برترین های بهار و تابستان 2021

کفش سی سی – هر ساله با برگزاری هفته های مد در نیویورک، لندن، میلان و پاریس، مد روز تعیین می‌شود و سپس وارد بازار شده و به دست مردم می‌رسد. امسال هم لباس های برتر و مخصوص بهار و تابستان 2021 جذابیت های خاصی خواهد داشت. به خصوص هفته مد پاریس همه ساله دنیای مد را تحت سلطه خود قرار می دهد. در این مطلب به لباس هایی اشاره می‌کنیم که در بهار و تابستان باعث جذابیت هرچه بیشتر شما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مدل های مناسب لباس برای انواع سایز بدن

1) همه چیز چرمی خواهد بود

مرسوم ترین لباسی که اکثرا از آن در فصل زمستان استفاده کردیم، لباس های چرمی است که در فصل بهار امسال هم با آن روبه رو خواهیم بود. در بهار امسال، دامن چرمی ، کت و شلوار چرمی، نیم تنه ها و کفش های چرمی بسیار مورد توجه خواهند بود. رنگ چرم ها مهم نیست و می‌توانید از همه رنگ در کمد لباستان داشته باشید. پیشنهاد ما به شما این است که یکی از رنگ های سال را انتخاب کنید.

برترین های بهار و تابستان 2021

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی برای راحتی زندگی شما

2) لباس های خالدار

این لباس ها از گذشته تا کنون همیشه جز محبوب ترین پارچه ها در دنیا است و جز طراحی هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد. لباس های خالدار در فصل بهار و تابستان همچنان با ما خواهند بود. شما می توانید لباس های خالدار را نه تنها در رنگ های سیاه و سفید بلکه در رنگ های در نئون خنثی استفاده کنید.

برترین های بهار و تابستان 2021

3) آستین های پفی

آستین های پفی یکی از برترین های فصل بهار و تابستان خواهد بود. اگر قبلاً از این نوع لباس ها تهیه کرده اید، باید بگوییم انتخاب شما درست است. این لباس ها به استایل شما قدرت می بخشد.

بیشتر بخوانید: پنج مدل کت مناسب برای شلوار جین

4) لباس دو رنگ

برترین های بهار و تابستان 2021

اگر تمایل دارید سبک های مختلفی را امتحان کنید، لباس های دو رنگ را دوست خواهید داشت. به عنوان مثال دامن، پیراهن و تی شرت های دو رنگ را می توانید با لباس های دلخواه دیگر ترکیب کنید. این لباس ها علاوه بر زندگی روزمرگی، هنگام شرکت در جلسه های کاری باعث شیک و جذابیت هرچه بیشتر شما خواهد شد.

5) لباس های بژ و راحت

بارانی ها به یکی از مدرن ترین لباس ها تبدیل شده است و امسال هم در فصل بهار هم شما را از باد های بهاری محافظت می‌کند و یک استایل زیبا برای شما ایجاد می‌کند. داشتن بارانی در برابر شرایط جوی غیر منتظره به ویژه در بهار، ضروری است.

برترین های بهار و تابستان 2021

بارانی ها در سبک‌ها و رنگهای مختلف طراحی شده و به همین دلیل متناسب با هر سلیقه و استایلی است. اما رنگ مناسب در بارانی ها، رنگ بژ است. رنگ بژ حال و هوای خاصی به بارانی شما می‌بخشد و در عین حال به راحتی با لباس های مختلف ست می‌شود. مطمئناً هنگام انتخاب بارانی، یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه شود این است که با رنگ پوست و فرم بدنتان متناسب باشد.

بیشتر بخوانید: ترند جدید سال ۲۰۲۱: بوت های سفید

6) برگشت به دهه هفتاد

مهم نیست که تابستان باشد یا زمستان، در هر فصل شما می‌توانید لباس های مربوط به این دهه را بر تن افراد مختلف، پیدا کنید.

برترین های بهار و تابستان 2021

همانطور که می دانید این لباس ها مربوط به گذشته نیست زیرا طوری جلب توجه می کند که گویی که برای اولین بار آن ها را در ویترین ها می بینیم. این لباس های دهه هفتادی نماد روحیه زنان آزاد را منعکس می کند.

7) لباس های جین

لباس های جین از گذشته تا کنون، همیشه جز محبوب ترین ها بوده است. مدل های تنگ، دمپا، زاپ دار، کوتاه یا بلند، جایگاه خود را امسال هم تثبیت کرده است. انتخاب خانم ها فقط شلوار های جین نیست. دامن ، کت ، پیراهن ، جلیقه و حتی کیف های جین جز انتخاب های همیشگی خانم ها است.

برترین های بهار و تابستان 2021

بیشتر بخوانید: خانم های بور چگونه باید لباس بپوشند؟

8) کت و شلوار سفید

این رنگ لباس ها، انتخاب اول کسانی است که نمی توانند سبک های کلاسیک را رها کنند. همه ما حداقل یک لباس سفید رنگ در میان لباس های خود داریم که در فصل های مختلف از آن استفاده می‌کنیم. رنگ سفید نماد خلوص و بلوغ است. رنگ سفید فقط مختص بهار و تابستان امسال نیست و از مد نمی افتد. ست های کت و شلوار همیشه مد روز بوده اما امسال در فصل بهار و تابستان کت و شلوار های سفید جز برترین های امسال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مد و استایل مردانه؛ چرا نباید پایین دکمه های کت آقایان بسته باشد؟

برترین های بهار و تابستان 2021

به خصوص برای خانم هایی که به ظاهر خود اهمیت می دهند و سبک کلاسیک دارند، کت و شلوارهای سفید ایده آل است. شلوارها می توانند برش های گشاد یا تنگ داشته باشند، اما کت ها قطعاً در برش های بزرگ طراحی خواهند شد. می توانید آن ها را با یک بلوز شیک ترکیب کنید و هم در فعالیت های روزمرگی و هم در محل کارتان از استایل خود لذت ببرید و راحت باشید.

منبع: Seninolsun

این پست دارای ۲ نظر است

  1. فرهاد

    سلام .قربان چرا کفشهای قیمت مناسبتون ناموجودند.به فکر کارمندهای عاشق کفش هاتون هم باشید.دوستارsisishoe

    1. مدیر فروشگاه

      سلام
      کفشهایی که تولید نمی شوند قیمت سابق رویشان می ماند

دیدگاهتان را بنویسید