با کفش پاشنه بلند، چگونه مدت زیادی راه برویم؟

کفش پاشنه بلند انتخاب بسیار خوبی برای داشتن ظاهری شیک و جدی است و همچنین پاهای شما را بلندتر و خوش فرم تر نشان می دهد که می‌توانید با لباس رسمی هم بپوشید. ولی با گذشت زمان احساس می کنیم که دیگر نمی‌توانیم آنها را بپوشیم. این کفش ها به شما اعتماد به نفس خاصی می بخشد ولی اگر به طور مداوم از آنها استفاده کنید مشکلات اسکلتی برای شما به وجود خواهد آورد. ما برای شما چند پیشنهاد داریم.

کفش پاشنه بلند خود را قبل پوشیدن در فریزر بگذارید

دو کیسه نایلونی کوچک را با آب پر کنید و در داخل کفش ها قرار دهید و در فریزر بگذارید تا یخ بزند. این روش باعث می‌شود تا کفش هایتان یکم گشادتر شود و احساس راحتی بکنید.

کفش پاشنه بلند

از پدهای نرم استفاده کنید

چند پد نرم تهیه کنید و آنها را در قسمت پاشنه و جلوی کفش ها قرار دهید. این کار باعث می شود هنگام پوشیدن کفش ها احساس راحتی بکنید.

دو تا از انگشت پاهایتان را به هم بچسبانید

انگشت سوم و چهارم خود را به وسیله نوار چسب کاغذی به هم بچسبانید. این روش به شما کمک می کند که چندین ساعت با پاشنه های بلند راه بروید. زیرا فشار وارده به نوک انگشتان را کم می‌کند.

استفاده از پودر بچه

هنگام استفاده از کفش پاشنه بلند به پاهایتان و داخل کفش پودر بچه بزنید. این کار باعث می شود پاهایتان عرق نکند. زیرا عرق کردن باعث می شود پاهایتان ورم کند. بهتر است هر چند روز یکبار پاهایتان را با یک مرطوب کننده، نرم کنید زیرا پاهای خشک باعث بیماری های قارچی می شود.

کفش پاشنه بلند

پاشنه کفش ها را سمباده بکشید

پاشنه کفش پاشنه بلند چرم که تازه خریده اید، ممکن است باعث سر خوردن پایتان شود و آسیبی به شما وارد کند. برای جلوگیری از این اتفاق، پاشنه کفش را سمباده بکشید و یا به کمک چاقو یا قیچی خراش هایی در زیر پاشنه ایجاد کنید. همچنین می توانید آب گاز دار و یا لیمو و شکر را به آب اضافه کنید و روی پاشنه بریزید. این کار باعث می شود پاشنه ها حالت چسبندگی پیدا کنند و لیز نخورند.

منبع: milliyet

دیدگاهتان را بنویسید