15 کفش مردانه مارک و با کیفیت که باید بشناسید

کفش سی سی– اکثر کفش های مارک مردانه شاید در نگاه اول، ظاهری زمخت داشته باشند ولی درحقیقت این طور نیست. مطمئنا باید در قبال پولی که می‌پردازید بهترین کفش را خریداری کنید. به طور کلی یک سرمایه گذاری اولیه خوب در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد. مثلا اگر یک جفت کفش دست دوز و با کیفیت بخرید و از آنها به خوبی مراقبت کنید، دوام و عمر آنها افزایش خواهد یافت و لازم نیست در طی یکسال چندین کفش خریداری کنید.

در واقع کفش شما پایه و اساس لباس شما است و می‌توان خصوصیات یک فرد را از ظاهر کفش هایش حدس زد. کفش های مارک و دست دوز با کیفیت همیشه در معرض توجه قرار دارند و مانند یک ساعت خوب کار می‌کنند. بهترین برند های کفش مردانه در همه جای دنیا مورد استقبال قرار می‌گیرد. در این مطلب کفش های برند مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

کفش مردانه مارک

1- ( آ. تستونی ) A. Testoni

 واقع در منطقه بولونیا، ایتالیا

مؤسس این برند که Amedeo Testoni نام دارد، پس از یادگیری اسرار ساخت و ساز کفش از صنعتگران محلی بولونیا، اولین کارگاه خود را در سال 1929 با رویای ایجاد زیباترین کفش های جهان افتتاح کرد. امروزه A. Testoni حق ثبت اختراعات انحصاری را داراست و تلاش می‌کند تا سبک مدرن ایتالیایی را از طریق طیف وسیعی از روش های ساخت و ساز کفش، به تصویر بکشد.

2- (آلدن) Alden

واقع در ماساچوست آمریکا

برند آلدن در سال 1884 توسط چارلز آلدن تاسیس شد. وی با تولید کفش های مجلسی با کیفیت و راحت، به شهرت رسید. این برند به عنوان بهترین شرکت تولید کفش آمریکایی شناخته می شود. این شرکت تنها کفش و بوت ساز New England است که به طور سنتی و مدرن به فعالیت خود در بین صد ها صنعتگر دیگر، ادامه می‌دهد و کفش های با کیفیتی را به باز ارائه می‌دهد.

کفش مردانه مارک

3- ( آلفرد سارجنت) Alfred Sargent

واقع در Northamptonshire، انگلستان

برند آلفرد در سال 1899 تاسیس شد و از همان زمان در Northamptonshire, مرکز تولید کفش های معروف انگلیسی، مشغول به کار شد. این برند بیش از چهار نسل به صورت شغل خانوادگی به فعالیت خود ادامه داده است. قیمت کفش های سفارشی این برند نسبت به سایر برند ها کمی مقرون به صرفه تر است.

کفش مردانه مارک

4- ( برلوتی) Berluti

واقع در پاریس

برند برلوتی در سال 1895 در پاریس تاسیس شد و در سال 1993 به برند LVMH واگذار شد.این برند به عنوان یکی از بهترین ها در کفش های لوکس در جهان شناخته می‌شود. با این حال شاید سبک مدرن این کفش ها مورد پسند همه افراد نباشد ولی ساختار آنها بی نظیر است. کفش های مدل RTW و MTO این برند،توسط کفاشان ماهر تولید می‌شود و نسبت به برند های دیگر، این کفش ها قیمت مناسب‌تری دارد.

کفش مردانه مارک

5- (کارمینا) Carmina

واقع در شهر مایورکا، اسپانیا

برند کارمینا توسط Matias Pujadas در سال 1866 تاسیس شد. وی یک کارگاه کوچک در شهر مایورکا افتتاح و شروع به تولید کفش های سفارشی کرد. اشتیاق او باعث شد این کار به شغل خانوادگی او تبدیل شود. این برند اولین تولید کننده چکمه های Cordovan در اروپا بود.

کفش مردانه مارک

6- (کریستین کیمبر) Christian Kimber

واقع در ملبورن، استرالیا

کریستین کیمبر، طراح انگلیسی، تجارت خود را در شهر ملبورن سی شروع کرد. برای اولین بار در سال 2011 با مجموعه کفش های loafer و Sneaker مورد توجه قرار گرفت. امروزه او با خط تولید لباس مردانه و مجموعه ای از کفش های ورزشی و loafer به کار خود ادامه می‌دهد.

کفش مردانه مارک

7- ( کراکت و جونز) Crockett & Jones

واقع در Northamptonshire, انگلستان

از نظر ما کیفیت محصولات این برند درصدر بقیه برند ها قرار دارد. به همین دلیل آن را در لیست بهترین ها قرار دادیم. محدوده رنج قیمت این برند، به دلیل ساخت بی نظیر محصولاتش شاید کمی گران به نظر برسد ولی مطمئنا ارزش آن را دارد.

