رنگ سال؛ ترکیب رنگ دارچینی با لباس ها

کفش سی سی – رنگ دارچین که به عنوان رنگ فصل های پاییز و زمستان در نظر گرفته می شود، در بین رنگ های محبوب در بهار و تابستان سال 2021 نیز به چشم خواهد خورد. این رنگ به راحتی در هر اکسسوری و لباسی مانند شلوار، پیراهن، بلوز، گردنبند و دستبند قابل استفاده است.

رنگ دارچینی یکی از رنگهای مرسوم است ولی ممکن است این سوال را در ذهن شما ایجاد کند که کدام رنگ ها را می‌توان با رنگ دارچینی ترکیب کرد. طراحان مد اظهار می کنند که طرح ها و رنگ های مختلفی می توانند با این رنگ ترکیب شوند. سعی کرده ایم در این مقاله به تمام جزئیات در اشاره کنیم.

رنگ سال_رنگ دارچینی

بیشتر بخوانید: نحوه شستشوی پالتو و کت زمستانی

رنگ دارچینی زیبا و چشم نواز است و تعادل را در سبک های مختلف ایجاد می‌کند. شما می توانید در مجالس ها با این رنگ ظرافت خود را به اوج برسانید. طراحان مد به این نکته که این رنگ با چه نوع رنگ پوستی سازگاری بیشتری دارد، اشاره کرده‌اند. اگر بپرسید که رنگ دارچین مناسب چه کسانی است، باید بگوییم افراد پوست سفید! زیرا ترکیبات رنگ دارچین برای افراد پوست سفید بسیار مناسب به نظر می رسد.

به خصوص افراد سفید پوست وقتی این رنگ را با ترکیب آن با رنگ هایی مانند سبز و سیاه جلوه بسیار زیبایی پیدا می کنند. شاید این مسأله پیش بیاید که افراد سبزه فکر کنند که نمی توانند از رنگ دارچینی در لباس های خود استفاده کنند. با این حال، صحیح تر این است که بگوییم رنگ مایل به قهوه ای کمی بیشتر برای خانم هایی با رنگ پوست تیره تر مناسب است. در فصل زمستان و پاییز لباس های زنانه دارچین رنگ را می‌توان با چکمه های دارچین رنگ و کیف های کرم رنگ ترکیب کرد تا زیبایی ظاهری شما دو چندان شود.

رنگ سال_رنگ دارچینی

بیشتر بخوانید: آیا امکان شستن کفش در ماشین لباسشویی وجود دارد؟

با کدام رنگ و قطعات باید ترکیب شود؟

رنگ هایی که با رنگ دارچینی متناسب تر است عبارتند از سفید، سیاه، کرم و رنگ برنز. از طرف دیگر با لباس های جین به خوبی سازگار است. شلوار جین تابستانی و زمستانی را می توانید با بلوزهای دارچین رنگ و ژاکت بافتنی بلند ترکیب کنید.

وقتی از رنگ دارچین به تنهایی در لباس ها استفاده می شود، می تواند ظاهری بی روح ایجاد کند. برای بهبود این وضعیت می‌توانید آن را با کمربند قهوه ای تیره ترکیب کنید. وقتی از بلوز یا پیراهن دارچین رنگ استفاده می‌کنید، بهتر است زیر آن دامن های سفید یا شلوار جین و سیاه ترجیح داده شود.

رنگ سال_رنگ دارچینی

بیشتر بخوانید: هنگام خرید کت چرم چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

کیف های دارچین رنگ

ترکیب رنگ دارچین با بسیاری از لوازم امکان پذیر است. یکی از آنها کیف و کفش است که جز لوازم جانبی ضروری هستند. می‌توانید کیف های دارچین رنگ را با لباس های سفید، لباس های آبی و سیاه ترکیب کنید. این رنگ به خصوص در صندل ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار مناسب است. می‌توانید در پاییز با یک ژاکت به رنگ کرم، شلوار تنگ مشکی، کت دارچین رنگ و چکمه های دارچینی می توانید به ظاهری شیک دست پیدا کنید.

منبع: Seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید