مد مردانه با سی سی؛ محبوب ترین اکسسوری های دامادی

کفش سی سی – برای اینکه یک داماد شیک باشید، استفاده از اکسسوری ها یک امر ضروری است. اگر نمی دانید چگونه اکسسوری مناسب خود را انتخاب کنید، به این مطلب سی سی توجه کنید که محبوب ترین اکسسوری های دامادی را برای شما گردآوری کرده است. هر لباسی بدون اکسسوری تا حدودی بی معنی است. این موضوع در مورد لباس عروسی نیز صدق می کند.

پاپیون و شال کمر دامادی

بیایید با پاپیون شروع کنیم که یکی از محبوب ترین اکسسوری ها در ترکیب لباس دامادی است. اغلب، پاپیون ها در کت و شلوار های تاکسیدو ترجیح داده می شود. گرچه اصیل ترین شکل پاپیون، مدل های ساده ای است که از پارچه های ابریشم و ساتن طراحی شده اند اما امروزه از مواد مختلفی مانند مخمل و پشم نیز تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: کفش سی سی؛ برترین کفش های تمام فصله مردانه

اکسسوری های دامادی

به خصوص در سال های اخیر پاپیون های رنگی، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. برخی افراد بنا بر سلیقه خود می توانند از پاپیون های طرح دار استفاده کنند. البته فراموش نکنید که هنگام انتخاب پاپیون، کت و شلوار را نیز در نظر بگیرید. یک تاکسیدوی شیک و یک پاپیون طرح دار، تصویر خیلی خوبی ایجاد نخواهد کرد.

اکسسوری های دامادی

پیشنهاد می کنیم از مدل های کلاسیک دور نشوید. هنگام انتخاب پاپیون مدلی را انتخاب کنید که با کت و شلوار و پیراهن شما هماهنگ باشد. همچنین استفاده از پاپیون همرنگ کت و شلوار باعث جذابیت هرچه بیشتر شما خواهد بود. شال کمر دامادی هم شما را اصیل تر نشان خواهد داد.

دکمه های سر دست

استفاده از دکمه های سر دست استایل شما را یک قدم جلوتر می برد. دکمه های سر دست جز اکسسوری های مهم در لباس دامادی است. علاوه بر مدل های کلاسیک، مدل های دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید جشن عروسی با مضمون دریا برگزار کنید، می توانید مدلی را به شکل لنگر یا کشتی انتخاب کنید. باید بگویم که این جزئیات بسیار زیبا به نظر می رسند.

بیشتر بخوانید: دلیل محبوبیت کیف پول چرمی زنانه و مردانه

اکسسوری های دامادی

اگر نتوانستید دکمه های مورد نظر خود را پیدا کنید، می‌توانید آن ها را سفارش دهید تا طبق سلیقه شما طراحی شود. به عنوان مثال انتخاب دکمه های سفارشی که حروف اول اسم و یا تاریخ عروسی باشد، همیشه می تواند به یادگار بماند. به یاد داشته باشید که پیراهن های دکمه سر دست با مدل های کلاسیک متفاوت هستند و هنگام خرید کت و شلوار همیشه پیراهن خود را بر این اساس خریداری کنید

کفش دامادی

کفش دامادی یکی از ضروری ترین اکسسوری های دامادی و یکی از مهم‌ترین فاکتورهای شیک پوشی است. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کدام کت و شلوار را با کدام کفش ترکیب کنید. اگر به فکر استفاده از تاکسیدو هستید، قطعاً باید یک مدل بند دار را انتخاب کنید. اگر از کت و شلوار سبک بوهمی استفاده می کنید، می توانید کفشی به سبک توری انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: کفش های چرمی مردانه و براق

اکسسوری های دامادی

هماهنگی رنگ کت و شلوار و کفش نیز از اهمیت بسیاری برخودار است. کت و شلوار مشکی با کفش مشکی، کت آبی با کفش آبی تیره یا قهوه ای هماهنگی خوبی ایجاد خواهد کرد. اگر به فکر پوشیدن کت و شلوار رنگ روشن هستید، کفش های شما نیز باید در رنگ های روشن باشد. اگر جوراب های شما با کت و شلوار و کفشی که استفاده می کنید مطابقت نداشته باشد، هرگز ظاهری شیک نخواهید داشت.