کفش مردانه مارک

8- ( ادوارد گرین) Edward Green

واقع در Northamptonshire, انگلستان

در سال 1890 وقتی صحبت از بالاترین سطح ساخت و کیفیت می‌شد، برند ادوارد گرین به ذهن ها خطور می‌کرد.به دلیل بی نظیر بودن محصولات، کیفیت بالا و تلاش و پشتکار برند ادوارد گرین احترام زیادی در بین جامعه کفش برایش قائل هستند. همچنین سه جفت کفش که از چرم های مختلف ساخته شده، تولید کرده است که منحصر به فرد است.

کفش مردانه مارک

9- (گازیانو و قیرلینگ) Gaziano & Girling

واقع در Northamptonshire, انگلستان

این برند در سال 2006 توسط تونی گازیانو و دِین، که‌ هر دو دارای تجربه خوبی در این زمینه داشتند، تاسیس شد.این برند بعضی از روش های مدرن را به سبک های سنتی اضافه می‌کند و بهترین کفش های RTW و bespoke را تولید می‌کند.

کفش مردانه مارک

10- (جورج کلیورلی) George Cleverley

واقع در لندن، انگلستان

شهرت  برند جورج کلیورلی به راحتی به دست نیامد. این برند کفش های bespoke تولید می‌کند. فروشگاه این برند به نام Royal Arcade در خیابان باند استریت لندن قرار دارد. کلیورلی احترام فوق العاده ای به صنایع دستی تولید کفش قائل است. این برند کفش های اختصاصی برای نام های معتبر همچون پرنس چارلز – دیوید بکهام و جیسون استاتهام تولید کرده است.

کفش مردانه مارک

11- (جان لاب) John Lobb

واقع در Northamptonshire، انگلستان

موسس این برند تاریخ جذابی دارد که در سال 1826 در لندن و 1902 در پاریس تاسیس شد. در سال 1976 این برند به گروه هرمس واگذار شد. با این حال کارگاه تولید کفش های bespoke این برند، هنوز هم با مسئولیت محدود در دست خانواده جان لاب است و در خیابان نهم جیمز فعالیت می‌کند. برند جان لاب فقط بر روی تولید کفش های bespoke تمرکز دارد. گروه هرمس کفش های RTW و MTO را در کارگاه پاریس تولید می‌کنند. برای تولید یک جفت از این کفش های به بیش از 50 ساعت کار نیاز است.

کفش مردانه مارک

12- ( میرمین) Meermin

واقع در مایورکا، اسپانیا

میرمین به عنوان تولید کننده، در دسترس ترین و شیک ترین مارک کفش مردانه در جهان به روی صحنه رفت. رویکرد مقرون به صرفه این برند برای ساخت کفش (که بخشی از آن در چین ساخته شده می‌شود) باعث ایجاد حق کپی در کفش های مختلف شده است که از 175 دلار و کفش های اختصاصی Linea Maestro  از 290 دلار شروع می‌شود. اگر نمی‌توانید کفش هایی با قیمت بالاتر خریداری کنید، توصیه می‌کنیم به فروشگاه های این برند سر بزنید.

کفش مردانه مارک

13- (آر.ام ویلیامز)  R. M Williams

واقع در Adelaide, استرالیا

چکمه همه کاره مدل Reginald Murray William یکی از تولیدات این برند است. این برند به تازگی میزبان تولید سبک های جدیدی مانند Sneaker و Yard Boot شده است. ولی خیلی ها دوست دارند این برند همچنان کفش های کلاسیک چرمی یا پارچه جیر دست دوز تولید کند.

کفش مردانه مارک

14- (استفانو بِمِر) Stefano Bemer

واقع در فلورانس، ایتالیا

این برند با رویکردی غیر معمول با هنر کفش سازی خود، شهرت جهانی پیدا کرد. این شرکت در ابتدا توسط استفانو بمر در سال 1983 شروع به کار کرد و بعد از مرگ بمر در سال 2012 به Tommaso Melani واگذار شد که می‌خواست رویکرد منحصر به فرد خود را ساخت کفش ها ادامه می‌دهد. همچنین نمایندگی این برند در استرالیا  به نام کلاک روم وجود دارد که به تولید کفش های bespoke می‌پردازد.

کفش مردانه مارک

15- (واس شووز) Vass shoes

واقع در Hungary ،بوداپست

اگر به دنبال کفش های انحصاری می‌گردید، این برند همان چیزی است که می‌خواهید. این برند که متعلق به خانواده Vass است، کار خود را از یک مغازه فروتنانه در سال 1978 در بوداپست شروع کرد. Vass طراحی باور نکردنی را بر روی سبک های انگلیسی و ایتالیایی، بر روی کفش های RTW اجرا کرد. اگر به بوداپست سفر کردید حتما از فروشگاه های اسنوب دیدن کنید.

کفش مردانه مارک

منبع: bosshunting

این پست دارای ۲ نظر است

  1. بهمن

    سلام شما شنیدی همه چی گرون شده برند هم بله جای خودش داره شک نداریم
    اما یاد مثال افتادم
    اصفهونی رفت دادگاه پرسید جناب قاضی حکم چی شده اس
    قاضی جواب داد شوما باید یا سه هزار درهم جریمه بدی یا یه هزار تا شلاق بخوری
    متهم رو کرد به قاضی گفت اقای قاضی یا شوما عدد نمیدونی چندی اس یا تا حالا شلاق نخورده ای

دیدگاهتان را بنویسید