داشتن استایل زیبای مردانه با کفش های اسپورت

کفش سی سی – کفش های ورزشی به دلیل راحتی زیاد، مورد پسند بسیاری از افراد است. با این حال، گاهی اوقات ترکیب آن با برخی استایل ها کمی دشوار است. ممکن است شما ندانید که چگونه لباس هایی را که در زندگی روزمرگی خود می پوشید، با کفش های کتانی خود مطابقت دهید. در این مطلب به نکاتی اشاره می‌کنیم که کار شما را بسیار آسان خواهد کرد.

توصیه هایی برای آقایان در مورد ایجاد استایل مناسب با کفش های اسپورت

اکثر آقایان هنگام بیرون رفتن از خانه، شلوارهای مختلفی می پوشند. اگر قصد پوشیدن کفش کتانی را دارید، می توانید شلوار جین یا شلوار کتان را انتخاب کنید و همچنین تی شرت های اسپورت بسیار مناسب خواهد بود. اگر می‌خواهید پیراهن بپوشید، آستین های آن را تا کنید و پیراهنتان روی شلوار قرار دهید تا استایلی اسپورت ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: مدل های مناسب لباس برای انواع سایز بدن

استایل زیبای مردانه

در مورد مسئله رنگ می توان گفت اگر رنگ کفش شما سفید است، کارتان راحت است زیرا کفش های کتانی سفید به راحتی با تمام رنگ ها هماهنگ می شوند. با این حال اگر رنگ آن نارنجی، سبز، قرمز یا هر رنگ دیگری باشد، باید مراقب باشید که لباس های شما رنگ ملایم تری داشته باشد. کفش اسپورت مشکی جایگاه بسیار مهمی در زندگی آقایان دارد. به عنوان مثال، چه هنگام خرید چه در هنگام کار می‌توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: خانم های بور چگونه باید لباس بپوشند؟

توصیه هایی برای خانم ها در مورد ایجاد استایل مناسب با کفش های اسپورت

خانم ها برای این که در زندگی روزمرگی شان احساس راحتی بیشتری داشته باشند، از کفش های اسپورت استفاده می‌کنند. اگر طعم راحتی کفش های کتانی و اسپورت را چشیده باشید، پوشیدن کفش های دیگر برای شما عذاب آور خواهد بود. به همین دلیل می توانید کفش های اسپورت را با استایل های روزانه خود مطابقت دهید. متناسب بودن رنگ کفش ها و لباس ها هم امری مهم است.

استایل زیبای مردانه

اگر کفش های کتانی رنگی را به جای رنگ های اصلی مانند سفید یا سیاه انتخاب کرده اید، باید به رنگ لباس هایتان توجه کنید تا ظاهرتان سردرگم و خسته کننده به نظر نرسد و یک ترکیب ناسازگار ایجاد نشود. همچنین می توانید لباس خود را همانند رنگ کفشتان انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر کفش شما سفید، زرد و یا سبز است، می توانید آن را با یک مانتو سبز کامل کنید.

بیشتر بخوانید: مد سال ۲۰۲۱؛ استفاده از رنگ نارنجی در لباس های روزانه

استایل زیبای مردانه

ممکن است گاهی وقتا ناسازگاری ها در ترکیب رنگ ها، هماهنگ به نظر برسد. به عنوان مثال، ترکیب کت مشکی با کفش های بنفش، یک ترکیب خوب و عادی است اما کفش های کتانی بنفش و لباس زرد می تواند ناسازگار ولی ظاهری زیبا ایجاد کند.

استایل های بهاری با کفش اسپورت

کم کم به فصل بهار نزدیک می‌شویم و هوا کمی گرم تر خواهد شد. در این روز ها تمایل داریم از لباس هایی استفاده کنیم که تا حد ممکن شما را تحت فشار قرار ندهد و سبک باشد.

استایل زیبای مردانه

خانم‌ها می توانند کفش های کتانی خود را با شلوار های نازک یا دامن های بلند ترکیب کنند. از طرف دیگر آقایان هم با استفاده از کت های بهاری و کفش های کتانی، می‌توانند یک استایل شیک بسازند.

لازم به ذکر است فروشگاه محصولات چرمی کفش سی سی، کفش های اسپورت مردانه و کفش های اسپورت زنانه را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

منبع: Erkekayakkabicesitleri

دیدگاهتان را بنویسید