رنگ جوراب ها باید همرنگ کت و شلوار باشد. اگر به فکر پوشیدن کفش چرمی هستید می توانید از جوراب های مچی استفاده کنید. مواظب باشید هنگام پوشیدن کفش، جوراب هایتان دیده نشود.

گل یقه

یکی از روش های داشتن ظاهری شیک، استفاده از گل یقه دامادی است که در سالهای اخیر به یکی از اکسسوری های محبوب تبدیل شده است. پیشنهاد می کنیم هنگام انتخاب این اکسسوری از گل های موجود در دسته گل عروس بهره ببرید و ظاهری هماهنگ با عروس داشته باشید.

اکسسوری های دامادی

ساعت دامادی

در حالت کلی ساعت مچی یکی از اکسسوری های مهم برای آقایان است که در روز عروسی هم این موضوع صدق می کند. ساعت های داماد در مدل های مختلف با بندهای استیل، چرمی و پلاستیکی موجود است. پیشنهاد می‌کنیم با کت و شلوار دامادی از ساعت هایی با بند استیل و چرمی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کفش های مردانه چرم و محبوب

مدل های بند پلاستیکی پرزرق و برق تر و سنگین تر است و سازگاری بیشتری با لباس راحتی و اسپورت دارد. توجه داشته باشید که اگر قصد انتخاب مدل چرمی را دارید باید رنگ آن متناسب با کت و شلوارتان باشد. اگر کت و شلوارتان مشکی یا سرمه ای است بهتر است بند ساعتتان آبی تیره یا قهوه ای باشد.

اکسسوری های دامادی

کراوات

بیشترین اکسسوری مورد استفاده پس از پاپیون، کراوات است. این اکسسوری عموماً همراه با کت و شلوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. کراوات ها همانند پاپیون از پارچه های مختلف به خصوص از ابریشم و ساتن تولید می‌شود. با بررسی مدل های مختلف می توانید علاوه بر مدل های کلاسیک، مدل های مدرن انتخاب کنید. سنجاق کراوات نیز می تواند به جذابیت ظاهری شما بیفزاید.

اکسسوری های دامادی

دستمال جیبی

دستمال جیبی در قسمت سینه کت قرار می‌گیرد. این اکسسوری از جمله گزینه هایی است که می توانید برای تکمیل سبک خود استفاده کنید. بهتر است دستمال جیبی و سایر اکسسوری ها هماهنگ باشد در غیر این صورت ممکن است به هم ریخته به نظر برسید.

بیشتر بخوانید: داشتن استایل زیبای مردانه با کفش های اسپورت

اکسسوری های دامادی

جلیقه داماد

یکی از لوازمی که می توانید برای تکمیل لباس دامادی خود استفاده کنید، جلیقه است. اگر می خواهید در عروسی خود از دستمال جیبی استفاده کنید، توصیه می‌کنیم جلیقه بپوشید تا ظاهری شیک ایجاد کنید.

اکسسوری های دامادی

ساسبند

آقایان بهتر است برای هنگامی که می‌خواهند کت خود را دربیاورند، راهی برای شیک بودن پیدا کنند. چاره این کار استفاده از ساسبند است. هدف اصلی ساسبند جلوگیری از افتادن شلوار است و همچنین باعث شیک به نظر رسیدن شما خواهد بود.

اکسسوری های دامادی

کمربند

کمربند یکی از مهم‌ترین اکسسوری های دامادی و کت و شلوار است. اگر قرار نیست از ساسبند استفاده کنید، قطعاً کمربند ببندید. بستن پاپیون با کمربند صحیح نیست. اگر به فکر استفاده از کمربند هستید، قطعاً باید از کراوات استفاده کنید.

اکسسوری های دامادی

هنگام انتخاب کمربند، باید رنگی را انتخاب کنید که با کفش شما سازگار باشد. در غیر این صورت شیک نخواهید بود. پیشنهاد می کنم از کمربند و کفش هایی که ست هستند، خریداری کنید.

لازم به ذکر است فروشگاه محصولات چرمی کفش سی سی، کفش های دامادی و رسمی مردانه و کفش های رسمی زنانه را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

منبع: Dugun

دیدگاهتان را بنویسید