صندل های زنانه؛ یک صندل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

کفش سی سی – در انتخاب صندل های زنانه، لازم است به بسیاری از موارد توجه شود. در انتخاب صندل، باید به ساختار پا، مواد سازنده، نام تجاری، طراحی و جزئیات دیگر توجه کرد اول از همه، بهتر است هدف خود را از خرید مشخص کنید. به عنوان مثال، آیا هدف شما فقط شیک بودن است؟ یا این که مدلی انتخاب می کنید که با کیفیت باشد؟ آیا کفش هایی که انتخاب می‌کنید، باعث می شود پایتان ظریف تر به نظر برسد یا خیر؟ در این مطلب به چند مورد از نکات مورد توجه در انتخاب صندل اشاره می کنیم.

با توجه به قد پاها و ویژگی های آن، صندل های زنانه را انتخاب کنید

توجه به خصوصیات بدنی در هنگام انتخاب صندل های زنانه، از نظر زیبایی شناسی فواید زیادی خواهد داشت. وقتی مجذوب یک صندل زیبا می شویم، اول باید به این فکر کنیم که آیا در پاهایمان هم زیبا دیده خواهد شد؟ متأسفانه، هر مدلی برای هر مدل پایی مناسب نیست. اگر پاهای بلند و باریک دارید، بسیار خوش شانس هستید زیرا افرادی که پاهای بلند و ظریف دارند، می توانند هر مدل از صندل های زنانه را با آرامش خاطر بپوشند. فرقی نمی کند پاشنه آن کوتاه یا بلند، توری یا بندی باشد. ساختار پاهای این افراد، با هر مدلی سازگار خواهد بود.

اگر پاهایتان کوتاه و ظریف است، صندل های پاشنه بلند برای شما مناسب است. وقتی این مدل صندل را با شلوار کوتاه و تنگ مشکی ترکیب می کنید، جذابیت خاصی در ظاهر شما ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پوشیدن کفش چرم در تابستان

اگر دارای پاهای کوتاه و کلفت هستید، باید اشاره کنیم که متاسفانه گزینه ها تا حدودی، محدود هستند. صندل های گلادیاتوری پاشنه بلند و بند دار برای این گونه افراد مناسب می باشد. همچنین کسانی که دارای پاهای بلند و کلفت هستند، دارای محدودیت انتخاب می باشند. مناسب ترین نوع صندل هایی که می توان برای این گروه توصیه کرد، بدون شک مدل هایی است که دارای پاشنه کوتاه و در حد ممکن تخت و بند دار می‌باشد.

صندل های زنانه

انتخاب صندل مناسب با توجه به فرم پاها

همانند قد پاها، فرم پاها نیز، یک عامل مهم در انتخاب صندل است. زیرا انتخاب یک صندل مناسب علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا، از سلامت پای شما نیز محافظت خواهد کرد. توصیه های ما در این زمینه به شرح زیر است:

صندل های ایده آل برای پاهای بزرگ، صندل های دارای رنگ‌ تیره می باشد. برای اینکه پاها کوچک‌تر و ظریف تر به نظر برسند، صندل هایی انتخاب کنید که پاهای شما را کمتر در معرض دید قرار دهند. به خاطر داشته باشید که کفش های پاشنه کلفت هم می تواند مورد انتخاب این گونه از افراد قرار بگیرد. بهترین انتخاب برای خانم هایی که ساختار پاهایشان ظریف نیست، مناسب ترین مدل برای این گونه افراد، استفاده از صندل های بدون بند در قسمت مچ پا می‌باشد که پاها را بیشتر در معرض دید قرار دهد. زیرا این مدل ها پاهای شما را بسیار ظریف‌تر نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: چرا باید کفش دست دوز بخریم؟

بیایید به سراغ پاهای پهن برویم. گروهی که اغلب در مورد انتخاب کفش مشکل دارند، کسانی هستند که پاهای پهنی دارند. به خصوص در یافتن سایز کفش مناسب این افراد دارای مشکلاتی هستند. با این وجود شانس شما در انتخاب صندل بیشتر است. صندل هایی که دارای بندهای ضخیم هستند، فقط برای اینگونه افراد مناسب است. به لطف همین نوارهای ضخیم، می توان پاها را باریک تر جلوه داد. از طرف دیگر، کفش هایی که پاهای شما را می پوشاند و پاشنه بلند است، پاها را ظریف تر نشان خواهد داد.

