کفش سفارشی تمام چرم

صنایع چرم سی سی در کنار تولید و عرضه مدل های مختلف کفش مجلسی مردانه و زنانه و سایر مدل های کفش، جزو معدود مجموعه های فعال درزمینه دوخت مدل های مختلف کفش به صورت سفارشی در کشور است.

صنایع چرم سی سی همانقدر که در تلاش است تا با ارایه محصولات با کیفیت، رضایت استفاده کننده های داخل کشور را تامین کند، سعی دارد تا حد امکان پاسخگوی سفارشات عادی و دوخت اختصاصی هم میهنان عزیز در خارج از کشور نیز باشد. کیفیت مناسب در کنار هنر و سنت دیرینه کفش ایرانی باعث شده است تا کفش سی سی هر ساله نزدیک به صدها جفت کفش تمام چرم و دستدوز با برند ایرانی سی سی به اقصی نقاط دنیا ارسال کند. نکته ای که بیش از پیش مسئولیت این برند برای شناساندن هرچه بیشتر این هنر و صنعت قدیمی و بالقوه به جهانیان را بیشتر و پر اهمیت تر می کند.

مقصد سفارشات خارجی سی سی از کشور هایی مانند آلمان، استرالیا، امریکا، نروژ و انگلستان و برخی کشورهای دیگر است و دلایلی همچون کیفیت و هنری بودن، حمایت از محصولات و برندهای ایرانی در خارج از کشور و قیمت بسیار مناسب تر در مقایسه با محصولات مشابه خارجی از جمله دلایل هموطنان برای خرید و سفارش محصولات سی سی است.

یکی از اخرین سفارشاتی که از طرف یکی دیگر از هموطنان عزیزمان دریافت و اماده ارسال شده است، مدل تمام چرم و تمام دست دوز از کشور آلمان است.

این مدل کفش تمام چرمی بوده و برای قسمت رویه آن از چرم مات و با کیفیت گاوی استفاده شده است. همچنین برای جلوگیری از ناراحتی های پوستی و مرتبط با پا، از چرم طبیعی بزی برای قسمت آستر داخلی آن استفاده شده است.

زیره چرمی گاومیش استفاده شده برای این کفش، دارای ضخامت متوسط بوده و بر روی پاشنه ۳ سانتی متری قرار گرفته است تا علاوه بر ایجاد راحتی برای پا و زانوها، با ایجاد رسانایی مختصر الکتریسیته ساکن، از بروز برخی ناراحتی های مرتبط با کمر و زانوها، جلوگیری کند.

شاید جالب باشد بنا به گفته مهندس آرش خادم، مدیریت صنایع چرم سی سی تبریز، تمام مراحل مربوط به طراحی قالب و طراحی الگوهای برش و دوخت این مدل فقط بر اساس تصاویر ارسالی مشتری از مدل مورد نظر خود، در کارگاههای سی سی انجام گرفته و بر اساس اندازه های ارسالی مورد نظر مشتری، دوخته شده است.

مهندس خادم در رابطه با سفارشات خارجی سی سی افزود، رضایت مشتریان از محصولات سی سی به خصوص کفش های تمام چرم و دست دوز مردانه و ارتقای جایگاه محصولات تولید ایران مهمترین هدف سی سی است و امیدوار است بتواند همچنان رضایت و توجه هموطنان عزیز را جلب کند.

ناگفته نماند قیمت تمام شده برای کفش چرم فوق فقط ۱۰۰ یورو بوده که در مقایسه با قیمت برندهای حتی کوچک و متوسط خارجی، کیفیت بسیار بیشتر و قیمت بسیار کمتری داشته است.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی دوخت کفش به صورت سفارشی می توانید با هر یک از شعب سی سی یا قسمت پشتیبانی فروش اینترنتی سی سی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید