم کرد که امسال بسیار پر طرفدار خواهد بود.

کفش کتانی سفید کفش های کتانی سفید، انتخاب افراد دمدمی مزاج است. انتخاب لباس و استایلینگ مناسب با کتانی های سفید کمی سخت به نظر می‌رسد اما زیبایی این کفش ها در این واقعیت نهفته است که نیازی نیست هر لباسی که انتخاب می‌کنید، با کتانی های سفید تان هماهنگ باشد. به گفته طراحان، این کفش با هرگونه لباسی اعم از لباس راحتی، اداری و اسپورت متناسب است.

بیشتر بخوانید: مد مردانه با سی سی؛ محبوب ترین اکسسوری های دامادی

کفش های مردانه

بوت های vintage (وینتیج)

کفش‌های سبک وینتیج معمولا نادیده گرفته می‌شوند. در حالی که یک کفش وینتیج زیبا می‌تواند استایل شما را کاملا متحول کند. این کفش ها کمی سنگین تر از حد معمول و دارای بند هستند.

بسیاری از افراد به دلیل ظاهر این کفش ها که ظاهری مدرن ندارند، ممکن است آن را خریداری نکنند اما این کفش ها یک گزینه خوب برای پیاده روی است. این مدل کفش‌ها را به راحتی می‌توانید با هر لباس مدرنی ست کنید. سعی کنید رنگ کفش را خنثی و جنس آن را از چرم مرغوب انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیف دستی از سی سی؛ خانم های کوتاه قد، چه نوع کیف هایی باید انتخاب کنند؟

کفش های مردانه

کفش های old school (اولد اسکول)

یکی از جدید ترین و شیک ترین کفش های اسپرت کمپانی ونس، مدل old school است.جنس رویه ی این کفش از پارچه ی کتان و چرم می باشد. مزیت رویه کتان به این شکل است که وجود پارچه ی کتان در کفش باعث تبادل هوای داخل کفش و فضای بیرون می شود و از بو گرفتن پا در کفش، تعرق پا و ایجاد قارچ در پا و کفش جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: کفش سی سی؛ برترین کفش های تمام فصله مردانه

این کفش ها در رنگ های روشن، تیره، بژ، خاکستری و بدون داشتن عناصر غیرمعمول و غیر ضروری، به معنای واقعی کلمه یک کفش جهانی ایده آل برای آقایان است و شاید بهترین و محبوب ترین کفش طراحی شده در سال جدید باشد. می‌توانید این کفش های کتانی را که دارای طرحی قدیمی هستند، با شلوار جین، پیراهن چهارخانه، سویشرت و کلاه ترکیب کرده و یک استایل زیبا ایجاد کنید.

کفش های مردانه

کفش هایی با کف متفاوت

شاید کلمه کنتراست را شنیده باشید که به معنی ایجاد تضاد بین دو چیز است و فقط مربوط به رنگ نیست. مواد و همچنین شکل کف کفش هم می‌تواند دارای کنتراست باشد. این کفش ها دارای کف های متفاوت و رنگی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می کند. بنابراین حتما باید لباس های ساده را با این کفش ها ترکیب کنید در غیر این صورت جذابیت و استایل خوبی نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: توصیه به خانم ها؛ ۷ نکته برای داشتن ظاهری جذاب

کفش های مردانه

کفش پاشنه دار و طرح نظامی

این نوع کفش ها دارای پاشنه های کوتاه هستند و کف آن دارای طرحی شبیه به کفش های نظامی دارد. این کفش ها چندین سال است که از مد نیفتاده است. زیره موج دار با محافظ های لاستیکی ضخیم مانند چکمه های ارتشی در این کفش ها، بسیار زیبا جلوه می‌کند.

کفش های moccasin (موکاسین)

از نظر تاریخی، این کفش ها بیشتر در میان مردم بومی آمریکای شمالی رواج داشت. علاوه بر این، شکارچیان، بازرگانان و مهاجران اروپایی هم آن‌ها را می پوشیدند. اکنون باز هم موکاسین ها مد شده اند. این کفش ها در گذشته از پوست گوزن ساخته می‌شده است. امروزه این کفش ها از چرم های نرم دیگر تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: دلیل محبوبیت کیف پول چرمی زنانه و مردانه

کفش های مردانه

کف موکاسین ها از چرم طبیعی تشکیل شده و قسمت خارجی نوک کفش ها به صورت بخیه ای دوخته شده است. زیره آن نرم و انعطاف پذیر است. به همین دلیل طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

صندل هایی با بندهای پهن

اگر در فصل تابستان به دنبال کفش راحت هستید، پیشنهاد می‌کنیم صندل های شیک تابستانی که مخصوص آقایان است و از چرم طبیعی ساخته شده است، انتخاب کنید. این صندل ها در رنگ های مختلف موجود است. این صندل ها را می‌توانید به همراه جوراب بپوشید. بهتر است جورابتان همرنگ صندل تان باشد.

بیشتر بخوانید: استایل شیک زنانه با کفش های پاشنه بلند چرمی

کفش های مردانه

این متد، در سال های قبل چیز عجیبی به حساب می آمد، اما امروز به یک روند عادی تبدیل شده است. صندل ها پاهایتان را خنک نگه می‌دارد و از بوی بد پاها جلوگیری می‌کند.

لازم به ذکر است فروشگاه محصولات چرمی کفش سی سی، کفش های اسپرت مردانه و کفش رسمی مردانه و کفش های رسمی زنانه را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید