اکسسوری های مردانه

کفش سی سی – چه هر روز از اکسسوری های مردانه استفاده کنید و چه حتی سالی یک بار، به هیچ وجه مهم نیست. هر مرد نیاز دارد در کمد لباس های خود، اکسسوری های فلزی داشته باشد. از سوزن کراوات بگیرید تا دستمال جیبی، ساعت مچی و کفش نوک تیز، بخش جدایی ناپذیر اکسسوری های مردانه هستند.

  1. دستمال جیبی سفید

اکسسوری های مردانه مهم است اما وجود یک دست کت و شلوار شیک و با کیفیت در کمد لباس هر مردی جز ضروریات است. تکمیل کننده هر کت و شلواری با رنگ های مختلف، دستمال جیبی سفید رنگ است.

اکسسوری های مردانه

2. سنجاق کراوات نقره ای

شاید این لوازم جانبی، از جمله لوازم جانبی های مردانه باشد که حداکثر یک یا دو بار در طول سال و در موقعیتهای کاملاً رسمی استفاده می شود. این وسیله کوچک و جزئی، ساده ترین لباس ها را جذاب و تکمیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: هنگام خرید کت چرم چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

3. کراوات سیاه و کاربنی

از زمان گذشته تا کنون، کراوات جز مهم ترین اکسسوری های مردانه است که در مجالس رسمی و مهمانی ها کاربرد دارد. رنگ های مشکی و کاربنی با اغلب کت و شلوار ها سازگاری دارد. با این اکسسوری می‌توانید ظاهری شیک و جذاب ایجاد کنید.

4. عینک آفتابی

وقتی صحبت از اکسسوری های مردانه می شود، اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند عینک آفتابی است. همان طور که گوشواره، گردنبند و دستبند جز اکسسوری های مهم زنانه است، عینک آفتابی مردانه هم بسیار با ارزش است. بهتر است هنگام انتخاب عینک، به برند و کیفیت آن توجه داشته باشید.

5. کفش های رسمی

پوشیدن کفش ورزشی زیر کت و شلوار می تواند یک انتخاب جسورانه باشد. اما اگر این کار را در روز عروسی خود انجام دهید، مورد استقبال قرار نخواهید گرفت. همیشه پوشیدن یک کفش کلاسیک و رسمی به همراه کت و شلوار یک انتخاب ایده آل خواهد بود. فراموش نکنید که یک جفت کفش مشکی و یک جفت کفش مچی قهوه ای در کمد خود داشته باشید.

اکسسوری های مردانه

6. کیف چرمی

علاوه بر خانم ها، آقایان نیز می‌توانند از کیف بهره ببرند. هنگام رفتن به سر کار یا مسافرت های کوتاه مدت، کیف می‌تواند گزینه مناسبی باشد. هم وسایل زیادی در خود جای می‌دهد و هم ظاهری شیک ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: ست پیشنهادی چکمه ها و بوت ها برای خانم ها

7. ساعت مچی

هم خانم ها و هم آقایان در طول روز از ساعت های مختلفی استفاده می‌کنند. شما باید حداقل دو سبک مختلف از ساعت را در کمد خود داشته باشید. یکی کلاسیک و دیگری اسپورت. هنگام خرید ساعت به کیفیت و ظاهر آن توجه داشته باشید.

اکسسوری های مردانه

7. کفش های اسپورت سفید

اگر تمایل به استفاده از لباس ها و کفش های رسمی ندارید، می‌توانید از کفش های اسپورت ورزشی استفاده کنید که تقریبا با بیشتر لباس ها سازگاری دارد. کفش های کتانی سفید کاملاً با شلوار جین، شلوار پارچه ای، شلوارک و حتی کت و شلوار ترکیب می شوند. مطمئناً این کفش ها یکی از لوازم جانبی مهم است.

7. کمربند چرمی

یکی از اکسسوری های تکمیل کننده در ایجاد استایل های رسمی، کمربند است. کمربند چرمی هم بسیار شیک و هم با کیفیت خواهد بود. کمربند چرمی قهوه ای و مشکی، ترکیب زیبایی با کفش ها و لباستان ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین مدل های بوت و چکمه زنانه

8. کت چرم مشکی

در حقیقت، کت چرم مشکی نه تنها برای آقایان بلکه برای خانم ها نیز یکی از وسایل ضروری است. اگرچه کت چرمی جز اکسسوری محسوب نمی شود اما وجود آن در کمد لباستان ضروری است و نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

9. کیف پول با کیفیت

لوازم و قطعاتی که آقایان با خود حمل می کنند، در حال حاضر محدود است. کیف پول های چرمی گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهند بود و طول عمر خوبی خواهد داشت. کیف پول چرمی از جمله لوازم جانبی مردانه است که هر مردی باید آن را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: کیف های برتر سال ۲۰۲۰ که باید آن ها را بشناسید

اکسسوری های مردانه

منبع: Blog.n11

دیدگاهتان را بنویسید