استایل شیک زنانه با کفش های پاشنه بلند چرمی

کفش سی سی – شاید کفش های پاشنه بلند به دلیل راحت نبودن، در زندگی روزمره گزینه مناسبی نباشد اما روزی می‌رسد که خانم ها به پوشیدن آن نیاز پیدا می‌کنند. اولین کفش های پاشنه بلند تاریخ. برای دختران کوتاه قد در فلورانس در سال 1533 طراحی شد. بدیهی است که این نوع کفش ها روز به روز تکامل یافته و مورد انتخاب بسیاری از خانم های کوتاه قد بوده است.

کفش های پاشنه بلند چرمی

چه کفش های پاشنه بلندی را باید در کمد لباس خود داشته باشید؟

اولین توصیه ای که در این زمینه به شما می‌کنیم، این است که کفشی را انتخاب کنید که در وهله اول بتواند با هر لباسی سازگار باشد. اگرچه کفش های رنگارنگ فصلی در ویترین ها نظر افراد را به خود جلب می‌کند اما هر کفشی مناسب نیست و دستیابی به ظرافت بدون انتخاب مدل های خاص، دشوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: داشتن استایل زیبای مردانه با کفش های اسپورت

کفش هایی که حتما باید داشته باشید عبارتند از، صندل های سیاه، استیلتو های مشکی و رنگ روشن، صندل های طلایی یا نقره ای مطابق با سلیقه شما.

کفش های پاشنه بلند چرمی

هنگام استفاده از کفش پاشنه بلند به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اول از همه، اگر قرار است ساعات طولانی از کفش پاشنه بلند استفاده کنید، نباید کفشی را انتخاب کنید که به آن عادت ندارید. از آنجا که هدف این است که شیک به نظر برسید اما اگر احساس ناراحتی داشته باشید، شما را از شیک بودن دور می‌کند.

بیشتر بخوانید: مدل های مناسب لباس برای انواع سایز بدن

اگر قرار است کفش های باز را ترجیح دهید، حتما به پاهای خود برسید. مواظب باشید در قسمت نوک و پاشنه کفشتان خش ایجاد نشود زیرا این خش ها ظاهر کفش شما را بد خواهد کرد.

کفش های پاشنه بلند چرمی

چگونه با کفش پاشنه بلند یک استایل شیک داشته باشیم؟

هنگام ایجاد استایل با کفش های پاشنه بلند، جزئیات اهمیت ندارد. نکته مهم این است که کفش و لباس مکمل یکدیگر باشند. برخی کفش های مدرن و رنگی، می‌تواند شما را از ظاهر تکراری و خسته کننده نجات دهد. در دنیای مد برخی افراد فعال در این زمینه، استفاده از کفش های پر زرق و برق به همراه لباس های پر زرق و برق را مناسب نمی‌دانند.

کفش های پاشنه بلند چرمی

اما ترکیب آن ها می‌تواند نشانگر آزادی فرد باشد و برخی وقت ها می‌تواند ظاهری هنری ایجاد کند. کفش های پاشنه بلند را می‌توانید در استایل های اداری و کاری انتخاب کنید تا ظاهری شیک داشته باشید. اگر قصد دارید در مراسم های خاص شرکت کنید، به شما توصیه می‌کنیم ریسک نکنید و لباستان با کفشتان همرنگ باشد.

بیشتر بخوانید: مد سال ۲۰۲۱؛ بهترین لباس های طراحی شده

امسال مد روی خوش به ما نشان داده و پاشنه های کوچک و ضخیم به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شده است. این کفش های راحت اما شیک، ظاهری جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد.

کفش های پاشنه بلند چرمی

در زمان گذشته کفش هایی که مورد علاقه آدری هپبورن نیز بودند، اکنون نیز جز مد روز بوده و همچنان جلوه زیبایی به لباس ها می بخشد و همیشه یادآور اشرافیت و سبک دلپذیر زنان آن دوره است. در آخر به کفش های vinil (وینیل) اشاره می‌کنیم که سه سال پی در پی از مد نیفتاده و می‌توانید با لباس های مختلف ست کنید.

لازم به ذکر است فروشگاه محصولات چرمی کفش سی سی، کفش های اسپورت مردانه و کفش های اسپورت زنانه را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

منبع: Runwayology

دیدگاهتان را بنویسید