گروه دیگر مربوط به کسانی است که انگشتان پای نسبتا بلند تری دارند. اول از همه این افراد باید از انتخاب صندل های انگشتی دوری کنند. زیرا این مدل ها باعث می شود انگشتان بلند شما بسیار بیشتر دیده شود! برای این منظور پیشنهاد می کنیم مدل هایی انتخاب کنید که نوک صندل ها باز و دارای بند های افقی باشد.

صندل های زنانه

گروه دیگری که می‌خواهیم به آن ها بپردازیم، در حقیقت افرادی هستند که پاهای کوچکی دارند. البته داشتن پاهای کوچک و باریک همیشه سودمند است. با این وجود، می تواند در افراد قد بلند ظاهر نامتعادل ایجاد کند. این گونه افراد بهتر است از صندل های دارای سنگ‌های تزئینی بزرگ، مدل های بافتی و پر زرق و برق استفاده کنند.

نکات مهم دیگر در انتخاب صندل های زنانه

علاوه بر توصیه های گفته شده، برخی از معیارها نیز در انتخاب راحت ترین و مناسب ترین مدل صندل موثر است. یکی از این مدل ها صندل های پاشنه بلند است. کفش پاشنه بلند همیشه پاها را درازتر و باریک تر نشان می‌دهد و همچنین باعث لیفت در قسمت باسن می‌ شود. اما صندل های پاشنه بلند می توانند به پاهای شما صدمه بزنند. به همین دلیل بهتر است از پاشنه های تو پر استفاده کنید. با این گونه پاشنه ها هم قدتان بلندتر می‌شود و از طرف دیگر از پاهای شما در برابر پیچش محافظت می کند.

بیشتر بخوانید: صندل های زنانه و آشنایی با بهترین مدل های کفش ۲۰۲۰

علاوه بر این، اگر صندل های زنانه ای که انتخاب می کنید با رنگ پوست شما سازگار باشد هم مانع از جلب توجه بیش از حد پاهای شما می شود، و هم باعث یکپارچه شدن پاهای شما با صندل تا می‌شود که قد پاهایتان را بلندتر نشان خواهد داد. عرض بندهای استفاده شده در صندل ها بسیار مهم می باشد. این بند ها مستقیماً بر راحتی پاها و ظاهر پاهای شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، اگر شما دارای مچ پای کلفت هستید نباید از صندل هایی استفاده کنید که در قسمت مچ دارای بند می باشند زیرا شما را کوتاه‌تر از آن چه هستید، نشان می دهد.

صندل های زنانه

مدل صندل های زنانه با بند مچ پا، تنها باید توسط خانم‌هایی با مچ پای ظریف مورد استفاده قرار گیرد. اگر به طور قطعی می‌خواهید صندلتان دارای مچ بند باشد، مدلی انتخاب کنید که بندهای ضربدری در این قسمت داشته باشد. اگرچه صندل های بند نازک دارای ظاهری شیک تر هستند و زیبایی بیشتری دارند، اما هنگام راه رفتن شما را دچار مشکل خواهد کرد. زیرا پاها را کمتر در بر می گیرند. به همین دلیل، ایده آل ترین مدل، صندل هایی با بندهای ضخیم و متوسط است. اما اگر هدف شما از خرید صندل های زنانه برای پیاده روی های باشد، باید مدل هایی با بندهای ضخیم تر و انعطاف پذیری بالا ترجیح دهید.

یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب صندل های زنانه، توجه به انحنای کف پاها است زیرا کف پای هر فرد متفاوت است و انحنای خاص خود را دارد. به همین دلیل صندل های مسطح و صاف ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد. اگر کف پاهایتان صاف است، صندل طبی با کف کوسن دار انتخاب کنید. صندل های زنانه ای که مناسب کف پاها هستند، برای کسانی که به راحتی پاهای خود اهمیت می‌دهند، بسیار مهم است.

منبع: blog.modatrend

دیدگاهتان را بنویسید