پوشیدن کفش چرم در تابستان

کفش سی سی – این سوال که آیا کفش چرم در تابستان هم پوشیده می شود یا نه، در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد. باید در جواب این سوال بگوییم بله، از کفش های چرمی در تابستان هم می توان استفاده کرد. مدل های متنوعی از کفش های چرمی در سراسر جهان عرضه می شوند. کفش های چرمی آکسفورد، صندل و دمپایی چرمی و غیره جای خود را در ویترین های فروشگاه ها می گیرد. زمان آن رسیده که ترکیب جدیدی از لباس های خود را برای ماه های گرم تابستان انتخاب کنید. سبک ها و ترکیب های لباس در تابستان تنوع بسیاری دارد و این ترکیب ها حتما باید راحتی شما را فراهم کند. دلیل اصلی این امر جلوگیری از گرما زدگی در این ماه ها می باشد.

افراد در تابستان علاوه بر انتخاب لباس تابستانی، مدل های کفش تابستانی جدید نیز انتخاب می کنند. مخصوصاً کفش چرم در تابستان که جزو لوازم مورد علاقه افراد در فصل بهار و تابستان است. سؤالاتی از جمله اینکه آیا کفشهای چرمی باعث عرق پاها می شود یا چه نوع کفش چرمی باید در تابستان پوشیده شود، ذهن افراد را درگیر می کند. پیشنهادات و اطلاعاتی که می توانید هنگام ایجاد ترکیب لباس تابستانی به آنها مراجعه کنید، در این مقاله آمده است که به آن ها اشاره می کنیم.

کفش چرم در تابستان

انواع کفش تابستانی محبوب چرمی

به دلیل افزایش دما در ماه های تابستان، اکثر مردم لباس هایی را انتخاب می کنند که با هم گشادتر باشد و هم خنک نگه دارد. افراد هم زمان با انتخاب این نوع لباس ها، راحت ترین کفش ها را نیز برای تکمیل ست لباس خود انتخاب می کنند. مدل های کفش چرم در تابستان توجه ویژه ای را به خود جلب می کند زیرا در تابستان ترجیح شیک و مفیدی خواهد بود. طیف گسترده ای از طرح های کفش که از چرم ساخته شده اند، وجود دارد. مدل های صندل تابستانی چرم، کفش های آکسفورد یا کفش های موکاسن جزو اولین مواردی هستند که به ذهن شما خطور می کنند.

بیشتر بخوانید: کفش چرم طبیعی و ۱۰ مزیت بزرگ

موکاسن های چرمی زنانه و مردانه مورد علاقه بسیاری از افراد در این فصل است. این نوع کفش ها را که با طرح های زیبا و متفاوتی تزئین می شوند، می توان با هر سبکی از لباس ست کرد. کفش های موکاسن انواع مختلفی از جمله پاشنه دار، تخت و یا چرمی دارد که گزینه ای ایده آل برای افرادی که دوست دارند متفاوت به نظر بیایند، است. صندل های چرمی زنانه و مردانه یکی از مدل های قابل توجه تابستان امسال است. صندل های چرمی به دلیل سبکی و راحتی و خوش پا بودن توجه خریداران را به خود جلب می کند. صندل های چرمی را می توان با شلوار چرمی تابستانی، یا ژاکت چرمی تابستانی ترکیب کرد که به ظاهر شما جذابیت خاصی خواهد بخشید. همچنین کفش های موکاسن را می توان با لباس های کلاسیک و اسپورت ست کرد که ترکیب بسیار شیکی را تشکیل می دهد.

آیا کفش چرم در تابستان باعث تعرق پاها می شود؟

این سوال ممکن است به ذهن شما هم خطور کند. به همین دلیل، شاید هنگام خرید کفش چرمی شک کنید و به تأخیر بیندازید. اولین نکته ای که هنگام خرید کفش به آن توجه می کنیم، راحت بودن کفش است. در حالی که باید اولویت شما در هنگام خرید کفش، توجه به کیفیت موادی باشد که کفش از آن تولید می‌شود. امروزه بیشتر افراد به دلیل قیمت ارزان تر، کفش های چرمی مصنوعی را ترجیح می دهند.

کفش چرم در تابستان

چرم مصنوعی به دلیل مواد شیمیایی موجود در آن بسیار مضر است. آنها همچنین باعث بوی بد پاها می شوند. به خصوص در هوای گرم تابستان، این کفش ها همچنین باعث تعریق پاها می شود زیرا کفش های چرمی مصنوعی دارای بافتی مانند بافت چرم واقعی نیستند و هوا داخل آن جریان پیدا نمی کند. کفش تولید شده با چرم اصل، به دلیل وجود سوراخ های ریز که باعث می شود هوا در داخل کفش ها جریان پیدا کند، پاها عرق نکرده و بوی بد ایجاد نمی شود.

بیشتر بخوانید: در انتخاب کفش دامادی به چه نکاتی توجه کنیم؟

بنابراین کفش چرم در تابستان بسیار سودمند است و کار افراد را بسیار آسان می کند. پرکاربردترین مدلهای کفش تابستانی چرم برای خانم ها، مدل اسنیکرز است. این مدل کفش های سبک را می توان با لباس های کلاسیک یا اسپرت ترکیب کرد. مدل های مردانه کفش چرمی تابستانی نیز با طرح های متفاوت خود، توجه افراد را به خود جلب می کند. چرم به عنوان ماده ای بسیار ارزشمند در تولید کفش های تابستانی شناخته می شود. برخی افراد در فصل تابستان، کفش ورزشی چرمی را برای فعالیت های روزمرگی خود انتخاب می‌کنند که این یک موضوع کاملا سلیقه ای است. این نوع کفش ها هم باعث تعریق نمی‌شود و می توان به راحتی با هر سبکی از لباس ترکیب کرد.

کفش چرم در تابستان

کفش اسپورت و کفش مجلسی چرمی

یکی از قابل توجه ترین کفش ها در سال جدید، کفش های ورزشی چرمی است. کفش ورزشی نقش اصلی در ایجاد راحتی افراد در فعالیت های روزمرگی دارد. طی زمان، کم کم متوجه شدیم که راحتی مهم‌تر از شیک بودن است. بنابراین این روز ها کفش و لباس ورزشی انتخاب بسیاری از افراد می باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی ۲۲ برند کفش چرم و اسپرت مردانه برای افراد خوش‌سلیقه

کفش ورزشی پاشنه دار، هم به دلیل راحتی و هم به دلیل شیک بودن، امسال جز محبوب ترین کفش ها برای خانم ها می باشد. ترکیب شلوار جین و تی شرت به همراه کفش ورزشی پاشنه دار رنگی یا سفید و بلوز بلیزر، می تواند یک ترکیب عالی باشد. در دنیای مد جدید ترکیب کت و شلوار با مدل های کفش ورزشی چرمی زنانه بسیار شیک و جذاب به نظر می رسد و هم باعث راحتی افراد می شود. به این ترتیب، خانم ها در دعوت های رسمی می توانند از این ترکیب خاص و زیبا استفاده کنند.

چگونه در تابستان از بوی نامطبوع پاها جلوگیری کنیم؟

با فرارسیدن تابستان، بیشتر مردم کفش های خود را بدون جوراب می پوشند. کفش هایی که بدون جوراب پوشیده می شوند، می توانند بوی بد ایجاد کنند زیرا در این حالت تعریق پاها توسط جوراب جذب نمی شود. یکی از روش های جلوگیری از بوی بد پاها که بدون جوراب پوشیده می شود، از بین بردن باکتری های ایجاد شده روی پوست پا می باشد. بوی پا بیشتر از رشد باکتریها ایجاد می شود. شما می توانید هنگامی که در خانه هستید و فعالیت های روزمرگی خود را به پایان رسانده اید، پاهای خود را با آب صابون بشویید و سپس سرکه سفید را روی پاها اسپری کنید. این کار را به طور روزانه انجام دهید زیرا باکتری های مضر از بین خواهد رفت.

همچنین می توانید قبل از خواب با ماساژ دادن پاهای خود با یک تکه روغن نارگیل از بوی بد جلوگیری کنید. تعداد باکتری ها در مناطق بسته افزایش می یابد. بنابراین در پایان روز کفش هایتان را در بالکن یا جایی که هوا در داخل کفش ها جریان پیدا کند، قرار دهید تا بوی بد کفش ها از بین برود. یکی دیگر از نکات مهم در جلوگیری از بوی بد پاها، این است که یک کفش را دو روز پشت سر هم نپوشید زیرا کفشتان هم به سرعت خراب شده و هم باعث ایجاد بوی نامطبوع و قارچ می شود.

کفش چرم در تابستان

چگونه از بوی نامطبوع کفش های چرمی جلوگیری کنیم؟

می توانید با استفاده از بسته های ژل سیلیکا از رطوبت ایجاد شده در کفش جلوگیری کنید. حتما به این موضوع برخورد کرده اید که در داخل بعضی از کیف ها بسته های کوچکی وجود دارد که کار آن ها به دام انداختن رطوبت داخل کیف و جلوگیری از بوی بد است. به جای دور انداختن این بسته ها می توانید با گذاشتن آنها در داخل کفش از آن ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ۱۵ کفش مردانه مارک و با کیفیت که باید بشناسید

همچنین می توانید در داخل کفش خود جوش شیرین بریزید که این کار باعث می شود جوش شیرین، رطوبت را به دام می‌اندازد و از ایجاد باکتری های مضر در کفش های شما نیز جلوگیری می کند. همچنین تعویض کف کفش های چرمی می تواند از بوی کفش های چرمی جلوگیری کند.

در انتخاب کفش چرم در تابستان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

با نزدیک شدن فصل تابستان، خرید کفش چرم در تابستان نیز اهمیت خاصی پیدا می کند. در این فصل گرم بهتر است کفش چرمی خریداری کنید زیرا به دلیل جریان هوا داخل آن، پاهایتان را خنک نگه می‌دارد و هم بسیار راحت است. یکی دیگر از مزیت های کفش چرمی طولانی مدت بودن عمر آن است. کفش های صندل که از چرم طبیعی تولید می شوند بسیار کاربردی است زیرا به علت روباز بودن آن ها، پاهایتان احساس گرما نکرده و عرق نمی کند.

هنگام خرید صندل و کفش های ورزشی و تابستانی توجه داشته باشید که بین نوک انگشتان پا و نوک کفش حدودا 1 سانتی متر فاصله وجود داشته باشد. کفش هایی که خریداری می کنید نباید تنگ یا گشاد باشد زیرا کفشهایی که تنگ هستند به پا فشار می کند و آسیب می رساند. همچنین کفشهایی که بزرگ تر از سایز پاهایتان است باعث افتادن شما می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم کفش هایی را انتخاب کنید که دقیقا اندازه پای شما باشد.

منبع: Derimarket

دیدگاهتان را بنویسید