برترین های مد پاییزی و زمستانی 2021-2020

کفش سی سی – در این مطلب سعی بر این بوده که شما را با مدل های برتر لباس، کفش و لوازم تزئیناتی امسال و سال آینده آشنا کنیم.

لباس یا کفش های منگوله دار

منگوله ها که تاکنون بیشتر در لباس های رقص دیده می شده، اکنون در اکثر لباس ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به دنبال جلب توجه در مورد لباستان هستید، این مدل لباس ها می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

بیشتر بخوانید: خانم های دارای مچ پای ضخیم چه کفش هایی را باید انتخاب کنند؟

لباس های طرح چهارخانه

این طرح که یک الگوی کلاسیک است، هیچ وقت از مد نمی افتند. امروزه طرح چهارخانه علاوه بر پیراهن ها و کت و شلوارها، در بیشتر لباس ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. امسال هم در فصل پاییز و زمستان می‌توانید کت ها و پالتو های چهارخانه را ترجیح دهید.

برترین های مد

برترین های مد و رنگ قرمز

قرمز، یکی از چشمگیرترین رنگ ها، امسال هم به عنوان رنگ سال در فصل پاییز و زمستان انتخاب شده است. از کیف گرفته تا جواهرات، از دامن گرفته تا جوراب، می توانید این رنگ زیبا را بازتاب دهید که جذابیت ظاهری شما را دو چندان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: مدل کفش های پاییزی زنانه

برترین های مد و زنجیر های بزرگ

زنجیرهای بزرگی که در برترین های مد عادت کرده ایم به عنوان کمربند از آن ها استفاده کنیم، امسال در یقه ژاکت ها و لباس ها هم مورد استفاده قرار گرفته است. اگر زنجیر دوست دارید، می‌توانید در ترکیب استایل خود از آن ها استفاده کنید زیرا امسال جز محبوب ترین ها خواهد بود.

برترین های مد

شانه ها و بازوهای بزرگ

طرح شانه های گشاد و آستین های بادکنکی همان گونه که در فصل بهار و تابستان رایج بود، در فصل پاییز و زمستان هم به شکل بافتنی ها و لباس های ضخیم خود را نشان می دهد. در این مدل شانه و آستین ها می تواند ظاهری قدرتمند و جذاب ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: کیف های برتر سال ۲۰۲۰ که باید آن ها را بشناسید

لباس هایی که یکسره هستند و کل بدن را پوشش می دهند

این نوع لباس ها که ما عادت داریم در تابستان از آن ها استفاده کنیم، امسال هم جز برترین ها است و در میهمانی های پاییز و زمستان نیز با جنس ضخیم تر ظاهر می شوند. کسانی که تمایل به جلب توجه در مجالس مختلف دارند، می‌توانند لباس خود را با یک جواهر یا کیف پر زرق و برق ترکیب کنند.

برترین های مد

برترین های مد و کت های کمردار

این مدل کت ها می‌تواند کمر شما را نازک تر نشان دهد. این نوآوری در طراحی کت ها باعت ایجاد شکل متفاوتی در آن ها شده است و به راحتی می‌توانید در استایل های روزانه در برترین های مد از این کت ها استفاده کنید. توصیه می کنیم که همراه این کت ها، شلوار های دمپا و یا شلوار های چین دار انتخاب کنید.

برترین های مد

منبع: Hthayat

دیدگاهتان را بنویسید