برندهای معروف کفش چرم در ایتالیا؛ خرید از شهر رم

شهر رم، بهشتی برای خانم ها از نظر خرید محسوب می شود. تقریبا هر مسافری که به شهر رم می‌رود، نمی‌تواند درگیر دنیای جادویی فروشگاه های کفش نباشد. از دیرباز تا کنون کشور ایتالیا دارای سابقه بسیار خوبی در تولید انواع مختلف کفش ها را دارد و کسی نیست که از آن بی اطلاع باشد. این فرهنگ در بین مردم ایتالیا بسیار جا افتاده است. اگر روزی یک فرد ایتالیایی را ببینید اولین چیزی که توجه او را نسبت به شما جلب می کند، کفش شماست.

سپس خواهید دید که چشم ها به آرامی از پاها به سمت چشم‌هایتان حرکت می کند. نگاه اول این مردم همیشه به سمت کفش شما خواهد بود. در قاره اروپا، ایتالیا کشوری است که پوشیدن کفش های چرمی در آن رایج است و کفش های ورزشی و غیره نتوانسته اند این سلطه را بشکنند.

چه برندی را در کجای شهر رم پیدا کنیم؟

در وهله اول می‌توانیم به فروشگاه های اختصاصی کفش در Via Condotti اشاره کنیم. همچنین در اطراف چشمه Trevi هم فروشگاه‌هایی وجود دارد که قیمت آن نسبتا مناسب است. در شهر رم یکی از معروف ترین برندهای کفش، Ferragamo است. این برند علاوه بر این که به تولید کفش های مدرن و کلاسیک معروف است، روسری های ابریشمی فوق العاده‌ای هم تولید می کند.

کفش چرم در ایتالیا

کفش‌های چرمی بدون بند

یکی دیگر از برندهای معروف کفش در این کشور، Fratelli Rossetti است. در این برند هم کفش های کلاسیک و هم کفش های زنانه با آخرین مد روز، تولید می‌شود. برند Bologna به دلیل تولید کفش های چرمی بدون بند بسیار مشهور است.

برندهای  Domus، Barrila، Cervone

یکی دیگر از برندهای معروف شهر رم، Raphael Salato است که سه مغازه در داخل شهر دارد. برند Carlotto Rio هم یکی از برندهای خوب این شهر است. Domus هم از برند هایی است که هم کفش مردانه و هم زنانه تولید می کند. در شهر رم در منطقه‌ای به اسم Piazza di spagne، می توانید کفش هایی از برند Barrila پیدا کنید که قیمت آن نسبتا مناسب است. برندی که در تولید کفش های خاص و رنگارنگ زنانه تخصص دارد، برند Cervone است.

کفش چرم در ایتالیا

برند Mr Boots هم در تولید بوت های زنانه و مردانه زبانزد خاص و عام است. ولی باید بگوییم که در ایتالیا خرید کفش اصلا ارزان نیست. ولی دلیل گران بودن این کفش های برند به خاطر کیفیت عالی و طراحی زیبا و همچنین راحتی آنهاست که باعث می شود شما از خرید خود احساس رضایت کنید. کفش های ایتالیایی ساخته شده از چرم با کیفیت و دوخت ظریف آنها باعث می‌شود اعتماد به نفستان افزایش یابد و اعتبار خاصی به شما ببخشد که مطمئنا به نفع شماست. فروشگاه سی سی همواره با در نظر گرفتن سلایق مشتریان، سعی کرده بهترین کفش ها و اجناس چرم را به بازار ارائه کند بنابراین اغراق نیست اگر بگوییم در فروشگاه سی سی، می توانید محصولاتی پیدا کنید که در شهر رم هم موجود هستند.

منبع: yoldasin

دیدگاهتان را بنویسید