تجلیل از صنایع چرم سی سی به عنوان برند برتر صنعت کفش استان آذربایجان شرقی

طی مراسمی که با هدف تجلیل از فعالان اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی استان آذربایجان شرقی برگزار شد از مهندس آرش خادم مدیریت صنایع چرم سی سی به عنوان برند برتر تولید کفش استان آذربایجان شرقی تقدیر شد.

چهارمین همایش تجلیل از فعالان استان آذربایجان شرقی، روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ در سینما سرباز تبریز برگزار شد و در طی این همایش از فعالیت های مهندس أرش خادم مدیریت صنایع چرمی سی سی به عنوان برند برتر چرم و کفش استان آذربایجان شرقی تقدیر و لوح تقدیر و تندیس های همایش و تبریز ۲۰۱۸ توسط دکثر آجودان زاده، عضو هیئت رئیسه و دبیر شورای شهر تبریز به مهندس خادم اهدا شد.

لازم به ذکر است صنایع چرم سی سی از سال ۱۳۳۰ با تلاش حاج محمد خادم با دوخت کفش های چرمی با طرح های انگلیسی و ایتالیایی در مکان فعلی شعبه شریعتی این مجموعه، شروه به کار کرد و با فعالیت های مهندس آرش خادم، بسیاری از کارگاههای کفاشی تبریز که در اثر واردات بی رویه کفش های خارجی در آستانه ورشکستگی بودند مجددا به چرخه تولید بازگشتند و در حال حاضر صنایع چرم سی سی یکی از مجموعه های فعال تبریز و ایران در تولید انواع کیف و کفش های چرمی مردانه و زنانه است.

صنایع چرم سی سی این موفقیت را در کسب اعتماد علاقه‌مندان به محصولات چرمی تبریک می گوید و این را نه پایان بلکه آغاز مسئولیت بیشتر این مجموعه برای ارتقای صنعت چرم استان و ایران می داند.

دیدگاهتان را بنویسید