کفش های زنانه و مردانه با دماغک های فلزی (Toe Steel)

برخی از یافته های مد روز از مجموعه های طراحان با سرعت نور، خود را در کمد لباس افراد مشهور و ستارگان جهان پیدا کرده و سپس در مجموعه برند های خاص قرار می گیرند. به نمونه کفش های مردانه و زنانه با دماغک های فلزی می پردازیم.

قبلاً از نوک های فلزی در ساخت کفش های ایمنی استفاده می شد که کارگران کارخانجات، کارگران ساختمانی و افرادی که در معرض خطر بودند از این نوع کفش ها استفاده می کردند تا بتوانند پاهای خود را از آسیب های صنعتی محافظت کنند. بعدها بتوسط کلاوس مارتنز، خالق چکمه های معروف دکتر مارتینز، دماغک فلزی در کفش ها خود استفاده شد.

داشتن یک جفت کفش خاص و تزئینی از آرزوهای هر فردی است و در این مورد تولیدکنندگان و طراحان کفش از هیچ چیزی دریغ نمی کنند تا کفش خاص و بی نظیری را به بازار عرضه نموده و سعی در پیشی گرفتن از رقبای خود باشند.

استفاده از چرم طبیعی درجه یک، جواهرات، فلزات قیمتی و حتی سری خاصی از یراق آلات باید علاوه بر زیبایی کفش به آن یک هویت خاصی را بدهند و همه این موارد باعث خواهند شد تا صاحب کفش نیز فردی خاص شود. لازم بذکر است که این نوع یراق آلات با توجه به نوع سفارش می توانند از جنس استیل، مس، برنز، نقره، طلا و سایر فلزات براق یا مات باشند.

واقعیت مهم این مطلب که باید همیشه در نظر داشت، این است با توجه به این که مدها در ایام معینی از سال (هر فصل) تغییر می نمایند، کفش های خاص تولید شده را همیشه نمی توان پوشید زیرا که نیازها در الگوهای مختلف آب و هوایی و فرهنگ ها کاملا متفاوت بوده و نیاز به پوشیدن انواع متفاوت، سبک های مختلف و مدل های متفاوتی را در هر جامعه خاص و افرادی خاص، برای خود نمایان می سازد.

در این قسمت سعی کرده ایم تا یک سری از کفش های مردانه و زنانه که مجهز به یک سری یراق آلات دماغک فلزی در نوک (Toe Steel) بوده را معرفی نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید