پنج نوع شلوار جین محبوب در سال 2021

کفش سی سی – شلوار جین جز لباس های محبوب و ضروری است که اغلب افراد آن را خریداری می‌کنند. این شلوار ها هم زیبایی خاص خود را دارد و هم بسیار راحت است. شلوار جین را می‌توانید در هر فصلی استفاده کنید. این شلوار هم می‌تواند در استایل های اسپورت و هم در استایل های رسمی و کلاسیک، نقش مهمی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: ترکیب رنگ لباس ها با رعایت چند نکته مهم

ممکن است شما طرفدار شلوار های جین تنگ باشید یا مام استایل. با ایجاد ترکیب های مناسب با استفاده از این شلوار ها، می‌توانید به ظاهری جذاب دست پیدا کنید. شلوار جین را می‌توانید با کفش های اسپورت، پاشنه بلند و بوت ها، بپوشید. در این مطلب به چند نوع شلوار جین اشاره می‌کنیم که حتما باید در کمد لباستان وجود داشته باشد.

شلوار جین

1) شلوار جین دمپا

این شلوارها، از بالا تا زانو تنگ و از زانو به پایین گشاد است است. این شلوارها از گذشته تا کنون جز محبوب ترین مدل ها بوده است. این نوع شلوار ها را می‌توانید با کفش ها و بوت های پاشنه بلند، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: روش های ترکیب لباس های پاییزی برای خانم ها

خانم هایی که دارای قد کوتاهی هستند، می‌توانند با این شلوار و کفش های پاشنه بلند، قدشان را بلند تر جلوه دهند. در سال 2021 شلوار های جین دمپا و مخمل، چه فاق بلند چه فاق کوتاه کمر، بسیار جلب توجه خواهند کرد. به خصوص برای خانم هایی که دوست دارند راحت و متفاوت لباس بپوشند، این شلوار ها انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

شلوار جین

2) شلوار مدل دهه 90

طراحی و مدل شلوار های جین در 10 سال گذشته تغییر بزرگی داشته است. اما بعضا لباس هایی که در سال های گذشته مد بوده، باز هم جایگاه ویژه ای در دنیای مد پیدا می‌کند. از خصوصیات ظاهری این نوع شلوار می‌توان به رنگ روشن بودن و فاق بلند بودن آن، اشاره کرد. شاید این شلوار ها در دوران جوانی پدر و مادرتان، بسیار محبوب بوده است اما امروزه نیز این شلوار ها به دنیای مد کنونی بازگشته است.

بیشتر بخوانید: ست پیشنهادی چکمه ها و بوت ها برای خانم ها

3) شلوار جین راسته

این نوع شلوار ها در مدل های کوتاه و بلند تولید می‌شود. این شلوار ها هم برای خانم های قد بلند و هم برای خانم هایی که قد کوتاه‌تری دارند، انتخاب مناسبی است. اگر قد شلوار راسته شما بلند است، می‌توانید پاهای آن را تا کنید تا کمی کوتاه‌تر شود و ظاهری شیک ایجاد کند.

4) شلوار مام استایل

این شلوار ها حدودا از 3 یا 4 سال قبل، وارد دنیای مد شده است اما هم چنان جز پر فروش ترین شلوار جین است. این شلوار های به دلیل برش خاص، اگر با کفش های پاشنه بلند ترکیب شود، بسیار شیک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کفش چرم طبیعی و ۱۰ مزیت بزرگ

شلوار جین

5) شلوارهای زاپ دار و طرح دار

این شلوار ها هم سال پیش و هم امسال، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با ظهور مد پانک در دنیای مد، این مدل ها نیز محبوبیت پیدا کردند. شلوار جین زاپ دار قبلا ساده تر بود اما اکنون در مدل ها و رنگ های مختلف ظاهر شده است و سبک جدید و متفاوتی به خود گرفته است.

شلوار جین

ایجاد استایل مناسب با شلوار های جین ساده، تقریبا کار ساده ای است اما باید هنگام ایجاد استایل با شلوار های زاپ دار و طرح دار دقت کنید. اگر شلوارتان زاپ دار و طرح دار است، حتما بقیه لباس های خود را ساده انتخاب کنید تا ظاهرتان شلوغ و آشفته به نظر نرسد.

منبع: Seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید