مدل کفش های صندل زنانه (women sandals) در سال 2018

همانطوری که در مطلب قبلی وبلاگ صنایع چرم سی سی “مدل کفش های صندل زنانه در سال 2017” به آن اشاره شده بود، صندل نوعی کفش رو باز و سبک است که معمولا با یک یا چند بند، که اکثرا در مناطق گرمسیری و بیشتر در تابستان پوشیده می‌شوند. البته بیشتر مردم دلایل زیادی برای پوشیدن انواع صندل ها دارند.

صندل ها یکی از قدیمی ترین فرم های کفش هستند بطوریکه حتی صندل ها را می توان در نقاشی مصریان باستان هم دید. در قرن نوزدهم، صندل ها اغلب توسط گروه ها یا افراد حاشیه نشین جامعه پوشیده می شدند که بیشتر می خواستند خود را نسبت به محل اقامتشان متمایز کنند. صندل ها از طریق کمربند، یا کمربند هایی به کف پا متصل می شوند.

برخی از این نوع کفش ها بسیار مقرون به صرفه هستند زیرا که معمولاً از مواد کمتری در تولید صندل ها استفاده شده و مهمتر اینکه تولید شان نیز ساده و آسان است. صندل ها در هوای گرم گزینه خوبی بوده و به خوبی با انواع مد لباس ست می شوند. مورد دیگر اینکه نسبت به سایر کفش ها، علاوه بر داشتن فضای باز زیاد و خشک نگه داشتن پا، باعث هواخوری پا شده و مانع از وجود هر گونه بیماری در پاها می شوند.

صندل ها با توجه به فرهنگ مناطق مختلف جهان در انواع متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شوند. برخی از آنها عبارتند از صندل های جنوب صحرای آفریقا، صندل های آمریکای جنوبی، صندل های هندوستان، صندل های ژاپنی و صندل هایی که در مناطق مختلف اروپا تولید و به بازار عرضه می شوند.

روش صحیح پوشیدن صندل ها بدون جوراب بوده و این موضوع از زمان های بیسیار قدیم مرسوم بوده و روش صحیح پوشیدن به حساب می آید.

دیدگاهتان را بنویسید