کفش چرم طبیعی و 10 مزیت بزرگ

کفش سی سی – اگر تاکنون یک جفت کفش چرم طبیعی را برای رفتن به سر کار انتخاب نکرده اید، باید بگوییم یکی از اشتباهات بزرگ تان را مرتکب شده اید. کفش چرم طبیعی مورد علاقه و محبوب افرادی است که مشاغل سخت و پر دردسر دارند. یا به کفش هایی احتیاج دارند که به پاهای آنها راحتی و محافظت بیشتری ببخشد.

  با این حال برخی از افراد خرید کفش های چرم را ترجیح نمی‌دهند، زیرا نسبت به سایر مواد مصنوعی، قیمت بالاتری دارند. باید بگوییم،  قیمت کفش های چرمی معمولاً بیشتر است. اما به این دلیل است که مزایای این کفش ها قابل مقایسه با سایر کفش ها نیست. در این مطلب به مزایای کفش های چرمی می‌پردازیم که به 10 مورد اشاره شده است.

  • 1_ سطح دارای قابلیت جریان هوا
  • 2_دوام
  • 3_مقاومت در برابر آب
  • 4_محافظت بیشتر
  • 5_مناسب برای انواع پاها
  • 6_راحتی
  • 7_تمیزی آسان
  • 8_شیک
  • 9_سازگار با محیط زیست
  • 10_ جلوگیری از بوی بد نا مطبوع پاها

چرا کفش چرمی طبیعی ارزش خریدن دارد؟

1_سطح دارای قابلیت جریان هوا

آیا می دانستید که چرم نفس می کشد؟ نه مانند تنفس واقعی،  بلکه هوا از درون روزنه های بسیار ریزی عبور می کند.  این یک مزیت بسیار عالی برای کفش ها است زیرا پاهایتان را خنک نگه می‌دارد و از بوی بد آنها جلوگیری می کند.

کفش چرم طبیعی

2_ دوام کفش چرم طبیعی

یکی از بزرگترین مزایای کفش چرم طبیعی ماندگاری آنها است. کفش های چرم طبیعی می توانند از کفش های دیگر که از مواد مصنوعی ساخته شده اند،  پیشی بگیرد. چرم با کیفیت بالا در برابر محیط های کاری طاقت فرسا، مقاوم است. این بدان معنا است که کفش های چرمی عمر طولانی تری خواهد داشت.  برخی از افراد ممکن است هزینه بیشتری را برای خرید کفش های چرمی می‌پردازند اما به دلیل ماندگاری بیشتر این کفش ها، این پول را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر می‌گیرند. خرید یک جفت کفش چرمی می تواند ارزان تر از خرید دو جفت کفش بی کیفیت و پلاستیکی باشد.

3_ مقاومت در برابر آب

اگر از کفش چرمی به خوبی مراقبت کنید و بعضی اوقات سطح آن را واکس بزنید، در برابر آب و سایر مایعات مقاوم خواهد بود.هنگام کار در  محیط های مرطوب یا آشپزخانه رستوران ها،  باید کفش هایی را که در برابر آب مقاوم هستند انتخاب کنید تا پاهای شما خیس نشود و از هر گونه آسیب خارجی در امان باشد. کفش های چرمی می تواند انگشتان پا را از هرگونه رطوبت و قارچ دور نگه دارد.

کفش چرم طبیعی

4_محافظت بیشتر

البته کفش چرم طبیعی به اندازه کفش ها و کلاه های استیلی و کامپوزیتی از شما محافظت نمی کند اما استحکام چرم که از یک ماده طبیعی تولید شده،  می تواند محافظت بیشتری در برابر مایعات گرم و سنگ های کوچک داشته باشد. اگر در یک محیط پر دردسر کار می کنید، چرم می تواند به محافظت از پاهای شما در برابر حوادث یا صدمات کمک کند.

بیشتر بخوانید: کفش های مناسب برای عروسی؛ ۹ کفش مردانه ایده آل

5_ مناسب برای انواع پاها

اگر کفش چرم طبیعی می‌پوشید، حتما متوجه شده اید که این ماده به فرم کف پای شما درمی‌آید. در حالی که هنگام استفاده از کفش های پلاستیکی یا سایر کفش های مصنوعی،  اغلب پاهای شما احساس سختی و ناراحتی می کند و جنس این مواد به فرم پاهای شما در نمی‌آید. ممکن است فکر کنید که این یک چیز خوب است، اما چنین نیست. از آنجایی که پای همه دقیقاً یکسان نیست ، چرم می تواند با فرم پای شما سازگار باشد و به پاهای شما راحتی و محافظت بیشتری ببخشد.

کفش چرم طبیعی

6_ راحتی کفش چرم طبیعی

چرم علاوه بر اینکه یک ماده طبیعی قوی است،   بسیار راحت هم می‌باشد. کفش های چرمی راحتی و محافظت از پاهایتان را به ارمغان می‌آورد. پیدا کردن کفش مناسب برای جلوگیری از آسیب دیدگی پاها و زانو ها بسیار مهم است.

7_ تمیزی آسان کفش چرم طبیعی

چرم در مقایسه با پارچه های دیگر که تمیز کردن آنها دشوار است،  بسیار راحت است و می‌توانید با یک پارچه تمیز و نم دار سطح آن را از هرگونه آلودگی پاک کنید. از آنجا که چرم دارای روزنه هایی برای جریان هوا است، پس از تمیز کردن آن به زودی خشک خواهد شد. بهتر است به خوبی از کفش های چرمی مراقبت کنید.

8_ شیک

کفش چرم طبیعی دارای ظاهری زیبا و شیک است و شما نمی توانید آن را انکار کنید. کفش های ساخته شده از مواد پلاستیکی و غیر طبیعی، اغلب مصنوعی به نظر می‌رسند. پوشیدن کفش چرم باعث می شود لباس شما به عنوان یک کالای لوکس به نظر برسد زیرا براق و خوش پا است.

بیشتر بخوانید: روش های تمیز کردن کفش های سفید رنگ

9_ سازگار با محیط زیست

لباس ها و کفش های ساخته شده از الیاف و پارچه های مصنوعی در طی فرآیند تولید به دلیل اینکه گازهای مضر را آزاد می کنند،  به محیط زیست آسیب می رسانند. از آنجایی که چرم یک ماده طبیعی است ، هیچ ماده شیمیایی مضر در تولید آن استفاده نشده است و این موضوع باعث شده  با محیط زیست سازگار باشد.

کفش چرم طبیعی

10_ جلوگیری از بوی نامطبوع پاها

هیچ چیز بوی چرم واقعی را نمی‌دهد. بعد از خرید کیف یا ژاکت ساخته شده از چرم مصنوعی،  می توانید بوی عجیب و غریب آن را احساس کنید. لوازم ساخته شده توسط انسان معمولاً با مواد شیمیایی مختلفی تولید می‌شوند که باعث یک بوی عجیب و غیر طبیعی می‌شود. اگر پاهای شما داخل یک کفش پلاستیکی و به مدت طولانی قرار بگیرد، بوی نا خوشایندی را احساس خواهید کرد ولی در کفش چرم طبیعی این موضوع صادق نیست و به مراتب خیلی کمتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: در انتخاب کفش دامادی به چه نکاتی توجه کنیم؟

 از آنجا که چرم محصولی طبیعی است، از رایحه طبیعی برخوردار است. بنابراین اگر به مدت طولانی هم از آنها استفاده کنید بوی نامطبوعی را احساس نخواهید کرد. این ویژگی بیشتر برای کسانی که ساعات زیادی در طول روز سرکار هستند،  بسیار مناسب است و پاهایشان بسیار راحت خواهد بودم.

منبع: Sfceurope

دیدگاهتان را بنویسید