خانم های دارای مچ پای ضخیم چه کفش هایی را باید انتخاب کنند؟

کفش سی سی – اولین پیشنهاد ما برای خانم های دارای مچ پای ضخیم، ترکیب شلوار جین تنگ و کفش های پاشنه نازک است. شما می توانید این ترکیب را با بلوز، جواهرات و کیف های متناسب با مکانی که می روید، انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: کفش های روزمره زنانه و هر آنچه که باید بدانید

اگر از کلفتی مچ پاهایتان شکایت دارید، قطعاً باید از کفش هایی که دارای قالب درشت هستند، دور باشید. کفش های طرح دار و چاپی، پاها را از اندازه ای که دارند، کلفت تر نشان می دهند.

خانم های دارای مچ پای ضخیم

کفش هایی که دارای بند در قسمت مچ پاها هستند، از جمله مدل کفش هایی است که خانم های دارای مچ پای کلفت باید از آن اجتناب کنند. دور بودن از هر گونه جزئیاتی که مچ پاها را بپوشاند، بهتر است.

بیشتر بخوانید: مدل کفش های پاییزی زنانه

در فصل پاییز نیم بوت ها و کفش های نوک تیز، از جمله کفش های ایده آل برای زنان با مچ پای کلفت است. اگر کفش ها و بابت های تخت را به جای کفش های پاشنه بلند انتخاب می کنید، می توانید مدل هایی با کناره های باز را ترجیح دهید زیرا به شما کمک می کند تا اندازه پاهایتان کوچک‌تر به نظر برسد.

خانم های دارای مچ پای ضخیم

اگر دوست ندارید کفش پاشنه بلند بپوشید، می‌توانید کفش هایی با پاشنه تخم مرغی انتخاب کنید و در کنار این کفش ها شلواری را انتخاب کنید که قد آن در مچ پا تمام شود. همان طور که اشاره کردیم، کفش های تخت مچ پاهایتان را لاغرتر نشان خواهد داد.

آخرین توصیه ما برای افرادی که مچ پاهای کلفت تری دارند، استفاده از دامن های بلند و گشاد است. این روش می تواند پوشش مناسبی در ظاهر این گونه افراد ایجاد کند.

خانم های دارای مچ پای ضخیم

منبع: hthayat

دیدگاهتان را بنویسید