“کفش خوب، کارت ویزیت هر مردی است”

بعد از شنیدن این جمله فقط می توانم موافقت خودم را اعلام کنم، زیرا که کفش حرفه و تخصص من است. با افتخار می توانم بگویم که آن تفکر آغازین و دامنه فعالیت تولید کفش ما در صنایع چرم سی سی به طور کاملا تخصصی، با دقت و شایسته هر مد مردانه، هفتاد سال می گذرد و ما همچنان به کیفیت، نوآوری، خدمات و دوام هر چه بیشتر پای بند بوده و هستیم. در یک فضای دلپذیر، تیم ما به شما در انتخاب کفش جدیدتان توصیه های لازم در مورد انتخاب رنگ، طرح و نوع کفش مورد پسندتان را خواهند نمود و باید این را هم بگویم که ما می دانیم چه کفشی در پای شما خوب به نظر می رسد و حتی مهمتر اینکه، چه کفشی مناسب پای شماست.

به هنگام شرکت در نمایشگاهها، حتی خود فروشگاههایمان و برای فروشگاه آنلاین هم، من همیشه از بهترین کفش های صنایع چرمی سی سی استفاده کرده و از ارائه بهترین خدمات ممکن اصلا دریغ نمی کنم. اما الان بهتر است تا به خود کفش سی سی بر گردیم. صادقانه از شما می خواهم بپرسم که چقدر می خواهید تا برای لاستیک های خودرو محبوبتان هزینه کنید؟

شخصا به همه مشتریان توصیه می کنم که کیفیت و ماندگاری را در انتخاب خود از کفش های صنایع چرم سی سی می تواند یک سرمایه گذاری بی نظیری باشد زیرا که کفش های بی کیفیت با خراب شدن زود هنگام به راحتی می توانند شکل ظاهری و روابط اجتماعی شما را مورد تاثیر قرار دهند. حتی امروزه روانشناسان از طریق ارزیابی رنگ و مدل پوشش ها هر شخصی به راحتی می توانند به بیشتر خصوصیات اخلاقی، اجتماعی و احساسات اشخاص پی ببرند. بنابراین از همه شما مشتریان ارجمند درخواست می کنم تا در انتخاب کفش و لباس خود کمال دقت و وسواس را بخرج دهید.

سالهاست که کلیه مشتریان، از کفش های شیک و با کیفیت دست دوز صنایع چرمی سی سی بسیار راضی و خشنود هستند. من و همه پرسنل صنایع چرمی سی سی به خود می بالیم که در این هفتاد سال با سعی و تلاش شبانه روزی خود، توانسته ایم کیفیت، ظرافت و هنر دوخت کفش های دست دوز تمام چرمی شهر تبریز را به همه جهانیان معرفی نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید