مد سال 2021؛ بهترین لباس های طراحی شده

کفش سی سی – ما لیستی در اینجا تهیه کرده ایم که مد روز امسال و پیشنهادهای متعدد درباره استایل را در بر دارد که مرتباً در شبکه های اجتماعی با آنها روبرو می شوید.

1) استایل های غیر معمول

کفش ها و بوت های پاشنه دار در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی دیگر از گزینه های مشابه، کفش های chunky (چانکی) است. این کفش ها در مدل های مختلف از دمپایی گرفته تا چکمه های بلند، تولید و طراحی می شود که هم در فصل تابستان و هم در زمستان می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: ترند جدید سال ۲۰۲۱: بوت های سفید

همچنین این کفش ها دارای ظاهری مدرن هستند. خانم هایی که به کفش های پاشنه نازک علاقه مند هستند، از ظاهر این کفش ها خوششان نمی‌آید اما این یک واقعیت غیر قابل انکار است که کفش های چانکی با بسیاری از استایل ها هماهنگ است. محبوبیت این کفش ها، روند فزاینده ای را طی می‌کند و امسال هم در زمینه مد تاثیر گذار خواهد بود.

مد سال 2021

علاوه بر این کفش های چانکی برای افرادی که دوست دارند از روند کلاسیک و همیشگی خارج شوند، گزینه مناسبی است. بوت های چانکی با جوراب شلواری و یا شلوار جین تنگ، یک ترکیب زیبا و شیک ایجاد خواهد کرد. مهم‌ترین نکته ای که هنگام پوشیدن بوت های چانکی باید در نظر بگیرید این است که افراد چاق بهتر است از این نوع کفش ها استفاده نکنند.

بیشتر بخوانید: کت بلیزر زنانه و استایل مناسب آن

2) جلیقه های سبک مردانه

امسال ممکن است لباس هایی که هرگز انتظار آن را نداشتیم، جز ترند های برتر سال باشد. جلیقه های سبک مردانه یکی از این لباس هاست. ترکیب کردن آن با سایر لباس ها کمی دشوار است اما اگر با اجزای مناسب ترکیب شود، ظاهری بسیار شیک ایجاد می‌شود. این جلیقه ها را می‌توانید با پیراهن های شیک ترکیب کنید.

مد سال 2021

3)کت های بافت

در سال 2021 هم مانند سال گذشته کت ها قطعاً جایگاه ویژه ای پیدا خواهند کرد. کت های متنوعی در دنیای مد طراحی می‌شود و طرفداران زیادی دارد. کت های بافت در طرح های چهارخونه، ساده، گلدار و… تولید می‌شود. برند Chanel از برندهای پیشگام در طراحی کت های مختلف است. کت های بافت برای فصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی است. این کت ها را می‌توانید در استایل های رسمی و اسپورت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: مد سال ۲۰۲۱؛ استفاده از رنگ نارنجی در لباس های روزانه

4) کت های بلیزر چرمی

کت های بلیزر همچنان در بحث مد پیشتاز هستند. این کت ها در سال های قبل به صورت تنگ طراحی می‌شدند اما امسال این کت ها در برش های بزرگ و به صورت oversize( اورسایز) طراحی می‌شوند. در نتیجه احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. این کت های چرمی بدون اینکه ظاهری مردانه داشته باشند جلوه ای زنانه و قوی ایجاد می کنند.

مد سال 2021

هم در مجالس رسمی و هم برای فعالیت های روزمرگی بسیار کاربردی است. به دلیل مدل این کت ها آزادی عمل بیشتری خواهید داشت و می‌توانید آن را با شلوارهای کوتاه، تنگ، دمپا و… ترکیب کنید.

بیشتر بخوانید: کیف های برتر سال ۲۰۲۱ : کیف های کمری

5) لباس هایی که هرگز از مد نمی‌افتد

مد در حال تغییر است اما بعضی لباس ها هرگز از مد نمی افتد. امسال باز هم این لباس ها در کمد لباستان جای خواهد گرفت. شلوار جین کوتاه یا بلند، شلوار زاپدار، ژاکت، سرهمی، لباس های سیاه یا سفید و… این لباس ها را با هر استایلی می‌توانیم ترکیب کنیم و سبک خود را نشان دهیم و همیشه احساس راحتی کنیم. با ترکیب یک تی شرت سفید و کفش های کتانی و شلوار جین، می‌توانید یک استایل اسپورت ایجاد کنید.

مد سال 2021

اگر به جای تیشرت، از یک بلوز پولکی و پر زرق و برق استفاده کنید، یک استایل شیک خواهید داشت. با فرا رسیدن تابستان ، ترکیباتی که می توانید با لباس های بزرگ ، دامن ها ، لباس های راحت و شلوارک ایجاد کنید ، در عین حال مدرن و شیک به نظر می رسند ، شیک و راحت به نظر می رسید.

منبع: Seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید