هنگام خرید پالتو و کت زمستانی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

کفش سی سی – روزهای سرد زمستان به آرامی خود را نشان می دهد. با توجه به گفته ها، امسال نسبت به سال های گذشته زمستان سخت تری در انتظار ما خواهد بود. بنابراین در این روز ها بهتر است از لباس های ضخیم استفاده کنیم. بعضی از افراد در فص ل تابستان، انتظار زمستان را می‌کشند تا هرچه زودتر ژاکت و پالتو های خود را بپوشند.

اگر یک حقیقت تغییرناپذیر وجود داشته باشد، این است که تنها راه جلوگیری از لرزیدن در زمستان پوشیدن لباس های ضخیم و گرم است. اگر می خواهیم در برابر باران، گل و لای، باد بی وقفه و سرما در امان باشیم، برای گرم نگه داشتن خود به لباس های زمستانی با کیفیت نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: کیف های برتر سال ۲۰۲۰ که باید آن ها را بشناسید

پوشیدن چندین لایه لباس و استفاده از دستکش هم در این روز ها بسیار مهم است. البته هیچ چیز نمی تواند جای یک پالتوی ضخیم و با کیفیت زمستانی را بگیرد. همه ما می خواهیم در اسرع وقت خریدهای زمستانی خود را به پایان برسانیم تا بتوانیم در ماه های سرد زمستان از شر سرما خلاص شویم.

خرید پالتو و کت زمستانی

اما قبل از اینکه فریب قیمتهای جذاب را بخوریم، ذکر برخی از نکات خالی از لطف نیست که هنگام خرید لباس حتما باید به آن ها توجه کنیم. اگر نمی خواهید از سرما بلرزید و سرما بخورید، باید کت و پالتوی با کیفیتی را هنگام خرید پیدا کنید که برای مدت طولانی شما را گرم کند و شما را از سرما و باران محافظت کند.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین مدل های بوت و چکمه زنانه

کدام نوع پالتو کت زمستانی بهتر است؟

متأسفانه ، بیشتر ما نمی دانیم هنگام خرید پالتو و کت زمستانی به چه نکاتی توجه کنیم. ما به رنگ و مدل کت توجه می کنیم، در حالی که خیلی حائز اهمیت نیست و چیزی که مهم است، نوع پارچه، آستر دار بودن و عایق بودن کت ها است که کیفیت و دوام آن را تعیین می کند. اگر از کت هایی که پس از گذشت زمستان تغییر رنگ می دهند و یا دفرمه می‌شنود، خسته شده اید، توجه به نکاتی که به آن اشاره خواهیم کرد، می‌تواند شما را در انتخاب کت و پالتو ها یاری کند.

وقتی صحبت از پالتو و کت های زمستانی می شود، کت های خز، کاپشن های پفی و غیره به ذهنمان خطور می‌کند. عوامل مختلفی وجود دارد که تعیین می کند کدام مدل کت زمستانی برای شما بهتر است. بسیاری از عوامل، از جمله آب و هوای جغرافیایی که در آن زندگی می کنید، در تعیین نوع پارچه و مدل کت ها تأثیر گذار است.

خرید پالتو و کت زمستانی

هنگام خرید کاپشن های پفی و تو پر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر در مکانی با آب و هوای سرد اما خشک زندگی می کنید، یعنی با وجود سرمای شدید در منطقه، بارندگی زیادی اتفاق نمی‌افتد، بنابراین میتوانید از کت های پشم شیشه استفاده کنید. معمولاً کاپشن ها و کت های پشم شیشه در تماس با آب شکل و خاصیت عایقی خود را از دست می دهند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد، ژاکت بادی شما ممکن است به محض برخورد با باران شکل خود را از دست داده باشد.

بیشتر بخوانید: کفش های سلبریتی ها؛ افراد مشهور چه می پوشند؟

در چنین شرایطی مدت زیادی طول می کشد تا کت شما خشک شود و به شکل قبلی خود درآید. بنابراین، چنین کت هایی به طور کلی برای آب و هوای بسیار سرد اما خشک توصیه می شود. اگر در آب و هوایی با بارندگی فراوان زندگی می کنید، اما می خواهید از این کت ها استفاده کنید، سعی کنید آن را در روزهای خشک بپوشید تا از آسیب دیدن و دفرمه ‌شدن آن جلوگیری کنید.

چه نوع کت مخصوص باران را در آب و هوای بارانی انتخاب کنیم؟

اگر در ماه های پاییز و زمستان باران زیادی در محل زندگی تان می‌بارد، باید کت هایی با خاصیت ضد آب را انتخاب کنید. اگر کت ها و پالتوهایی را که در آن‌ها از تکنولوژی Gore-Tex و مواد مشابه ضد آب استفاده شده است، در مناطق پر برف و باران استفاده شود، هم از اثرات باران و هم از باد محافظت می شوید. این نوع مواد غالباً در کت های اسکی و انواع مختلفی از کت های ورزشی استفاده می شود.

خرید پالتو و کت زمستانی

یکی از مدل هایی که اغلب می توانید در کت های زمستانی ورزشی مشاهده کنید، مدل لایه به لایه است که انواع مختلف پارچه بر روی هم دوخته شده است. در این کت ها، پارچه بیرونی کت ضد آب و ضد باد است مانند، ژاکت های قطبی. اگر به ورزش های زمستانی مانند پیاده روی و اسکی علاقه دارید یا می خواهید در محیط های مختلفی بپوشید، می توانید این نوع کت ها را در نظر بگیرید.

ویژگی های دیگری که باید در انتخاب پالتوی زمستانی در نظر بگیرید

یکی از مهمترین نکاتی که به آن توجه کنید این است که کت یا کاپشن مورد نظر شما برای محیطی که می پوشید، مناسب است. شما نباید انتظار داشته باشید که کت های روزمرگی یا مهمانی با کتی که هنگام رویارویی با باران و سرما می پوشید، دارای ویژگی های ظاهری و باطنی یکسان باشند.

بیشتر بخوانید: اکسسوری های مردانه

در هر دو حالت هدف شما محافظت از سرما است، اما مواد، پارچه و مدل کت ها باهم تفاوت دارد که باعث می شود در فعالیت های مختلف و محیط های مختلف سردتان نشود. نکته مهم این است که با در نظر گرفتن آب و هوای منطقه خود یا فعالیت هایی که انجام می دهید و سلیقه شخصی خود، یک کت و کاپشن مناسب پیدا کنید.

خرید پالتو و کت زمستانی

اگر جز افرادی هستید که اکثر اوقات خود را در بیرون از منزل سپری می کنید، می توانید به جای کت های کوتاه، کت های بلند را انتخاب کنید. اگر دوست ندارید چندین لایه لباس روی هم بپوشید، می توانید کت های ساخته شده از مواد با عایق بندی قوی تر را انتخاب کنید.

همچنین باید به یاد داشته باشید که کت هایی که از پشم شیشه یا مواد مصنوعی پر می‌شنود، نباید خیلی تنگ باشند تا هوا داخل آن جریان داشته باشد و به راحتی بتوانید حرکت کنید. ممکن است هنگام امتحان کردن کت یا کاپشن در مغازه، از روی یک بلوز نازک به تن کنید و اندازه شما باشد ولی به یاد داشته باشید که‌ در سرما مجبور هستید کت خود را از روی لباس های پشمی و ضخیم، بپوشید.

همچنین باید توجه داشته باشید که پوشش داخلی کت که خریداری کرده اید، از چه نوع ماده ای ساخته شده است. برخی از مارک ها با استفاده از آسترهای مخصوص، قصد دارند گرمای بدن شما را به دام بیندازند. این نوع کت ها می توانند در آب و هوای بسیار سرد مفید واقع شوند.

خرید پالتو و کت زمستانی

اگر آستر کت شما از پشم گوسفندی و پشم شیشه ساخته شده باشد، بهتر است در هوای بارانی استفاده نکنید و یا مطمئن شوید که مواد بیرونی کت ضد آب است. اگر از ماده ضد آب استفاده نشده است، از تماس با آب در هوای بارانی خودداری کنید یا سعی کنید از آن در هوای خشک و سرد استفاده کنید. بنابراین، می توانید عمر کت زمستانی خود را افزایش دهید.

منبع: Oncecouponatime

دیدگاهتان را بنویسید