مدل انواع کفش های چرمی مردانه با پستایی (Uppers) سیاه و سفید

در فرهنگ معین پستایی کفش های چرمی (Shoe Uppers) به “رویه برش شده چرم که آماده برای دوختن” و در فرهنگ عمید به ” رویه بریده و آماده کفش که کفاشان بر قالب زنند و کفش دوزند” گفته می شود. طراحی، نقشه زنی، آماده سازی و در نهایت پیاده سازی پستایی کفش، نقش اساسی و بسیار مهمی در شکل ظاهری کفش، مشتری پسندی آن و نهایتا در فروش آن داشته و دارد.

رویه کفش های موجود در بازار از جنس های چرم طبیعی، چرم مصنوعی و پلاستیک تهیه می شوند. لازم به یادآوری است که بهترین رویه برای کفش، فقط و فقط رویه از جنس چرم طبیعی است. زیرا که چرم طبیعی به علت داشتن منافذ طبیعی در خود، باعث تبادل هوا در کفش شده و از ایجاد هر گونه بیماری برای پا جلوگیری می نماید.

در دنیای مد طراحان و تولید کنندگان هر روز در طراحی و توسعه انواع کفش با شکل ظاهری متفاوت، مناسب و مقرون بصرفه مشغول بوده و همیشه سعی در عرضه بهترین ها و متنوع ترین ها هستند، آنها مشوق اصلی ما در انتخاب های خودمان بوده و مهمتر از همه باعث ماندگاری شغل های بی نظیری همانند پستایی سازی در صنعت کفش شده اند و جا دارد از همین جا از تک تک آنها کمال تشکر و قدرانی را بنماییم.

در این قسمت سعی کرده ایم تا شما را با انواع کفش های چرمی مردانه با پستایی (Uppers) سیاه و سفید آشنا نماییم و همانند همیشه امیدواریم تا این بخش قابل توجه همه طراحان، تولید کنندگان کفش های چرمی مردانه قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید