کیف های برتر سال 2020 که باید آن ها را بشناسید

کفش سی سی – بسیاری از افراد در انتخاب کیف وسواس دارند و مشکل پسند هستند. امسال مجموعه جدیدی از کیف ها به بازار عرضه خواهد شد که کار این گونه افراد را آسان تر خواهد کرد. در این مطلب بهترین مجموعه بهاری و پاییزی کیف های سال 2020 را به شما معرفی خواهیم کرد که قطعا نظر شما جلب خواهد شد.

( کیف طرح لحاف) Quilted Textures

کیف های طرح لحاف را می‌توانید از تصویر بالا هم مشاهده کنید. طراحی این کیف ها از برندهای الکساندر مک کوئین و Buberry الهام گرفته شده است. این کیف ها در سایز ها و رنگ های مختلفی تولید می‌شود و در هر شرایط آب و هوایی میتوانید از آن استفاده کنید. در دنیای مد هر آن چه که قدیمی شود، محصول جدیدی جایگزین آن شده و به بازار ارائه خواهد شد. امسال زیور آلات و کیف های Quilted بسیار محبوب خواهد بود. همیشه به دنبال کیف های با کیفیت باشید. مثلا وقتی شما یک کیف چرم از مارک Coco Chanel (کوکو چنل) انتخاب می‌کنید، بدانید که دوام و عمر آن زیاد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کیف زنانه؛ بهترین برندهای کیف برای خانم ها

کیف های برتر سال 2020

(کیف های قابی) Frame Bags

این کیف ها اغلب از چرم و چارچوب فلزی که از چرم محافظت می کند، ساخته می‌شود. کیف های Frame دارای قفل های متنوعی است که از مهره های فلزی تولید می‌شود. برندهای Chanel (چنل)، Celine( سلین)، Miu Miu (میو میو)، Erdem( اِردِم) و Reike Nen (ریک نِن) این

نوع کیف ها را تولید می‌کنند که تا به امروز بسیار محبوب بوده است. کیف های Frame را از فروشگاه های لوکس و همچنین اتاق مادر بزرگتان میتوانید پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه کفش سوییت (جیر) را تمیز کنیم؟

(هوبو بگز) Hobo Bags

این طرح از کیف ها دارای شکلی هلالی مانند است که نوک های این هلال که با یک دسته به هم متصل شده است که به راحتی روی شانه شما قرار خواهد گرفت. در سال 2000 این کیف بسیار مورد توجه و مورد انتخاب بسیاری از خانم ها بود ولی بعدها پول کیف های کوچک به عرصه مد وارد شده و محبوبیت Hobo را کم رنگ تر کرد. نگران نباشید در سال 2020 این کیف ها در ابعاد و جنس های مختلف به بازار ارائه خواهد شد. پاییز امسال برندهای (ماکسول) Maxwell و (زیمِرمن) Zimmermann به تولید این نوع کیف پرداخته و می‌خواهند آن را به کمد لباستان بازگردانند.

(کیف های زنجیردار) Chain Embellished Bags

زنجیر ها جز لوازمی است که در همه جا ظاهر می شود. از جواهرات گرفته تا کفش و کیف ها. زنجیر ها باعث می شود ظاهری زیبا در لوازم شما ایجاد شود. مجموعه کیف های برند Tory Burch ( توری بِرچ) در پاییز امسال به بازار عرضه خواهد شد. در حالی که برند J.W Anderson (جی وی اندرسون) تصمیم دارد از زنجیر ها را در قالب زیور آلات استفاده کند. در همین حال ( اولا جانسون) Ulla Johnson تصمیم دارد کیف هایی با زنجیر ضخیم و بافته ارائه دهد. اگر به دنبال کیف های زنجیری و لوکس هستید میتوانید از کیف هایی که زنجیرشان از طلا و نقره ساخته شده، خریداری کنید.

(کیف های دارای چند محفظه)

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که وسایل زیادی را هنگام بیرون رفتن با خود حمل می‌کنید و یک کیف برای شما کافی نیست، ما این کیف ها را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در سال 2020 این کیف ها را همه جا خواهیم دید.

(کیف های سایز بزرگ) Larger-Than-Life Bags

در گذشته کیف های itty-bitty هم جز کیف های بزرگ بودند. ولی اکنون زمان آن رسیده که افراد کیف های بزرگتر و غیر معمول را امتحان کنند. این کیف های بزرگ دارای طرح های برجسته و رنگ های متنوع توسط برند (مرجان) Marjan تولید می‌شود که در پاییز امسال به بازار عرضه می‌شود. حتی برند Jacquemus که کیف های مینی سایز به‌ نام Chiquito تولید می‌کرد، تصمیم گرفت ابعاد آن را در سال 2020 تغییر داده و بزرگتر کند زیرا این موضوع ثابت شد که کیف هرچه بزرگتر باشد بهتر است.

منبع: Marie Claire

دیدگاهتان را بنویسید