پرطرفدارترین کفش های ورزشی در سال 2020

در سال جدید شاید خیلی ها به این فکر بیفتند که ورزش را به صورت جدی دنبال کنند. به همین دلیل در جست و جوی یک جفت کفش ورزشی شیک و راحت خواهید بود. بر اساس سخنان Nia Jones، بنیان گذار و مدیر خلاق شرکت good news و شریک این مجموعه Enrico Polegat 3 مدل کفش برجسته در سال 2020 به بازار ارائه خواهد شد.

ساده و کلاسیک

برند Vejas در تولید کفش های ورزشی کلاسیک، همیشه جز بهترین ها بوده است. همچنین کفش ورزشی از برند Adidas’s Stan Smith که توسط مدیر خلاق Phoebe Philo تولید می شود، جز محبوب ترین هاست. با این حال، دیدیم که Stella McCartney هم برند کفش ورزشی خود را برای فصل آینده طراحی کرده است.

پرطرفدارترین کفش های ورزشی

کفش ورزشی پاشنه بلند

این سبک کفش، سبک جدیدی نیست. در سال 2018 و 2019 شاهد این بودیم که برندهای Gucci، Ganni، Fila کفش های ورزشی به نام Spice Girls که اغلب در قالب های بزرگ طراحی شده بودند، به بازار عرضه کرد. در سال 2020 باز هم شاهد این پاشنه های بلند در کفش های ورزشی خواهیم بود. این نوع کفش های برند در هفته مد لندن هم استفاده شده است.

پرطرفدارترین کفش های ورزشی

کفش های ورزشی پر زرق و برق

این Balenciaga بود که این نوع از کفش ها را به صورت روند اصلی جریان داد، که در سال 2018 و 2019 کفش های ورزشی Triple S در همه جای دنیا بسیار پر فروش بود. سایر شرکت های طراحی مد مانند Gucci نسخه تولید شده از جواهر و Louis Vuitton نسخه اسپورت تر این طرح را دنبال کردند. امسال کفش های ورزشی بزرگ، در جبهه محبوبیت قرار خواهد گرفت.در هفته های مد دو برند Gucci و Balenciaga ، این کفش های بزرگ را در رنگ های جذاب تر و شیک تر و پر زرق و برق تر مشاهده خواهیم کرد.

کفش های Vintage

باید به این موضوع اشاره کنیم، کفش هایی که در سال های گذشته پر طرفدار بوده، باز هم در سال 2020 در لیست بهترین ها خواهد بود. مارک هایی مانند reebok هرگز محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد. این برند به همراه سایر برندهای دیگر که مدل های کلاسیک تولید می‌کنند، امسال هم مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.

پرطرفدارترین کفش های ورزشی

منبع: Uniqmagazine

دیدگاهتان را بنویسید