پنج مدل کت مناسب برای شلوار جین

کفش سی سی – کت ها یکی از قدرتمندترین و شیک ترین لباس های زنانه است. به خصوص که روزهای زمستانی به پایان می‌رسد و به سمت بهار نزدیک می‌شویم، کت ها به محبوب ترین ها تبدیل می‌شود. اکنون که بهار را کم کم احساس می‌کنیم، وقت آن است که کت ها، کیف های حصیری، لباس های رنگارنگ را از ته کمد لباستان دربیاورید.

بیشتر بخوانید: مد سال ۲۰۲۱؛ بهترین لباس های طراحی شده

شلوار جین یکی دیگر از اجزای مهم استایل های ما است و اگر آن را با کت ترکیب کنیم، ظاهری شیک ایجاد می‌شود. البته نمی توان گفت هر کت را با شلوار جین هماهنگ کرد. بنابراین چند مدل کت به شما معرفی می کنیم که می‌توانید با شلوار جین ست کنید.

کت مناسب برای شلوار جین

1) کت های توییت

کت های توییت، اولین انتخاب خانم هایی است که استایل کلاسیک دارند. امسال دوخت و طرح این کت ها کمی متفاوت تر شده است. ترکیب این کت ها برای ترکیبات کلاسیک ضروری است و آن را می‌توانید با شلوار جین و رنگ های زنده و شاد، یک استایل زیبا ایجاد کنید.

کت های توییت مدت مدیدی است که به لطف برند Chanel (چنل) جایگاه قدرتمندی در زمینه مد داشته است. کت های توییتی هم در فعالیت های روزمرگی هم در مهمانی ها، یک انتخاب عالی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ترند جدید سال ۲۰۲۱: بوت های سفید

2) کت های بلیزر

این کت ها، از جنس چرم است و امسال هم جز برترین ها خواهد بود. طرح کت های بلیزر، الهام گرفته شده از دهه نود است. این کت ها در رده استایل های کلاسیک قرار می‌گیرد. هنگامی که کت های بلیزر خود را با شلوار جین ترکیب کنید، یک ترکیب راحت و کاربردی خواهید داشت.

کت مناسب برای شلوار جین

بیشتر بخوانید: زیباترین مدل های سرهمی زنانه در سال ۲۰۲۱

کت چرمی

این کت ها برای هوای نه خیلی سرد و نه خیلی گرم، مثل پاییز و بهار مناسب است و در کمد لباس آقایان و خانم ها جایگاه ویژه ای دارد. این کت ها برای دوستداران لباس چرم، گزینه ای مناسب است و می توان آن را با لباس های زیادی پوشید.

اگر کت چرم به درستی با لباس های دیگر ترکیب شود، بسیار زیبا به نظر می رسد و اگر هماهنگی مناسب بین لباس ها وجود نداشته باشد، جذاب نخواهد بود. کت های چرمی، امسال همانند کت های بلیزر سبک دهه 90 را منعکس می کند و بسیار پر طرفدار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: استایل زیبا با جوراب های طرح دار

4) کت های جین

کت های جین هم در کالکشن های بهاره و هم پاییزه، محبوبیت خاصی دارد و با ایجاد استایل خاص، بسیاری از افراد را به سوی خود جذب می‌کند. یک روش ترکیبی برای استایل کت های جین، استفاده از شلوار جین و کفش های کتانی یا پاشنه بلند است. همچنین می توانید کت های جین را با شلوارهای طرح دار نیز ترکیب کنید.

کت مناسب برای شلوار جین

5) بارانی

وقتی بهار فرا می رسد، اولین لباسی که به ذهن می رسد بارانی ها هستند. بارانی ها هم نوعی کت محسوب می‌شوند. بارانی ها همیشه مورد توجه یک زن موفق در زمینه تجارت، یک ستاره مشهور جهان، یک دانشجو یا یک مادر خانه دار و تقریبا همه خانم ها از اکثر اقشار را به خود جلب کرده و از گذشته تا کنون، هرگز از مد نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اهمیت اکسسوری های زنانه در مد

بارانی ها هر ساله به یکی از مدرن ترین لباس ها تبدیل می‌شوند. شلوار جین تقریباً با هر سبکی می‌تواند ترکیب شود و با بارانی هم، جذاب به نظر خواهید رسید. ترکیب شلوار جین و بارانی را می‌توانید هم در استایل های رسمی و هم روزمرگی، استفاده کنید.

منبع: Seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید